Raisa Räisäsen, 16 v. katoaminen 16.10.1999 n. klo 23 Tampereen keskustassa (ketju 2)
-
Paikallaviivahattu
- Horatio Caine
Re: Raisa Räisäsen, 16 v. katoaminen 16.10.1999 n. klo 23 Tampereen keskustassa (ketju 2)
Riippuu vähän siitä, missä kohtaa sinne vesistöön joutuu, ja mihin vesistöön. Jos Kehräsaaren sillalta tai Vuolteenaillalta molskahtaa, ruumis voi ajelehtia kauaskin Pyhäjärvelle. Näsijärvi on kokonaan oma lukunsa, sieltä ei kroppa löydy yhtään sen todennäköisemmin kuin muualtakaan, jos vaikka tuuli painaa sen vähänkin kauemmaksi selälle. Vain itse Tammerkoskesta ruumis löytyy enemmän tai vähemmän varmasti ennen pitkää.
- Sarjahurmaaja
- Jane Marple
Re: Raisa Räisäsen, 16 v. katoaminen 16.10.1999 n. klo 23 Tampereen keskustassa (ketju 2)
Noiden vesien narraaminen on kyllä kuin etsisi sitä kuuluisaa neulaa heinäsuovasta. Sinne Raisa melko varmasti jää jos on niihin päätynyt.
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
No ei nyt ihan niinkään silloin, kun etsinnät aloitetaan tuoreeltaan. Aiempi KRP:n tutkinnanjohtaja perusteli Rikospaikassa tutkintanimikettä juuri sillä, että ruumista ei ole löydetty, vaikka onkin oletettavasti kaupungin keskusta-alueella kadonnut. Tosin mitäpä yksi KRP:n tutkari vs minfolaiset.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
M.Saaarinen
- Sabrina Duncan
Autolla on voitu kuljettaa ties minne jos on aikomus jotain pahaa tehdä