Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Wow!
Sofia Karppi

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Wow! »

Bird kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 8:57 pm
TimoTyön kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:49 am
Kosti on on-off rasisti. Riippuen lääkityksestä, päivästä ja planeettojen suhteesta toisiinsa.
No nyt 😂

En valitettavasti osaa vastata tän enempää. Planeetat on väärässä asennossa eikä Jasse eikä Ross oo tänään toimimassa mun apumininä.
Mitä? Onko jollain planeetoilla suhde?
Marsin ja Venuksen ymmärtää, mutta jos tähän liittyy se Ur-anus, niin on hieman liian hapokasta.
Justhan me ettiskeltiin ton Rossin kanssa tua kaatopaikalla, josko Pitkäsen Suvin roskapussista löytyis madonreikä.
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Bird
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Bird »

Wow! kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 9:24 pm
TimoTyön kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:49 am
Kosti on on-off rasisti. Riippuen lääkityksestä, päivästä ja planeettojen suhteesta toisiinsa.
No nyt 😂

En valitettavasti osaa vastata tän enempää. Planeetat on väärässä asennossa eikä Jasse eikä Ross oo tänään toimimassa mun apumininä.
Marsin ja Venuksen ymmärtää, mutta jos tähän liittyy se Ur-anus, niin on hieman liian hapokasta.
Justhan me ettiskeltiin ton Rossin kanssa tua kaatopaikalla, josko Pitkäsen Suvin roskapussista löytyis madonreikä.
Niin, mietipä. 😳 Kauheeta draamaa nykyään kaikki suhteet ja planeetat puuttuu vielä pronomineistakin.
Ennen oli yksinkertaisempaa, mutta kai sit nykyaikana halukkaat voi mennä vaikka sinne Ur-anukseen noin ensihätään.

Minfoa lukiessa toivon itse usein päätyväni mustaan aukkoon – mieluiten äkkiä. Luultavasti sekin löytyis Suvi Pitkäsen roskapussista. Paremman puutteessa madonreikäkin kävis, en vaan haluaisi tukehtua ensin silikoniin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Wow!
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Wow! »

Bird kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:01 pm

No nyt 😂

Niin, mietipä. 😳 Kauheeta draamaa nykyään kaikki suhteet ja planeetat puuttuu vielä pronomineistakin.
Ennen oli yksinkertaisempaa, mutta kai sit nykyaikana halukkaat voi mennä vaikka sinne Ur-anukseen noin ensihätään.

Minfoa lukiessa toivon itse usein päätyväni mustaan aukkoon – mieluiten äkkiä. Luultavasti sekin löytyis Suvi Pitkäsen roskapussista. Paremman puutteessa madonreikäkin kävis, en vaan haluaisi tukehtua ensin silikoniin.
Älä ressaa!
Ykskin äijä ressas koko ajan ja se kuali.
Toinen äijä ei ressannu koskaan ja sekin kuali.

Laitetaanpa asioita vähän niinkuin skaalaan:
Ensiksi: Mieti, kuinka paljon, arviolta, on jäljellä oleva elinaikasi.

ja sitten...

Mieti, kuinka kauan sen jälkeen tulet olemaan kuolleena.
Eli ei kannata paljon murehtia tällaisia pikkupiperryksiä.
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Bird
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Bird »

Wow! kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:34 pm
Bird kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:01 pm

Älä ressaa!
Ykskin äijä ressas koko ajan ja se kuali.
Toinen äijä ei ressannu koskaan ja sekin kuali.

Laitetaanpa asioita vähän niinkuin skaalaan:
Ensiksi: Mieti, kuinka paljon, arviolta, on jäljellä oleva elinaikasi.

ja sitten...

Mieti, kuinka kauan sen jälkeen tulet olemaan kuolleena.
Eli ei kannata paljon murehtia tällaisia pikkupiperryksiä.
Viisaita (ja hauskoja) puhut. Joskin äijien jutut ei välttämättä meihin naisiin päde. :D Ja toki kirjoitin aiemmat niin sanotusti "kieli poskessa".

Koen joka tapauksessa itse helpottavana myös Carl Saganin Pale Blue Dot -näkökulman. Ihanaa olla vain pienen pienen pieni osa kaikkea.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

murha.infon tiimi kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 10:59 pm Pysykääs aiheessa.
Se löytyy otsikosta.

Kiitos.
Jostain syystä tuli tarve lainata tätä viestiä. Ei mulla muuta. :(
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

aivoriihi kirjoitti: To Elo 06, 2026 10:32 am
murha.infon tiimi kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 10:59 pm Pysykääs aiheessa.
Se löytyy otsikosta.

Kiitos.
Jostain syystä tuli tarve lainata tätä viestiä. Ei mulla muuta. :(
Hyvä nosto, toivottavasti jotkut oppivat, vaikka pahalta näyttää...
Vastaa Viestiin
Null