Näin arvelinkin, ettei sinulla ole mahdollisen moottoriajoneuvon äänen aiheuttajasta, sijainnista ja ajajasta mitään muuta näyttöä kuin humalatila ja kohtuullisen pakkomielteinen vahvistusharha Gustafssonin syyllisyydestä.Quorthon kirjoitti: Su Elo 10, 2025 10:18 amKiitos tästäkin, oli oikeasti hauska viesti. Tai sitten olen vaan krapulassa.JasseHames kirjoitti: Su Elo 10, 2025 12:46 amOikeudessa sitten voidaan kyseenalaistaa, mistä moottoriajoneuvosta mahdollinen ääni on peräisin ja onko Gustafsson ajanut tällä moottoriajoneuvolla. Oikeudessa ei voi vedota vain siihen, että Lauttasaaren tai Ullanlinnan golfkerhon kunnianjäsenet ovat snapsipäissään tällaisen käsityksen jostakin saaneet. "Ei vastalauseita, koirat!"Quorthon kirjoitti: La Elo 09, 2025 11:01 pm Tästähän oli olemassa jonkun todistajankin lausuma, että yöllä tuli moottoripyörän käynnistämisen ääni. Muistaakseni. Se sopisi aika hyvin yhteen oman olettamani kanssa. Samoin kuin Nissen: "Ajoinko minä moottoripyörällä lepikkoon?" kommentti.
Saunamökissä majaillut mies
-
JasseHames
- Michael Knight
Re: Saunamökissä majaillut mies
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Lopeta nyt jo se kolmoismurhaajan hyysääminen, Äiti Teresan muumio kääntyilee haudassaan joka kerta kun teet niin.JasseHames kirjoitti: Su Elo 10, 2025 2:37 pmNäin arvelinkin, ettei sinulla ole mahdollisen moottoriajoneuvon äänen aiheuttajasta, sijainnista ja ajajasta mitään muuta näyttöä kuin humalatila ja kohtuullisen pakkomielteinen vahvistusharha Gustafssonin syyllisyydestä.Quorthon kirjoitti: Su Elo 10, 2025 10:18 amKiitos tästäkin, oli oikeasti hauska viesti. Tai sitten olen vaan krapulassa.JasseHames kirjoitti: Su Elo 10, 2025 12:46 am
Oikeudessa sitten voidaan kyseenalaistaa, mistä moottoriajoneuvosta mahdollinen ääni on peräisin ja onko Gustafsson ajanut tällä moottoriajoneuvolla. Oikeudessa ei voi vedota vain siihen, että Lauttasaaren tai Ullanlinnan golfkerhon kunnianjäsenet ovat snapsipäissään tällaisen käsityksen jostakin saaneet. "Ei vastalauseita, koirat!"
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Vähintään kaksi tekijää on ollut, voi olla että enemmänkin. Itse olen pohtinut mahdollisuutta että tekijöitä on ollut 4-5. Todennäköisesti joku jengi.Karo79 kirjoitti: Su Elo 03, 2025 3:35 pm Itse oon jo pitkään ollut sitä mieltä että tekijöitä on ollut kaksi. Ellei tekijä ole Assman tai Gustafsson joihin itse en millään jaksa uskoa.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Sanoisin, että tuota tukevat rikostilastot. Suomessa yleisin rikostyyppi on just sellainen, että 5 hengen kööri murhaa ja kaikki pitävät mölyt mahoissaan.negraham kirjoitti: La Elo 15, 2026 11:16 pmVähintään kaksi tekijää on ollut, voi olla että enemmänkin. Itse olen pohtinut mahdollisuutta että tekijöitä on ollut 4-5. Todennäköisesti joku jengi.Karo79 kirjoitti: Su Elo 03, 2025 3:35 pm Itse oon jo pitkään ollut sitä mieltä että tekijöitä on ollut kaksi. Ellei tekijä ole Assman tai Gustafsson joihin itse en millään jaksa uskoa.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Tai ehkä peräti kymmenen? Jos tulivat minibussilla paikalle.negraham kirjoitti: La Elo 15, 2026 11:16 pmVähintään kaksi tekijää on ollut, voi olla että enemmänkin. Itse olen pohtinut mahdollisuutta että tekijöitä on ollut 4-5. Todennäköisesti joku jengi.Karo79 kirjoitti: Su Elo 03, 2025 3:35 pm Itse oon jo pitkään ollut sitä mieltä että tekijöitä on ollut kaksi. Ellei tekijä ole Assman tai Gustafsson joihin itse en millään jaksa uskoa.
Tiedetäänkö Sepon tai Nissen pelanneen esim. koripalloa? Jos koko joukkue tuli ja kosti.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Koskelan teinisurmassa taisi olla 3 tekijää, tässä bodomissa voi hyvin olla mahdollista että yöllä 4-5 hengen porukka on huomannut teltan ja päättänyt vähän häiriköidä nukkujia, mutta kaikki on mennyt pieleen. Tietenkään porukka joka mukiloi 3 hengiltä ja yhden henkihieveriin ei vasikoi toisiaan.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 16, 2026 4:22 pmSanoisin, että tuota tukevat rikostilastot. Suomessa yleisin rikostyyppi on just sellainen, että 5 hengen kööri murhaa ja kaikki pitävät mölyt mahoissaan.negraham kirjoitti: La Elo 15, 2026 11:16 pmVähintään kaksi tekijää on ollut, voi olla että enemmänkin. Itse olen pohtinut mahdollisuutta että tekijöitä on ollut 4-5. Todennäköisesti joku jengi.Karo79 kirjoitti: Su Elo 03, 2025 3:35 pm Itse oon jo pitkään ollut sitä mieltä että tekijöitä on ollut kaksi. Ellei tekijä ole Assman tai Gustafsson joihin itse en millään jaksa uskoa.
Ja Koskelan teinisurmassa murhaajien kantti kesti kokonaiset ~12 tuntia ennen kuin tunnontuskat löivät päälle.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:34 pmKoskelan teinisurmassa taisi olla 3 tekijää, tässä bodomissa voi hyvin olla mahdollista että yöllä 4-5 hengen porukka on huomannut teltan ja päättänyt vähän häiriköidä nukkujia, mutta kaikki on mennyt pieleen. Tietenkään porukka joka mukiloi 3 hengiltä ja yhden henkihieveriin ei vasikoi toisiaan.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 16, 2026 4:22 pmSanoisin, että tuota tukevat rikostilastot. Suomessa yleisin rikostyyppi on just sellainen, että 5 hengen kööri murhaa ja kaikki pitävät mölyt mahoissaan.negraham kirjoitti: La Elo 15, 2026 11:16 pm
Vähintään kaksi tekijää on ollut, voi olla että enemmänkin. Itse olen pohtinut mahdollisuutta että tekijöitä on ollut 4-5. Todennäköisesti joku jengi.
Jännä juttu, ettei yli 60 vuoden aikana poliisilla ole käynyt mielessä tällainen vaihtoehto tai ettei koko tänä aikana poliisin pöydälle ole tippunut läjäpäin vihjeitä moisesta porukasta. Mitä enemmän tekijöitä, sitä suurempi todennäköisyys, että joku/jotkut alkavat möläyttelemään, lipsauttelemaan, purkamaan sydäntään humalassa jne, vaikkei suoranaista vasikointia olisikaan.
Järjetön ajatus.
Ennen ihmiset osasivat pitää turpansa kiinni eivätkä kuvanneet omia rikoksiaan ja jakaneet tiktokkiin. Ja se ettei poliisi ole saanut vihjeitä johtuu siitä ettei tätä porukkaa nähnyt kukaan, bodom järvi on keskellä metsää ja siellä ei yöllä liiku kukaan, silminäkijä havainnot on kaikki aamulla tehtyjä. Keskellä yötä liikkuva ryhmä joka tarkkailee telttailijoiden touhuja ja sitten päättää vähän säikäyttää niitä. Homma lähti hanskasta ja kävi niin kuin kävi. Kukaan ei puhu ettei saa tuomiota. Täydellinen rikos.folklore kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 4:12 pmJa Koskelan teinisurmassa murhaajien kantti kesti kokonaiset ~12 tuntia ennen kuin tunnontuskat löivät päälle.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:34 pmKoskelan teinisurmassa taisi olla 3 tekijää, tässä bodomissa voi hyvin olla mahdollista että yöllä 4-5 hengen porukka on huomannut teltan ja päättänyt vähän häiriköidä nukkujia, mutta kaikki on mennyt pieleen. Tietenkään porukka joka mukiloi 3 hengiltä ja yhden henkihieveriin ei vasikoi toisiaan.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 16, 2026 4:22 pm
Sanoisin, että tuota tukevat rikostilastot. Suomessa yleisin rikostyyppi on just sellainen, että 5 hengen kööri murhaa ja kaikki pitävät mölyt mahoissaan.
Jännä juttu, ettei yli 60 vuoden aikana poliisilla ole käynyt mielessä tällainen vaihtoehto tai ettei koko tänä aikana poliisin pöydälle ole tippunut läjäpäin vihjeitä moisesta porukasta. Mitä enemmän tekijöitä, sitä suurempi todennäköisyys, että joku/jotkut alkavat möläyttelemään, lipsauttelemaan, purkamaan sydäntään humalassa jne, vaikkei suoranaista vasikointia olisikaan.
Järjetön ajatus.
Eipä ollut tietääkseni mm. Vikki Lehmusviidallakaan TikTok-tunnuksia, mutta niin vain tapasi möläytellä etenkin humalapäissään.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 4:29 pmEnnen ihmiset osasivat pitää turpansa kiinni eivätkä kuvanneet omia rikoksiaan ja jakaneet tiktokkiin. Ja se ettei poliisi ole saanut vihjeitä johtuu siitä ettei tätä porukkaa nähnyt kukaan, bodom järvi on keskellä metsää ja siellä ei yöllä liiku kukaan, silminäkijä havainnot on kaikki aamulla tehtyjä. Keskellä yötä liikkuva ryhmä joka tarkkailee telttailijoiden touhuja ja sitten päättää vähän säikäyttää niitä. Homma lähti hanskasta ja kävi niin kuin kävi. Kukaan ei puhu ettei saa tuomiota. Täydellinen rikos.folklore kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 4:12 pmJa Koskelan teinisurmassa murhaajien kantti kesti kokonaiset ~12 tuntia ennen kuin tunnontuskat löivät päälle.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:34 pm
Koskelan teinisurmassa taisi olla 3 tekijää, tässä bodomissa voi hyvin olla mahdollista että yöllä 4-5 hengen porukka on huomannut teltan ja päättänyt vähän häiriköidä nukkujia, mutta kaikki on mennyt pieleen. Tietenkään porukka joka mukiloi 3 hengiltä ja yhden henkihieveriin ei vasikoi toisiaan.
Järjetön ajatus.
Jos olisit edes hivenen vaivautunut perehtymään Bodomin tapaukseen, huomaisit varsin nopeasti, ettei tuollainen olisi mahdollista.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Niin, 1 tapaus Suomen rikoshistoriasta tietystikin todistaa, että "köörimurhat" ovat yleisiä.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 3:34 pmKoskelan teinisurmassa taisi olla 3 tekijää, tässä bodomissa voi hyvin olla mahdollista että yöllä 4-5 hengen porukka on huomannut teltan ja päättänyt vähän häiriköidä nukkujia, mutta kaikki on mennyt pieleen. Tietenkään porukka joka mukiloi 3 hengiltä ja yhden henkihieveriin ei vasikoi toisiaan.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 16, 2026 4:22 pmSanoisin, että tuota tukevat rikostilastot. Suomessa yleisin rikostyyppi on just sellainen, että 5 hengen kööri murhaa ja kaikki pitävät mölyt mahoissaan.negraham kirjoitti: La Elo 15, 2026 11:16 pm
Vähintään kaksi tekijää on ollut, voi olla että enemmänkin. Itse olen pohtinut mahdollisuutta että tekijöitä on ollut 4-5. Todennäköisesti joku jengi.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
*pltmtxtvp*tm
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
Lumileobardix
- Jack Taylor
Bodom - järven ympärillä on paljon pienehköjä metsäalueita ja korpea muttei mitään suurta metsää. Se on Puotinen, eli Bodom ja asukkaita oli jo tuolloin paljon joka suunnassa, vähiten idässä. Leppävaarakaan ei ollut kaukana.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 4:29 pm
Ennen ihmiset osasivat pitää turpansa kiinni eivätkä kuvanneet omia rikoksiaan ja jakaneet tiktokkiin. Ja se ettei poliisi ole saanut vihjeitä johtuu siitä ettei tätä porukkaa nähnyt kukaan, bodom järvi on keskellä metsää ja siellä ei yöllä liiku kukaan, silminäkijä havainnot on kaikki aamulla tehtyjä. Keskellä yötä liikkuva ryhmä joka tarkkailee telttailijoiden touhuja ja sitten päättää vähän säikäyttää niitä. Homma lähti hanskasta ja kävi niin kuin kävi. Kukaan ei puhu ettei saa tuomiota. Täydellinen rikos.
Murhat tapahtui kesäyönä jolloin aurinko nousi 3.30, murhien on arveltu tapahtuneen välillä 3.30- 05.00.
Joku 4 hengen porukka olisi helposti havaittu. Kalastajat oli järvellä jo 02 aikaan.
Kyllä Leppävaara on aika kaukana bodom järvestä ja aika tyhjää oli 1960 vielä sielläkin (oli Leppävaarassa 3 kerrostaloa). Tosiaan koko Espoo oli harvaan asuttua ja jos tappajat olivat esimerkiksi mustalaisia niin eivät varmasti laverrelleet toistensa päälle. Hyvin mahdollista että 4-5 mustalaista etsi jotakin varastettavaa(varkauksilla ja kaupustelulla elelivät noihin aikoihin) ja homma menikin pieleen pahasti. Kalastajapojat näkivät kahden miehen liikkuvan 3.30-4.00 välisenä aikana, eli hyvin voinut olla porukka. Maasto on metsäistä vieläkin joten tuskin se 1960 oli aukea eli jos et ole ihan rannassa niin kasvusto peittää.Lumileobardix kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:05 pmBodom - järven ympärillä on paljon pienehköjä metsäalueita ja korpea muttei mitään suurta metsää. Se on Puotinen, eli Bodom ja asukkaita oli jo tuolloin paljon joka suunnassa, vähiten idässä. Leppävaarakaan ei ollut kaukana.negraham kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 4:29 pm
Ennen ihmiset osasivat pitää turpansa kiinni eivätkä kuvanneet omia rikoksiaan ja jakaneet tiktokkiin. Ja se ettei poliisi ole saanut vihjeitä johtuu siitä ettei tätä porukkaa nähnyt kukaan, bodom järvi on keskellä metsää ja siellä ei yöllä liiku kukaan, silminäkijä havainnot on kaikki aamulla tehtyjä. Keskellä yötä liikkuva ryhmä joka tarkkailee telttailijoiden touhuja ja sitten päättää vähän säikäyttää niitä. Homma lähti hanskasta ja kävi niin kuin kävi. Kukaan ei puhu ettei saa tuomiota. Täydellinen rikos.
Murhat tapahtui kesäyönä jolloin aurinko nousi 3.30, murhien on arveltu tapahtuneen välillä 3.30- 05.00.
Joku 4 hengen porukka olisi helposti havaittu. Kalastajat oli järvellä jo 02 aikaan.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Älä jaa väärää tietoa.negraham kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 10:38 pm Kyllä Leppävaara on aika kaukana bodom järvestä ja aika tyhjää oli 1960 vielä sielläkin (oli Leppävaarassa 3 kerrostaloa). Tosiaan koko Espoo oli harvaan asuttua ja jos tappajat olivat esimerkiksi mustalaisia niin eivät varmasti laverrelleet toistensa päälle. Hyvin mahdollista että 4-5 mustalaista etsi jotakin varastettavaa(varkauksilla ja kaupustelulla elelivät noihin aikoihin) ja homma menikin pieleen pahasti. Kalastajapojat näkivät kahden miehen liikkuvan 3.30-4.00 välisenä aikana, eli hyvin voinut olla porukka. Maasto on metsäistä vieläkin joten tuskin se 1960 oli aukea eli jos et ole ihan rannassa niin kasvusto peittää.
Ketkään kalastajapojat eivät tiettävästi nähneet keidenkään miesten liikkuvan alueella 3.30 - 4.00 välisenä aikana, vaan Oittaan kartanon tilanhoitajan vaimo Aili Karjalainen väitti nähneensä murhaniemen kärjessä nuoren miehen onkimassa 3.45 ja myöhemmin 4.15 länsiniemellä kaksi nuorta miestä, joiden hän ei kertonut onkineen. Lintubongarit Haapalainen ja Salonen näkivät teltan päällä makaavan tummahousuisen miehen ja samaan aikaan teltalta rantaan laskeutuneen vaalea-asuisen miehen n. klo 6.00. Pian sen jälkeen Kivilahti näki vaaleaan pikkutakkiin pukeutuneen, vaalearuskeahiuksisen miehen kiirehtivän kohti vesilaitosta. Alue, jolla Kivilahti näki miehen 5.6.1960 oli aukeampaa kuin nykyisin.
Kohta tämän jälkeen nähtiin kenkien löytöpaikalta päin saapuvan polkupyörän kanssa ns. "Hackjärven miehen" , jolla oli mukanaan kassi, jonka tuntomerkit täsmäsivät murhapaikalta kadonneeseen.
Tämän ketjun pitäisi keskittyä ns. "Saunamökin mieheen", jonka nimi oli ilmeisesti sama kuin tunnetulla rikollisella Ahti Oksasella.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto