Kyseessä on siin vanha Volvo v70 mk2 tai s60. Kun kyseessä on kuolonkolari, niin poliisi sekä liikenneonnettomuuksien tutkijalautakunta tekevät käsittääkseni sille lisätutkimuksia. Onkohan auto tällä hetkellä jossain hallissa?Mansen Maisteri kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:06 pm Ei taas....keskitytään kaikkeen muuhun kuin itse asiaan, missä on tuo auto???? Ja ketkä menehtyivät....Yrittäkää nyt edes oikeasti????
Liikenneonnettomuus Kaarinassa - 2 kuollutta
Re: Liikenneonnettomuus Kaarinassa - 2 kuollutta
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Mihin tarvitset tietoa ketkä menehtyivät?Mansen Maisteri kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:06 pm Ei taas....keskitytään kaikkeen muuhun kuin itse asiaan, missä on tuo auto???? Ja ketkä menehtyivät....Yrittäkää nyt edes oikeasti????
Moraalinen ja ehkä ihan oikeutettukin kysymys. Kannattaa kuitenkin muistaa, että tämä on Minfo. Ne nimet ilmestyvät tänne aivan varmasti jossain vaiheessa.BillyHill kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:33 pmMihin tarvitset tietoa ketkä menehtyivät?Mansen Maisteri kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:06 pm Ei taas....keskitytään kaikkeen muuhun kuin itse asiaan, missä on tuo auto???? Ja ketkä menehtyivät....Yrittäkää nyt edes oikeasti????
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Hehh... Mihin tarvitset Murha.INFOa? Luulisi parin vuoden kokemuksella jo tietävän.BillyHill kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:33 pmMihin tarvitset tietoa ketkä menehtyivät?Mansen Maisteri kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:06 pm
Ei taas....keskitytään kaikkeen muuhun kuin itse asiaan, missä on tuo auto???? Ja ketkä menehtyivät....Yrittäkää nyt edes oikeasti????
X X X X X
Aikamoinen ruuhka näytti tänään paikalla olevan, näyttää paikallisia kiinnostavan aikalailla....
Sori mulla ei nyt sytytä. Mä en itse tunne mitään tarvetta tietää jonkun random kolarissa menehtyneen teinin nimeä, vaikka itse kolari ja sen syyt mietityttävätkin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:52 pmHehh... Mihin tarvitset Murha.INFOa? Luulisi parin vuoden kokemuksella jo tietävän.BillyHill kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:33 pmMihin tarvitset tietoa ketkä menehtyivät?Mansen Maisteri kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:06 pm
Ei taas....keskitytään kaikkeen muuhun kuin itse asiaan, missä on tuo auto???? Ja ketkä menehtyivät....Yrittäkää nyt edes oikeasti????![]()
No yleensä kaivetaan sosiaalinen media uhreilta esille ja spekuloidaan lisää kaikella mahdollisella. Että näyttikö pillerinpyörittäjältä tmv.BillyHill kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:58 pmSori mulla ei nyt sytytä. Mä en itse tunne mitään tarvetta tietää jonkun random kolarissa menehtyneen teinin nimeä, vaikka itse kolari ja sen syyt mietityttävätkin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:52 pmHehh... Mihin tarvitset Murha.INFOa? Luulisi parin vuoden kokemuksella jo tietävän.![]()
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Joo niinhän ne tekee. Mut joku 18v veeti nyt näyttää suunnilleen samalta kuin kaikki muutkin 18v veetit.Samira kirjoitti: La Elo 01, 2026 9:01 pmNo yleensä kaivetaan sosiaalinen media uhreilta esille ja spekuloidaan lisää kaikella mahdollisella. Että näyttikö pillerinpyörittäjältä tmv.BillyHill kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:58 pmSori mulla ei nyt sytytä. Mä en itse tunne mitään tarvetta tietää jonkun random kolarissa menehtyneen teinin nimeä, vaikka itse kolari ja sen syyt mietityttävätkin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:52 pm
Hehh... Mihin tarvitset Murha.INFOa? Luulisi parin vuoden kokemuksella jo tietävän.![]()
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
Mihin tarvitset tietoa kolarin syistä? Asiat nyt vain kiinnostavat ihmisiä. Monesti vielä eri asiat.BillyHill kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:58 pmSori mulla ei nyt sytytä. Mä en itse tunne mitään tarvetta tietää jonkun random kolarissa menehtyneen teinin nimeä, vaikka itse kolari ja sen syyt mietityttävätkin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Elo 01, 2026 8:52 pmHehh... Mihin tarvitset Murha.INFOa? Luulisi parin vuoden kokemuksella jo tietävän.![]()
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
tutkija3725
- Alokas
15v uhri oli nimeltään Martti Rimpinen. Onko 18v uhrin nimeä tiedossa?