Poliisi-Ellan väitetty kiusaaminen ja irtisanoutuminen

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Le chat bleu
Agentti Scully

Re: Poliisi-Ellan väitetty kiusaaminen ja irtisanoutuminen

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Niinhän se on, että jos itse valittaa esimiehelle koko ajan kollegoista, niin silloin jää omasta tahdosta porukan ulkopuolelle ja helposti alkaa kuvitella, että jokainen naurahdus koskee häntä, ja jokainen paskaviesti tulee kollegalta. Tuo menee vainoharhan puolelle.

Jää vaan huomaamatta että kun itse asettuu tavallaan työyhteisön ulkopuolelle tuolla jatkuvalla pikkumaisella kritiikillä ja pätemisellä. Ja että ihan sama tapahtuisi, jos joku hyvin vähällä kokemuksella oleva mies aloittaisi puheet organisaation muuttamisesta, ikäänkuin olisi esimiesasemassa ja muita kovasti pätevämpi. Itse asiassa mies luultavasti saisi ihan fyysistäkin "palautetta", ei pelkkiä hedelmäikoneja.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Celsius
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Celsius »

Tässäpä tekoälyn tulkintaa asiassa, jossa henkilö puhuu itsestään poliisina. Ilmeisesti on siis kommenttikentän perusteella uusimmalla YouTube videolla maininnut: ”no nyt näitte poliisin…” En ole videota katsonut ja asiaa tarkastanut, mutta tekoälyn kanta asiaan:

”Jos hän sanoo pelkästään “olen poliisi”, se voi antaa virheellisen vaikutelman siitä, että hänellä on edelleen poliisin toimivalta tai asema. Tällainen harhaanjohtava esiintyminen voi joissakin tilanteissa aiheuttaa oikeudellisia ongelmia, etenkin jos henkilö pyrkii sillä saavuttamaan luottamusta tai vaikuttamaan muiden toimintaan.”

Toivottavasti poliisi ottaa tutkintaan nämä ja voihan noita vinkata eteenpäin myös anonyymisti poliisin sivuilla:
https://poliisi.fi/nettivinkki
affa
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja affa »

Huutista mielenvikaisen narsistin lässytykselle...
Hänen mukaansa vain harva kiusaamisesta tiennyt on uskaltanut puolustaa häntä. Varis uskoo, että tämä johtuu poliisissa hänen nähdäkseen vallalla olevasta ”vaikenemisen kulttuurista”.
Totuushan on ettei kiusaamisesta ole kukaan tiennyt koska sitä ei ole tapahtunut. Narsistilla löytyy selitys kaikkeen... K: Miksi ketään ei ole tullut puolustamaan sinua tässä asiassa? Ella: öö... tota... nokun vaikenemisen kulttuuri... ei uskalleta!

Hoitoon! :D
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Pää tyynyyn ja naama umpeen Ella.
Viimeksi muokannut Huutaja Jaana, Ke Heinä 29, 2026 11:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Hyvin monessa ammatissa musta huumori on isossa osaa työssä palautumisessa ja sen purkaamisessa. Kun tällainen pikkupissis alkaa kertomaan työyhteisön sisäisiä tapahtumia, niin se on sairasta. Ei ole patologia, psykiatria, kirurgia, poliisia, palomiestä, opettajaa... jotka ei tätä tekisi. Se ei estä harjoittamaan ammatillisesti ammattiaan vaan päinvastoin. Jaksaa kuunnella esim. Mutakuonon suunsoittoa, kun pääsee purkaamaan tilanteen myöhemmin työkaverinsa kanssa. Tämä on ihan toivottavaakin, että jaksaa työssä. Poliisiella ei jaksanut.
Juntti-Veijo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Juntti-Veijo »

Paskinta on se että media ruokkii näitä narsisti huomiohuoraajia. Eli antaa just sitä mitä ne haluaa
Le chat bleu
Agentti Scully

Juntti-Veijo kirjoitti: Ke Heinä 29, 2026 12:58 pm Paskinta on se että media ruokkii näitä narsisti huomiohuoraajia. Eli antaa just sitä mitä ne haluaa
Joo, vähän jo harhainen ja ylikierroksilla käyvä uskoo vielä paremmin harhojaan, kun ne on mediaan painettu. Että täytyyhän kiusaamisen olla totta, kun kerran siitä voi lukea mediasta. :roll:
Mietintämyssyttelijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Münchhausenin oireyhtymä on vakava psyykkinen häiriö jota voisi verrata näiden Ellojen ja muiden Aadojen mediasirkuksiin, vaikka kyse ei näissä olekaan keksityistä fyysisistä sairauksista.
Onneksi näissä tekevät hallaa vain itselleen, eivätkä omille lapsilleen ( välillisesti lapset voivat tietysti kärsiä kiusaamisesta ym. julkisuuden tuomista lieveilmiöistä).
Münchhausen by proxy onkin sitten se pahin ilmiö joissa lapsen henki on usein vaarassa. Tämäkin tuli mieleen juuri kun Itämeren tutkijan jälkikasvu sai oireita sinilevästä ja tutkija sai kuin tilauksesta mahdollisuuden puhua ilmastonmuutoksen vaikutuksista. Kuinka erikoinen "yhteensattuma".😏
Myös ns. matupatjat saattavat keksiä omille mixedrace-jälkikasvuilleen rasismikokemuksia joilla voi sitten taas paistatella julkisuudessa uhripisteitä keräten.

Onko näille uhrikokemuksilla mehustelijoille omaa tautiluokitusta psyykkisten häiriöiden kategoriassa?
Celsius
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Celsius »

Asianomainen antaa muuten podissa vaikutelman, että hän on yhtäkkiä näiden kiusaajien puolella: ”— haluun sanoo teille, mun kiusaajille sen, että siks mä yritän tässäkin puhua teidän puolesta”.

Tästä syntyy kyllä kuva, että nyt yritetään peitellä sitä itselle laitettua kuoppaa yrittämällä siloitella asiaa ja olemalla yhtäkkiä kiusaajien puolella…

Jokainen varmasti tietää millainen ihmistyyppi ensin nostaa jalustalle, sitten vetää maton jalkojen alta, että saa taas itse ns.pelastaa tilanteen ja nostaa toisen uudelleen jalustalle. Kunnes taas vetää maton jalkojen alta ja sama jatkuu kokoajan.
Le chat bleu
Agentti Scully

Celsius kirjoitti: Ke Heinä 29, 2026 2:23 pm Asianomainen antaa muuten podissa vaikutelman, että hän on yhtäkkiä näiden kiusaajien puolella: ”— haluun sanoo teille, mun kiusaajille sen, että siks mä yritän tässäkin puhua teidän puolesta”.

Tästä syntyy kyllä kuva, että nyt yritetään peitellä sitä itselle laitettua kuoppaa yrittämällä siloitella asiaa ja olemalla yhtäkkiä kiusaajien puolella…

Jokainen varmasti tietää millainen ihmistyyppi ensin nostaa jalustalle, sitten vetää maton jalkojen alta, että saa taas itse ns.pelastaa tilanteen ja nostaa toisen uudelleen jalustalle. Kunnes taas vetää maton jalkojen alta ja sama jatkuu kokoajan.
Mitvit...alkaa olla todella outoa.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Celsius kirjoitti: Ke Heinä 29, 2026 2:23 pm Asianomainen antaa muuten podissa vaikutelman, että hän on yhtäkkiä näiden kiusaajien puolella: ”— haluun sanoo teille, mun kiusaajille sen, että siks mä yritän tässäkin puhua teidän puolesta”.

Ella huomannut, että maine, kunnia ja seuraajat meni. Ei se naiskortti sitten auttanutkaan.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Ihminen joka kuvittelee olevansa jotain suurempaa on minäkuvaltaan häiriintynyt. Puhutaan harhaluuloisesta persoonallisuushäiriöstä. Narsismin ja muiden persoonallisuusdiagnoosien erotusdiagnostiikka on toki haastavaa tavallisellekin lääkärille, joten sen diagnosoiminen vaatii psykiatrin ja tarkat tutkimukset.
Onhan se nyt jokaiselle kuitenkin selvästi näkyvissä, että ei tämä poliisi ella nyt ihan mikään tasapainoisin ihminen ole. Hänen habituskin kertoo, että outo ihminen kyseessä. Itselläni tulee mieleen kasvatus, että onkohan siinä ollut mitään rajoja, vaan meidän ella on saanut tehdä mitä ella haluaa. Tällainen pohja hyvin usein tällaisilla tyypeillä. Sitten viimeistään työyhteisössä ihmetelläänkin, että enkö Minä erinomaisuudessani olekaan se joka saa päättää.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Carelin kirjoitti: Ke Heinä 29, 2026 4:19 pm Ihminen joka kuvittelee olevansa jotain suurempaa on minäkuvaltaan häiriintynyt. Puhutaan harhaluuloisesta persoonallisuushäiriöstä. Narsismin ja muiden persoonallisuusdiagnoosien erotusdiagnostiikka on toki haastavaa tavallisellekin lääkärille, joten sen diagnosoiminen vaatii psykiatrin ja tarkat tutkimukset.
Onhan se nyt jokaiselle kuitenkin selvästi näkyvissä, että ei tämä poliisi ella nyt ihan mikään tasapainoisin ihminen ole. Hänen habituskin kertoo, että outo ihminen kyseessä. Itselläni tulee mieleen kasvatus, että onkohan siinä ollut mitään rajoja, vaan meidän ella on saanut tehdä mitä ella haluaa. Tällainen pohja hyvin usein tällaisilla tyypeillä. Sitten viimeistään työyhteisössä ihmetelläänkin, että enkö Minä erinomaisuudessani olekaan se joka saa päättää.
Ja se sen tekohymy suu auki on jotenkin karmivaa.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Eiköhän tässä ole alunperinkin hakeuduttu poliisiksi, että päästäisiin somessa esiintymään poliisina ja saataisiin kontsalle laajempi yleisö. Vaikea kuvitella työyhteisöä, jossa ei herättäisi närkästystä, että joku vasta aloittanut on yhtäkkiä somessa perse heiluen esiintymässä koko organisaation edustajana. Vielä kun kyseessä on kaksissakymmenissä oleva uniikki lumihiutale, joka löytää loukkaantumisen aiheen vaikka kahvikupin pohjalta, niin soppa on valmis ja tämä on melkein ainoa mahdollinen lopputulos. Valtava enemmistö suomalaisista tajuaa hävetä ja pitää turpansa kiinni, jos perseilee itsensä tuollaiseen asemaan työyhteisössään. Itsekeskeiset somehuorat sukupuoleen katsomatta eivät tajua.
nellab
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja nellab »

Työantajan edustaja varmaan jäi kaipaamaan tätä kolmikymppistä vanhempaa konstaapelia, joka esittää ilmeillen tiktoktansseja minne ikinä hän meneekään. Nyt on äiti ja mummokin mukana videoilla. Onneksi Ella löytää iloa tiktoktansseista järkyttävästä kiusaamisesta ja pitkästä sairauslomasta huolimatta. Ilmeisesti on parantunut ja nyt on kaikki hyvin.
Liitteet
19384281112848483898557.png
19384281112848483898557.png (113.38 KiB) Katsottu 216 kertaa
Vastaa Viestiin
Null