Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Öyhö
Hetty Wainthropp

Re: Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:59 pm Räsänen kyllä joutaisi vankilaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi, ettei lauo enää kaikkea älytöntä.
Fatim Diarra pitäisi sitten karkottaa maasta, ettei se enää lauo mitään älytöntä Suomessa. Ehkä sen voisi kuljettaa uittamalla kun Antonov ei pysty kuljettamaan niin paljon poliittista griftausta kerralla.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Puntari
Neuvoja-Jack

Re: Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin: ”Tämä oli minulle aika järkytys”, 10.7.26

Viesti Kirjoittaja Puntari »

Räsäsen (KD) ja BB-Sebun (PS) vaalikampanjaa.
He olisivat saaneet viisdumin hakemalla sitä Britannian suurlähetystöstä.
Automatisoidussa säghköisessäjärjestelmässä rikollinen ei selitä mitään mistään.

Näyttävää huuhaata, kuten heidän koko poliittinen toimintansa. Vaaleihin näkyvyyttä ja uhriutumisellahan sitä saa. Eteenkin itseaiheutetulla uhriutuisella pärjää. Kun äänestää pelleä, saa sirkuksen.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Öyhö kirjoitti: Ti Heinä 28, 2026 7:06 am
Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 6:59 pm Räsänen kyllä joutaisi vankilaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi, ettei lauo enää kaikkea älytöntä.
Fatim Diarra pitäisi sitten karkottaa maasta, ettei se enää lauo mitään älytöntä Suomessa. Ehkä sen voisi kuljettaa uittamalla kun Antonov ei pysty kuljettamaan niin paljon poliittista griftausta kerralla.
Riikka Pöntinen, vasemmisto pitäisi karkoittaa maasta, ettei enää lauo vihapuhetta.

Onkohan joku tehnyt rikosilmoituksen jo Riikasta?
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin
Null