Olen itsekin itä-sumesuomasta ja vähän hymyilyttikin tuo "savolainen lupsakkuus" määritelmä. No juu ainakin sen Antin osalta oli savolaisuutta havaittavissa - oli korrekti ja antoi Moringin vängätä asioista jopa tunnin. Naiskuulustelija oli jämäkämpi minusta.Vargas81 kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 9:49 pmNyt oli vähän sellasta savolaista lupsakkaa paskanjauhantaa..Mikisu kirjoitti: Ma Elo 17, 2026 9:42 pm Onko tuo rintsikoiden viilto teidän mielestä liian terävä ollakseen eläinten repimä/raapima? Onhan Moring voinut pelotella ja leikata rintsikoihin viillon. Itsekin kommentoi kuulustelussa, että "eihän, jos rintaliivis on repeytymä, ni eihän siitä henki varmaa sen takii lähe".
Se mitä Moringin kuulusteluista pikaisesti luin niin tuli vaikutelma että saman hokeminen liittyisi joko valehteluun tai kiihtymykseen: "En, en, en mä muista. En mä muista, mä en muista, en." Mutta tunne voi johtua siitä, kun lukee puhuttua tekstiä litteroituna. Toinen piirre on änkytys, en huomannut liittyikö se kinkkisimpiin kysymyksiin.
Oli ehkä liian haastava "höpöttelijä" heidän kuulusteltavaksi?