Lintupojat
Luulisitko Sariola 15 vuotiaan pojan menneen ja aikoneen surmata kaksi tuntematonta pärinäpoikaa ja näiden sussut ihan tuosta vaan, vaikka olisi itse hieman hullukin.
Jos on ollut hullu, niin silloin homma ei ole onnsitunut ollenkaan, mutta sanopa Sariola, oma mielipiteesi?
Minun mielipiteeni on se, että tämä nk. Arska, on jossain tilanteessa halunnut hieman peloitella arkalaisia, joita hänen seuraansa on jostain loukosta eksynyt ja on sitten keksinyt tuon "Arska tarinan" ja näemmä hyvällä menestyksellä, höh!!!!
Jos on ollut hullu, niin silloin homma ei ole onnsitunut ollenkaan, mutta sanopa Sariola, oma mielipiteesi?
Minun mielipiteeni on se, että tämä nk. Arska, on jossain tilanteessa halunnut hieman peloitella arkalaisia, joita hänen seuraansa on jostain loukosta eksynyt ja on sitten keksinyt tuon "Arska tarinan" ja näemmä hyvällä menestyksellä, höh!!!!
Ilmoituksesta
Ensimmäisen, KRP:lle osoitetun ilmoituksen jätin poliisiin 1995, seuraavan 1996 suoraan KRP:lle, kun edellinen oli johonkin yksinkertisesti kadonnut.Sariola kirjoitti:Minä kyllä luulen, että Wagner on tehnyt tutkintapyynnön koskien tätä Arskaa. Myös oletan, että poliisi on kuullut tai kuulustellut Arskaa, mutta juttu ei ole jatkunut siitä eteenpäin. Ehkä on ollut alibi. Tämä on pelkkää arvelua. Wagner on puhunut tästä aikaisemminkin. En osaa sanoa tähän asiaan mitään varmaa... Yleensä keskusteluissa Arskaa ei ole pidetty kovin merkittävänä epäiltynä, siis noin yleisesti. Jossakinhan se oikea tekijäkin on!
Älä Sariola piittaa palstahäiriköistä, jotka puhuvat mitä sattuu ja jopa vastoin parempaa tietoaan, en minäkään.
On päivänselvää, ettei KRP anna lausumia keskeneräisissä jutuissa rikoksista epäiltyjen osalta väittivätpä maallikot asiassa mitä tahansa.
Arska ei ole lintupoika, enemmänkin muistuttaa linnunpelätintä.
-
Merivuokko
- Jane Marple
Linnunpelättimen poika ?
Olen käynyt asiassa KRP:ssä kuultavana.karra kirjoitti:^..On se vaan merkillistä,ettei Wagneri ole saanu tietoa edes siitä,onko juttu otettu ylipäätänsä tutkintaan![]()
Kovin on suomessa heikko viranomaisten tiedotus....no vieläköhän Waakulla on elinvuosia niin paljon,että voi oottaa vielä toiset 13 vuotta
Mitähän minun pitäisi odottaa ?
Poliisi tekee, mitä tekee, sehän jo on Bodomin tapauksessakin nähty.
-
Merivuokko
- Jane Marple
Sormuksen herra
Waakulla on shhhsidoksia...aarre, oma aarre...she Tiedon Shormus, Ngyel ja ihhmissset eivät shitä sshaa..örkit huutaa, me aarteen kanssssa onnellisssesti issstutaan puuussssa, ei me kerrota kenellekään, misssä sssormus ja kasssssiiii on...haltijat lentää lepakkoina Bodomin yösssä, ihmissslapsi punaisssisssa ssaappaissssa hiipii rantalepikossssa, sssen sssyömme ja narssskutamme, shen sshaappaat heitämme hesssulle nuussskittavaksssi, kun ssse pumpattavassstaan ehtii..Merivuokko kirjoitti:![]()
Waakku jos vastaisi mitä kyselin, mitä ssidoksia on Bodomiin, jättikö
vaari hälytyksen tekemättä, vai mikä kaivelee?
Klonkku puussssa, ei pulaa, merivuokko suussssa sulaa..
-
papillon
- Perry Mason
Tämähän täytyy siis olla Meidän Heikin kertomusta, eihän Merivuokko siellä viikkaamassa ollut vaatteita?Merivuokko kirjoitti:
Ei ne vaatteet päällä poslutelleet siellä ojassa, laittoivat siistiksi
kahdeksi pinkaksi pientareelle ja sitten veteen.
Oöi kuulemma kuuma ja paarmat pörräsi ja vieressä lainehti vettä pursuava joentapainen.
Ja aurinko helotti taivaalta ja oli lämmintä, silloin aamulla.
Ja peipposet senkun visersivät ja kuukkelitkin pitivät meteliä.
No niin, tuo kuukkeliasia, nythän on niin että on kaksi vaihtoehtoa, Heikki oli jossain pohjoisemmalla Bodomilla, missä kuukkeleita kuukkelehtii, tai sitten Heikki ei tuntenut lintuja.
Se taas rassaa uskottavuutta muissakin havainnoissa, vastarannan kiiskikin, miten sen olisi erottanut, tunnistanut ihmiseksi.
Vaikea sanoa, voihan tietysti olla niinkin että Merivuokko on kuullut väärin tai kertoo väärin. Huu nous?
Re: Linnunpelättimen poika ?
No totta hitossa poliisi tekee mitä tekee,JOS tekee,riippuen ilmoituksesta.Wagner kirjoitti:Olen käynyt asiassa KRP:ssä kuultavana.karra kirjoitti:^..On se vaan merkillistä,ettei Wagneri ole saanu tietoa edes siitä,onko juttu otettu ylipäätänsä tutkintaan![]()
Kovin on suomessa heikko viranomaisten tiedotus....no vieläköhän Waakulla on elinvuosia niin paljon,että voi oottaa vielä toiset 13 vuotta
Mitähän minun pitäisi odottaa ?
Poliisi tekee, mitä tekee, sehän jo on Bodomin tapauksessakin nähty.
Runoilijawaakku voi tehdä esimerkiksi 13 vuoden jälken sen,että ottaisi edes selville ilmoituksen ottaneen tutkinnanjohtajan nimen....Vai onko sellaista ollenkaan
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Merivuokko kirjoitti:![]()
Waakku jos vastaisi mitä kyselin, mitä ssidoksia on Bodomiin, jättikö
vaari hälytyksen tekemättä, vai mikä kaivelee?
Totuus saattaa piillä Wagnerin ja Arskan bisneksissä aikoinaan jossa Waaakku tuli jossain vaiheessa kusetetuksi pahemman kerran
No....Waagner,joka on aina omannut "ISO EGON"sai kusetetuksi tullessaan niin pahan trauman,että tekee elämänsä loppuun kaiken mahdollisen jäynän Arskalle saadakseen edes jotenkin oikeutta tappioilleen
Se vain ihmetyttää,miksei Arska ole ottanut wagneria kunnolla "leukojenväliin"varsinkin,kun waakku on täällä kirjoitellut Arskan vanhemmistakin hyvin negatiivisesti....
Karra aktivoituu, vaikka ei ole täysikuu
Täällä puusssa odotan Karraa, ei nuo jutut minua narraa...mulkosilmäinen, sssshit, on kuin Arssska, suurempi vain on *erska...linnupelättimen ssshyntinen ssheuraamusss, sssh..karra kirjoitti:Totuus saattaa piillä Wagnerin ja Arskan bisneksissä aikoinaan jossa Waaakku tuli jossain vaiheessa kusetetuksi pahemman kerran![]()
Se vain ihmetyttää,miksei Arska ole ottanut wagneria kunnolla "leukojenväliin"....
Mikässsh sshe on puusssha ollesssa, mutustetaan kakaraa, paisssstamatta pakaraa..aarre verraton, hallusssani on...yö kulkee, sssulkee äänet, yksiksesssi uhriksss jäänet...ssh....Arska tuskin ssshiitä sssuuttuu, todisteet kun puuttuu..lapsssia se käyttää vaan, pedofiili ssssuunnallaan...
Klonkku
^..Täällä Bodomin rannalla istun minä Wagner Feikki vajavainen.
Synkkääkin synkempänä mietin mikä teki minusta Loisen.
Katson kartanoa ja muistojani kirveltää..,voisi kaikki olla nyt toisin.
Vaan jotain viimmein vanhana tajuan ,kun tässä limaisena loisin.Ei ole kykyjä luoja antanut,koska olen loinen
Synkkääkin synkempänä mietin mikä teki minusta Loisen.
Katson kartanoa ja muistojani kirveltää..,voisi kaikki olla nyt toisin.
Vaan jotain viimmein vanhana tajuan ,kun tässä limaisena loisin.Ei ole kykyjä luoja antanut,koska olen loinen
- Moderaattorit
- Moderaattori
-
Merivuokko
- Jane Marple
Re: Lintupojat
Onpahan taas uudistuneet puitteet.
Missähän Wagner luuraa, vai onko poerttikielto palstalle.
Punaista näkyi olevan.
Kengät on kaiken ratkaisu.
Ne oli jonkun jalassa.
Ne oli saatava pois jaloista, jostain syystä ja etäälle
Ei niitä Gusse vienyt, vaan kulkija.
Paikalta kuului puhetta siispä Gusse ja Kulkija.
Kulkija ei halunnut sekaantua, ehkä tuli aamulla reissuiltaan ja vaimo
jossain päin Suomea ei saanut tietää asiasta.
Jos Tuominen todella sanoi Kivilahdella, ettei täällä tutkita kuolleitten asioita,
hän teki pahan virheen.
Väkisin yritti syyttäjä nähtyjä jalkoja Björklundin jaloiksi ja rantaan laskeutujaa
Gusseksi. Vesiperä tuli.
Nähdyt jalat olivat miehen ja rantaan laskeutuja mies ja kaikki oli jo tapahtunut.
Missähän Wagner luuraa, vai onko poerttikielto palstalle.
Punaista näkyi olevan.
Kengät on kaiken ratkaisu.
Ne oli jonkun jalassa.
Ne oli saatava pois jaloista, jostain syystä ja etäälle
Ei niitä Gusse vienyt, vaan kulkija.
Paikalta kuului puhetta siispä Gusse ja Kulkija.
Kulkija ei halunnut sekaantua, ehkä tuli aamulla reissuiltaan ja vaimo
jossain päin Suomea ei saanut tietää asiasta.
Jos Tuominen todella sanoi Kivilahdella, ettei täällä tutkita kuolleitten asioita,
hän teki pahan virheen.
Väkisin yritti syyttäjä nähtyjä jalkoja Björklundin jaloiksi ja rantaan laskeutujaa
Gusseksi. Vesiperä tuli.
Nähdyt jalat olivat miehen ja rantaan laskeutuja mies ja kaikki oli jo tapahtunut.
Re: Lintupojat
^ Erittäin hyvä, Merivuokko. Tuo on mielenkiintoinen teoria. Hyvää on jo se, että kenkiä ei kuljettanut NG. Olen ollut aina sitä mieltä. Tässä on järkeä. Hyvää on myös se, että pojat näkivät miehen jalat, ei vaatemyttyä. Ja näkivät toisen miehen, joka kätkeytyi rantaan. Tuo on myös mielenkiintoinen arvio, että pojat kuulivat nimenomaan puhetta. En kyllä ole ehtinyt tätä miettimään sen enempää. Täytyy pohtia tästäkin näkökulmasta ja muodostaa siitä oma käsitys, joka on vielä hämärä.