1. Jäbä on tehtaillut historiansa aikana mitä yli 120 rikosta jo, sisältäen pahoinpitelyjä, raiskauksia ja vapaudenriistoja. Lisäksi vielä 2 naista kadonnut tämän seurasta, niin kuinka paljon todistelua vielä vaatii, että tää kusinen hirviöpappa saatais telkien taakse loppuiäkseen? Vaikka tuskin kauaa eläis vapaalla enää, kun ei oo enää äitiä elättämäs.
2. Eikö kenenkään muun mielestä toi yksi käyttämänsä nimi oo vähintäänkin epäilyttävä? Mika Cristian Steen... Ööööh, miksi mulle tulee tosta nimestä mieleen vaan ajatus, että taisi hypettää Steen Christenseniä.
3. Ja poliisista tulikin mieleen, että oli kyllä rasittavaa lukee niitä tän ekoja kuulusteluja... Että ihme ettei se eka kuulustelija vielä jotain niskahierontaa ja jalkakylpyä Mikalle alkanut päänsilittelyiden lisäksi siinä tarjota.
4. Olin jossain järkyttyneen ja huvittuneen välimaastossa, kun kuulin syyttäjän linkkuveitsi-teorian. Kuten joku muukin jo totesi, niin totean minäkin, että en usko ko. linkkuveitsen liittyvän tähän tapaukseen mitenkään ja vaikka liittyisi, niin yksin se ei ole mikään murha-ase.
5. Uskon, että Saara kuoli Saikarissa Mikan raivonpurkauksen kohteena.. sen jälkeen ruumis kulki pimeään asti auton takaluukussa, johonkin päin Iso Vesijärven rantaa, mahdollisesti jollekin hylätylle tai hiljentyneelle mökkipihalle, josta vene olisi helpommin ruumiskuljetukseen lainattavissa? Olivathan he ilmeisesti mökkeilleet jo aiemmin luvatta Palosaarenkin mökillä. Ja he viettivät tuon Rutkovuoren ympäristössä useamman kuukauden, että eiköhän siellä oo Mika hyvin ollut perillä mitkä mökit on tyhjiä ja missä olis vene lainata.
6. Sitten tämä maastokatselmus... Kai sen nyt tyhmempikin jo tajuaa, että ei se Saara sinne ite kävellyt ja millä hän olis itsensä edes tappanut jos olis itsemurha? Näännytämällä itsensä? Palelluttamalla itsensä? Jos hän jostain syystä olisi omin jaloin ja vieläpä YKSIN tuonne onnistunut kulkemaan (ilman kenkiä), niin veikkaan että olis huutanut apua, eikä vaan käpertynyt rantavallien suojaan piiloon kuolemaan niinku joku kipeä eläin tekee. Plus tohon aikaan vuodesta on varmaan ihan kiitettävästi hirvikärpäsiä tollasella alueella jossa ei ihmisiä liiku... Sanon vaan, että aika sissi saa kyllä olla.
7. Ainoa asia, joka on tuottanut mulle suurta mielihyvää tämän koko keissin seuraamisen aikana on ollut se sensuroimaton video Jaffista lyömässä Moringia. Ai että oon nauranut sille kun tää mätisäkki lässähtää lattiaan ja yrittää raukka äkkiä päästä ylös, ei näytä kyl atleettiselta tai ketterältä yhtään, näyttää vaan hiton nololta ja Mika tietää sen itsekin.
8. Todella toivon, että tuo oksettava kusinen papparainen ikinä pääse elävänä ulos enää vankilasta. Jos niin kuitenkin käy, niin onni on myös ajatella, että ei se kauaa yksin vapaana porskuttele, ku ei oo tosiaan se äitee enää elättämäs. Että eiköhän tän läskipään Audilla ajelut oo ajeltu.