Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 6:22 pm
damfin kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 1:54 pm
Hienoa, eli pysyy ainakin jonkin aikaa pois perseilemästä mopoineen.
Sinulle on elämän kysymys puolustella ryssäraiskaajia, mutta tavalliset valkoihoiset suomalaislapset ovat arvottomia, joita voi yrittää tappaa. "Logiikkasi" on sen verran erikoinen, että se tuskin on sublimoitunut pelkästään siinä leipätyössäsi, jossa olet painellut kahta nappia vuorotellen.
Miksi puolustelet ryssäraiskaajia ja vihaat suomalaisia?
Missähän minä olen mitään ryssäraiskaajia puolustellut?
Tarkoitat todennäköisesti sitä tapausta jossa ukrainalaisia syytettiin raiskauksesta mutta todettiin syyttömiksi eli ei ollut ryssiä eikä edes raiskausta, ja kuten jo aiemmin olen sanonut niin
ukrainalaisia ei ryssiksi nimittele muut kuin venäjän trollit ja putsari eri nimimerkkeineen.
Ketjun aiheeseenhan tämä ei millään lailla liity, mutta tehdastyötä olen tehnyt viimeksi kesätöissä noin 40 vuotta sitten, ja totesin jo silloin että ei sovi minulle nappien painelu ja kellokortit.
Perseileviä ja laittomalla mopolla liikenteessä pyöriviä mopopoikia en tosiaan näe mitään syytä puolustella, oli sitten kansalaisuus mikä tahansa, mielestäni noille pitäisi tuossa iässä jo ihan kunnolla opettaa että liikennesääntöjä ja lakeja pitää noudattaa tai siitä seuraa muutakin kuin äidin antamat päänsilitykset.