Tapaus Pyhimys
Artisti Pyhimyksellä on ollut vaikea kesä, ja vaikeudet vain jatkuvat. Nyt paljastui uutta tietoa.
Tekijän kuva
Valtteri Vesarinne
Tänään klo 9:00
Kulunut kesä on ollut räppäri Pyhimykselle eli Mikko Kuoppalalle vaikea. Vielä kesän alussa mies vaikutti optimistiselta tulevaisuuden suhteen. Nyt hän on ollut yli kuukauden sairaslomalla, ja uusia ikävyyksiä on silti tullut ilmi.
Iltalehden tietojen mukaan Kuoppalalla on ollut vaikeuksia myös taloudenhallinnan kanssa.
"Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia
-
PutsiKostari
- Poliisikoira Rex
Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia
Poliisi toimi 110%:n oikein sääntökirjan mukaan kiilatessaan hurjaa vauhtia pakoon yrittäneen moottoripyörällä liikkuneen mopojonnen. Kaikki muu on vääristelyä, poliisivihaa, tai mopojonnejen ulinaa. 
Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia
Osaisiko joku kertoa omin sanoin, että mistä tässä on kyse?PutsiKostari kirjoitti: La Elo 15, 2026 10:03 amTapaus Pyhimys
Artisti Pyhimyksellä on ollut vaikea kesä, ja vaikeudet vain jatkuvat. Nyt paljastui uutta tietoa.
Vastuuvapauslauseke
^ Ei mitään tähän tapaukseen liittyvää. Syytteitä rattijuopumuksesta ja huumeiden käytöstä.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
-
viivahattu
- Horatio Caine
Ja on sekin tiedetty jo ennestään, että raha-asiansa on vetänyt päin vittua. Eikös jossain vaiheessa uutisoitu nälkävuoden mittaisesta ulosottorekisteristä?Pesukarhu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 1:57 pm ^ Ei mitään tähän tapaukseen liittyvää. Syytteitä rattijuopumuksesta ja huumeiden käytöstä.
-
Tuohirulla
- Poliisikoira Rex
Erno on vasikka artisti kuulemmaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 1:32 am No nyt Suomi on saanut aidon gangsta-rap-artistin.
Mites Elinkautinen, Universtas, Ällä, ENRP, Nikke Ankara, Cledos, Jore & Zpoppa, Elia, Yutu Brown, Kerza, Cavallini, C8 jne...?
Joo. Eli ei tosiaan mitään muutaviivahattu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 2:02 pmJa on sekin tiedetty jo ennestään, että raha-asiansa on vetänyt päin vittua. Eikös jossain vaiheessa uutisoitu nälkävuoden mittaisesta ulosottorekisteristä?Pesukarhu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 1:57 pm ^ Ei mitään tähän tapaukseen liittyvää. Syytteitä rattijuopumuksesta ja huumeiden käytöstä.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
-
Jaakko Terävä
- Sofia Karppi
Missään ei ole ollut "nälkävuoden mittaisesta" ulosottorekisterissä mitään, tai ehkä viivahatun hatussa, ei muualla. Siis hatusta vedettyä. Verovelkaa Pyhillä toki on, mutta kyllä hän niistä selviää. Vuodesta toiseen ( jo aika kauan) Pyhin verotulot ovat olleet selkeästi yli 100. 000 euroa vuotta kohti. Nyt hänelle ei ole luvassa massia noin paljon, mutta olen melko varma siitä, että Pyhi maksaa verovelkansa pois, maksaa ne vähän kerrallaan.viivahattu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 2:02 pmJa on sekin tiedetty jo ennestään, että raha-asiansa on vetänyt päin vittua. Eikös jossain vaiheessa uutisoitu nälkävuoden mittaisesta ulosottorekisteristä?Pesukarhu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 1:57 pm ^ Ei mitään tähän tapaukseen liittyvää. Syytteitä rattijuopumuksesta ja huumeiden käytöstä.
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
- kerpeikkari
- Neuvoja-Jack
Tunnetko henk. koht. ja sulle tän sanonu?Jaakko Terävä kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:09 pmMissään ei ole ollut "nälkävuoden mittaisesta" ulosottorekisterissä mitään, tai ehkä viivahatun hatussa, ei muualla. Siis hatusta vedettyä. Verovelkaa Pyhillä toki on, mutta kyllä hän niistä selviää. Vuodesta toiseen ( jo aika kauan) Pyhin verotulot ovat olleet selkeästi yli 100. 000 euroa vuotta kohti. Nyt hänelle ei ole luvassa massia noin paljon, mutta olen melko varma siitä, että Pyhi maksaa verovelkansa pois, maksaa ne vähän kerrallaan.viivahattu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 2:02 pmJa on sekin tiedetty jo ennestään, että raha-asiansa on vetänyt päin vittua. Eikös jossain vaiheessa uutisoitu nälkävuoden mittaisesta ulosottorekisteristä?Pesukarhu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 1:57 pm ^ Ei mitään tähän tapaukseen liittyvää. Syytteitä rattijuopumuksesta ja huumeiden käytöstä.
-
PutsiKostari
- Poliisikoira Rex
Ovat olleet on tässä merkitsevää.Jaakko Terävä kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:09 pm Missään ei ole ollut "nälkävuoden mittaisesta" ulosottorekisterissä mitään, tai ehkä viivahatun hatussa, ei muualla. Siis hatusta vedettyä. Verovelkaa Pyhillä toki on, mutta kyllä hän niistä selviää. Vuodesta toiseen ( jo aika kauan) Pyhin verotulot ovat olleet selkeästi yli 100. 000 euroa vuotta kohti. Nyt hänelle ei ole luvassa massia noin paljon, mutta olen melko varma siitä, että Pyhi maksaa verovelkansa pois, maksaa ne vähän kerrallaan.
Paljonko ovat Mikon vuotuiset kulut olleet? Jos on elänyt pitkään yli varojensa niin mitä se auttaa, vaikka tienaisi 10 000 000€ vuoteen, jos kuluttaa 13 000 000€ vuoteen. Velkaahan siinä kertyy ja maksamattomia juttuja.
Poliisi toimi 110%:n oikein sääntökirjan mukaan kiilatessaan hurjaa vauhtia pakoon yrittäneen moottoripyörällä liikkuneen mopojonnen. Kaikki muu on vääristelyä, poliisivihaa, tai mopojonnejen ulinaa. 
-
Jaakko Terävä
- Sofia Karppi
Tunnen miehen ja meillä on useita yhteisiä tuttuja. Tosin itse olen kyllä lähtökohtaisesti ja enimmäkseen iskelmäihminen, mutta musiikkimaailmassa olen liikehtinyt sana-asioiden merkeissä. Raportteja pääni ja käsieni kautta on singahtanut sinne tänne.kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:29 pmTunnetko henk. koht. ja sulle tän sanonu?Jaakko Terävä kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:09 pmMissään ei ole ollut "nälkävuoden mittaisesta" ulosottorekisterissä mitään, tai ehkä viivahatun hatussa, ei muualla. Siis hatusta vedettyä. Verovelkaa Pyhillä toki on, mutta kyllä hän niistä selviää. Vuodesta toiseen ( jo aika kauan) Pyhin verotulot ovat olleet selkeästi yli 100. 000 euroa vuotta kohti. Nyt hänelle ei ole luvassa massia noin paljon, mutta olen melko varma siitä, että Pyhi maksaa verovelkansa pois, maksaa ne vähän kerrallaan.viivahattu kirjoitti: Su Elo 16, 2026 2:02 pm
Ja on sekin tiedetty jo ennestään, että raha-asiansa on vetänyt päin vittua. Eikös jossain vaiheessa uutisoitu nälkävuoden mittaisesta ulosottorekisteristä?
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
Aika köyhää käydä kenenkään taloudellista tilannetta pohtimaan. Koittas jokainen pitää huolen omasta kukkarosta tai toivon niin 
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
Le chat bleu
- Martin Beck
Kun elää julkisuudesta, joutuu kestämään sen julkisuuden muutkin puolet kuin vain massin tulon.-Martta- kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 2:07 am Aika köyhää käydä kenenkään taloudellista tilannetta pohtimaan. Koittas jokainen pitää huolen omasta kukkarosta tai toivon niin![]()
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Mehän ollaan sitten samalla alalla.Jaakko Terävä kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 12:08 amTunnen miehen ja meillä on useita yhteisiä tuttuja. Tosin itse olen kyllä lähtökohtaisesti ja enimmäkseen iskelmäihminen, mutta musiikkimaailmassa olen liikehtinyt sana-asioiden merkeissä. Raportteja pääni ja käsieni kautta on singahtanut sinne tänne.kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:29 pmTunnetko henk. koht. ja sulle tän sanonu?Jaakko Terävä kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:09 pm
Missään ei ole ollut "nälkävuoden mittaisesta" ulosottorekisterissä mitään, tai ehkä viivahatun hatussa, ei muualla. Siis hatusta vedettyä. Verovelkaa Pyhillä toki on, mutta kyllä hän niistä selviää. Vuodesta toiseen ( jo aika kauan) Pyhin verotulot ovat olleet selkeästi yli 100. 000 euroa vuotta kohti. Nyt hänelle ei ole luvassa massia noin paljon, mutta olen melko varma siitä, että Pyhi maksaa verovelkansa pois, maksaa ne vähän kerrallaan.
-
PutsiKostari
- Poliisikoira Rex
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Valtamedia ei vaan edelleenkään saa uutisissaan mainittua tätä fanityttö-juttua. Huvittavaa, että siitä on tullut jokin julkinen salaisuus.
Ja Pyhimys vaan pysyy piilossa.
Ja Pyhimys vaan pysyy piilossa.