Nile Jarvis kirjoitti: Ke Heinä 29, 2026 7:18 pm
Tiinas kirjoitti: Ke Heinä 29, 2026 1:24 pm
Tämä Threads on yhtä vitun vasemmistolaisayöpää, vassuliakat ovat keksineet persikkaperjantain ja kirsikkakeskiviikon, jolloin tuuttaavat koko Threadsin täyteen perseen ja tissin kuvia.
Tälläistä OT-törkeyttä sallitaan. Ylläpidon suojeluksessa. Persu.info nääs.
OT on OT, myönnetään että hyvin paljon roinaa on OT, jos tarkkoja ollaan. Ja törkeyttäkin piisaa, esim. joidenkin nimimerkkien "hyvä että neekeri kuoli" -tyyppiset sutkaukset, joita on joskus OT-henkisesti perä kanaa ja useaan kertaan samassa säikeessä.
Noihin verrattuna Tiinasin valitus Threadisistä on asiallinen ja ehkä jopa totuudenmukainen kokemus.
Mä kehottaisin keskittymään omaan tekemiseen l. olemaan provosoitumatta ja olemaan tekemättä moderaattorille töitä.
Sillä nimittäin on niin paljon töitä, että se näkyy punaisen tekstin hapokkuudessa.
Sikäli kuin ymmärrän, toi OT-persuilu on persujen vetämistä keskusteluun riippumatta mistään. Siinä paistaa läpi tarkoitus trollata toisteisella tai valheellisella sisällöllä, vaikkapa Tynkkys-kuvasitaateilla, tilastoilla, tai hallituskausilla.
Se että joku toteaa Threadsistä jotain ei ole mitään samaa, ellei sitä persikkasitaattia ja vassuleita aleta työntämään joka hemmetin aiheeseen vaan ärsyttämistarkoituksessa.
Sitten kannattaa ajatella niin, että "te" ei ole hyödyllinen konsepti. Mä ajattelen itse, enkä allekirjoita kovinkaan monen juttuja laidasta laitaan. Se että olen eri mieltä jostain ei tarkoita, että olen kaikesta eri mieltä tai edustan jonkinlaista äärimmäistä versiota mistään esittämästäni. Tämä ei ole me vastaan te, vaan toivottavasti tiedot ja ideat vs. toiset tiedot ja ideat. Mieltä saa muuttaa, se ei ole häpeä.
Kontroverssit ideat - sellaiset kuten että Sirpa Pietikäinen ja Donald Trump muistuttavat toisiaan jossain mielessä - ovat niitä opettavaisimpia. Jos pitää mielen avoimena. Eli kuuntelee, miksi toinen niin ajattelee. Ehkä jopa paljastaa omaa ajatteluaan samalla, ei vain paasaa.