Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli
Re: Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli
"On ihan yleisesti tiedossa että sen aikainen Ivalon poliisi on sukua J lle ja T lle"
Mikä tuon poliisin nimi on?
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Ei se ole yleistä tietoa, koska sitä ei ole millään tavoin todistettu. Asiahan se selviäisi nykyaikana erilaisista sukupuutiedoista ihan minuuteissa. Oletettavasti on paskapuhetta. Tämä käsitys nousee väkisinkin aika vahvaksi, koska asia olisi helppo osoittaa, mutta sitä ei ole tehty.Uteliasvuodesta_2006 kirjoitti: Su Elo 23, 2026 8:45 pmOn ihan yleisesti tiedossa että sen aikainen Ivalon poliisi on sukua J lle ja T lle. Asunnolla käyneestä tytöstä oli näköhavainto ja se yhdistetty J n tyttöystäväksi eli ilmeisesti nähty joskus liikkuvan yhdessä tms. Tai sitten ollut samannäköinen. En tietenkään varmuudella voi sanoa.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 23, 2026 8:28 pmJos se jatkotouhuilu Angelissa olisi ihan vaan keksittyä skeidaa, niin sittenhän salajuonessa olisi ainakin ne 4 mökillä ollutta ihmistä. Voisi kysyä, että mikä niiden motiivi valehdella on? Tuskin ne kaikki ovat faktisesti Anttia yhdessä tuumin tappaneet.Uteliasvuodesta_2006 kirjoitti: La Elo 22, 2026 9:11 pm
Jännä juttu. Ei tiedetä edelleen kuka tuon laittoi. Pripaid liittymä todennäköisesti mutta joku ei halunnut että Karigasniemeä ei tongita. A on siellä. Rivarin ympäristössä. Suota löytyy.. Tutkinta ohjattiin Angeliin mihin A ei koskaan päässyt. Toki lokakuu. Ei ne niin tyhmiä olis olleet. A on Karigasniemen ja Angelin välillä. Ellei edellinen idea ole ollut mahdollista että pilkotaan ja poltetaan pala kerrallaan. Pitäskö Svendsen veljekksiä vähän hiillostaa. He tietävät. Eivätkä ole mitään mafiapomoja. Nekin tottelee puukkoa jos menee hankalaksi.. Nuo veljet sen hävitti. Se on varma. Poliisi on molempien setå. Eli äidin veli..
Ei haluttu tutkia. Poliisi tietää mitä Antille tapahtui. Sen verran on varmasti sukulaispoikia hiillostanut. Senhän voikin sitten jättää selvittämättömien juttujen joukkoon kun on kuultu ihmisiä jotka voisi tietää jotain.. Nuo veljekset hävitti Antin. Se on varma. Sahtijengin jäsenet vaikenee.. Sahtijengiin kuului molemmat veljet ja muutama tyttökin. Eräs kävi asunnolla.. Se oli Janin tyttöystävä. Miksi!? Pitikö peittää jälkiä vai hakiko jotain pois.. Emme tiedä. Jani tappoi Antin. Se on tiedossa jo koko Ivalossa.
"Se oli Janin tyttöystävä." Sen toimittajan kirjan mukaan ei ollut. Mihin perustat väitteesi, että oli? "Poliisi on molempien setå. Eli äidin veli." Onko tästä faktaa? Jos on, niin sitten itsekin kiinnostun. En siis kysy vittuillen. Jos jokin tällainen löytyisi sukulaissuhteista, niin siinä saattaisi olla sellainen tekijä kyllä, joka on vaikuttanut tutkintaan.
"Pripaid liittymä todennäköisesti" Kyllä prepaid on myös mahdollista yhdistää tiettyyn puhelimeen (ja toiseen esim. henkilökohtaiseen liittymäänkin). Onhan niitä huumekauppiaita (Aarniokin) jäänyt kiinni prepaideista, vaikka ovatkin omasta mielestään olleet ovelia.
Poliisi ei alkanut tutkimaan tapausta koska nimet olis noussu esiin ja poliisinkin uskottavuus tietysti kovilla.
Prepaid liittymästä sen verran että ehkäpä sitä ei edes haluttu tutkia kun A n tapausta pidettiin vain "katoamisena" alusta saakka ja ehkäpä ajateltiin että tuo viesti ei edes tapaukseen liity. Ehkä. En tiedä.
"Asunnolla käyneestä tytöstä oli näköhavainto ja se yhdistetty J n tyttöystäväksi eli ilmeisesti nähty joskus liikkuvan yhdessä tms. Tai sitten ollut samannäköinen." Siinä toimittajan kirjassa on yksilöity kävijä siten, että ei olisi J:n tyttöystävä.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
kattokarpänen
- Neuvoja-Jack
Voi kysyä, kuka tohtii alkaa julkisesti osoittamaan sukupuuyhteyksistä jotain asiaan liittyvää. Tuolla alueella kaikki tietää nämä asiat, mutta valitettavasti julkisesti ei kukaan kissaa pöydälle nosta. Tabut on vahvassa, ehkä joskus joku avaa lisää.
- Ross Sullivan
Voi vastata, että uskottavuuden lisäämiseksi ja totuuden selvittämiseksi. En usko, että kovinkaan moneen tolkulliseen ja kriittiseen henkilöön kovin vahvasti vetoaa ja vakuuttaa sellainen epämääräinen "ehkä on setä, ehkä eno tai sitten ehkäpä serkku". Siis senhän nimenomaan voisi tehdä ihan omallakin nimellä, mutta jos se sitten pelottaa, niin sen osoittamisen voisi tehdä murhainfossakin. Ei se ole laitonta asiallisesti arvostella julkista viranhoitajaa tai esittää todisteita olosuhteista, joissa julkinen viranhoitaja voisi olla esteellinen. Sitä paitsi itse kirjoitan Brasiliasta, vaikka en ole ikinä maassa edes käynytkään.kattokarpänen kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 1:35 pm Voi kysyä, kuka tohtii alkaa julkisesti osoittamaan sukupuuyhteyksistä jotain asiaan liittyvää. Tuolla alueella kaikki tietää nämä asiat, mutta valitettavasti julkisesti ei kukaan kissaa pöydälle nosta. Tabut on vahvassa, ehkä joskus joku avaa lisää.
Jos sitten haluat jeesustella jostaikin, niin jeesustele tästä: " Jani tappoi Antin. Se on tiedossa jo koko Ivalossa."
Uskoisin, että asianomistajan ottaessa yhteyttä poliisiin, asia johtaisi esitutkintaan. Minä itse puolustan nykyistä laajempaa sananvapautta, mutta tuossa edellä on tosiaan lainattuna kirjoitus, josta voisi sakkoa hyvinkin pamahtaa. Ei siis esimerkkinä siten, että vastustaisin kirjoitusta, vaan esimerkkinä kirjoituksesta, jota voi jeesustella.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
-
kattokarpänen
- Neuvoja-Jack
Ross: ymmärrän sun pointin - asiat on epäilyjä ennen kuin toisin todistetaan... Itse en vaan usko ihmisten toimivan noin rationaalisesti ainakaan aina. Paikallisena jos tätä lähdet avaamaan, pian on tiedossa kuka on asian esille nostanut. Ja sitten elät sen asian kanssa. Uskon paljon enemmän, että yhteisesti vaietaan ja pelätään seuraamuksia, vaikka se ei järkevää olisikaan. Siinä olen samaa mieltä, että todeksi ei pidä väittää mitään jos ei todisteita.
-
Uteliasvuodesta_2006
- Alibin satunnaislukija
On se jossain ollut esillä mutta en muista.0uts1der kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 10:23 am "On ihan yleisesti tiedossa että sen aikainen Ivalon poliisi on sukua J lle ja T lle"
- Ross Sullivan
No minä lupaan julkaista tämän sukulaissuhteen tääällä Minfossa, jos sellainen on totta. Laittakaa yv (sitä vartenhan voi perustaa uuden nikin).kattokarpänen kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 2:05 pm Ross: ymmärrän sun pointin - asiat on epäilyjä ennen kuin toisin todistetaan... Itse en vaan usko ihmisten toimivan noin rationaalisesti ainakaan aina. Paikallisena jos tätä lähdet avaamaan, pian on tiedossa kuka on asian esille nostanut. Ja sitten elät sen asian kanssa. Uskon paljon enemmän, että yhteisesti vaietaan ja pelätään seuraamuksia, vaikka se ei järkevää olisikaan. Siinä olen samaa mieltä, että todeksi ei pidä väittää mitään jos ei todisteita.
-
Uteliasvuodesta_2006
- Alibin satunnaislukija
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 1:45 pmVoi vastata, että uskottavuuden lisäämiseksi ja totuuden selvittämiseksi. En usko, että kovinkaan moneen tolkulliseen ja kriittiseen henkilöön kovin vahvasti vetoaa ja vakuuttaa sellainen epämääräinen "ehkä on setä, ehkä eno tai sitten ehkäpä serkku". Siis senhän nimenomaan voisi tehdä ihan omallakin nimellä, mutta jos se sitten pelottaa, niin sen osoittamisen voisi tehdä murhainfossakin. Ei se ole laitonta asiallisesti arvostella julkista viranhoitajaa tai esittää todisteita olosuhteista, joissa julkinen viranhoitaja voisi olla esteellinen. Sitä paitsi itse kirjoitan Brasiliasta, vaikka en ole ikinä maassa edes käynytkään.kattokarpänen kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 1:35 pm Voi kysyä, kuka tohtii alkaa julkisesti osoittamaan sukupuuyhteyksistä jotain asiaan liittyvää. Tuolla alueella kaikki tietää nämä asiat, mutta valitettavasti julkisesti ei kukaan kissaa pöydälle nosta. Tabut on vahvassa, ehkä joskus joku avaa lisää.
Jos sitten haluat jeesustella jostaikin, niin jeesustele tästä: " Jani tappoi Antin. Se on tiedossa jo koko Ivalossa."
Uskoisin, että asianomistajan ottaessa yhteyttä poliisiin, asia johtaisi esitutkintaan. Minä itse puolustan nykyistä laajempaa sananvapautta, mutta tuossa edellä on tosiaan lainattuna kirjoitus, josta voisi sakkoa hyvinkin pamahtaa. Ei siis esimerkkinä siten, että vastustaisin kirjoitusta, vaan esimerkkinä kirjoituksesta, jota voi jeesustella.
Näinhän se on. Lukemieni perusteella toki olen saanut sellaisen käsityksen tapauksesta ja tehnyt omia johtopäätöksiä mutta eihän ne tietenkään välttämättä paikkaansa pitäviä ole. Kaikenlaista huhua liikkuu ja kirjoitellaan.
-
kattokarpänen
- Neuvoja-Jack
Tämä on loistava täky. Jollain ketjua lukevalla voi hyvin ollakin tähän jotain.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:17 pm No minä lupaan julkaista tämän sukulaissuhteen tääällä Minfossa, jos sellainen on totta. Laittakaa yv (sitä vartenhan voi perustaa uuden nikin).
Btw: olen sanonut ennenkin, ei kannata koko nimillä spekuloida mitään, ettei tule kunniaa loukattua. Enkä tarkoita nimim.Rossia, hän tietää kyllä. Silloin tällöin joku kirjoittelee nimillä oletuksiaan.
- Ross Sullivan
Niin, en minäkään voi varmasti sanoa, että rikosta ei ole tapahtunut/liity katoamiseen Hurjimuksen ja Sakke65:n tavoin. Totuus kiinnostaa kyllä. Oli se sitten mikä tahansa tässä asiassa.Uteliasvuodesta_2006 kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:20 pmRoss Sullivan kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 1:45 pmVoi vastata, että uskottavuuden lisäämiseksi ja totuuden selvittämiseksi. En usko, että kovinkaan moneen tolkulliseen ja kriittiseen henkilöön kovin vahvasti vetoaa ja vakuuttaa sellainen epämääräinen "ehkä on setä, ehkä eno tai sitten ehkäpä serkku". Siis senhän nimenomaan voisi tehdä ihan omallakin nimellä, mutta jos se sitten pelottaa, niin sen osoittamisen voisi tehdä murhainfossakin. Ei se ole laitonta asiallisesti arvostella julkista viranhoitajaa tai esittää todisteita olosuhteista, joissa julkinen viranhoitaja voisi olla esteellinen. Sitä paitsi itse kirjoitan Brasiliasta, vaikka en ole ikinä maassa edes käynytkään.kattokarpänen kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 1:35 pm Voi kysyä, kuka tohtii alkaa julkisesti osoittamaan sukupuuyhteyksistä jotain asiaan liittyvää. Tuolla alueella kaikki tietää nämä asiat, mutta valitettavasti julkisesti ei kukaan kissaa pöydälle nosta. Tabut on vahvassa, ehkä joskus joku avaa lisää.
Näinhän se on. Lukemieni perusteella toki olen saanut sellaisen käsityksen tapauksesta ja tehnyt omia johtopäätöksiä mutta eihän ne tietenkään välttämättä paikkaansa pitäviä ole. Kaikenlaista huhua liikkuu ja kirjoitellaan.
-
Uteliasvuodesta_2006
- Alibin satunnaislukija
https://vm.tiktok.com/ZN8NBtdsA/
Siinä aika hyvin faktaa kun vielä selaa kommentit läpi. Joku eritteli jokaisen. Karvalakkimies on pohjoisen miehiä niin on kuullut varmaan kaikenlaista ja joku ehkä voi olla tottakin.. Joku on nämä Sahtijengiin jäsenet hänelle kertonut ellei tiennyt sitä jo muutenkin. Muutamia henkilöitä on mainittu ketjussa jo aikoja sitten mikä nivoutuu tuohon porukkaan niin kyllä siellä varmaan totuudensiemenkin on. Tuo porukka tietää mutta kukaan ei puhu..
Siinä aika hyvin faktaa kun vielä selaa kommentit läpi. Joku eritteli jokaisen. Karvalakkimies on pohjoisen miehiä niin on kuullut varmaan kaikenlaista ja joku ehkä voi olla tottakin.. Joku on nämä Sahtijengiin jäsenet hänelle kertonut ellei tiennyt sitä jo muutenkin. Muutamia henkilöitä on mainittu ketjussa jo aikoja sitten mikä nivoutuu tuohon porukkaan niin kyllä siellä varmaan totuudensiemenkin on. Tuo porukka tietää mutta kukaan ei puhu..
- Ross Sullivan
Tämä kiinnostaa ja hyvä havainto: Voitko liittää kuvakaappauksia ketjuun? Kaikilla minfolaisilla ei ole tiktok-tiliä ja kommentteja ei näe ilman.Uteliasvuodesta_2006 kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 11:02 pm https://vm.tiktok.com/ZN8NBtdsA/
-
kattokarpänen
- Neuvoja-Jack
Joo harmi ei pääse kommenttiketjua lukemaan. Ihan pelkästään tätä varten viitsisi Tiktokia ladata. Vai pitäisikö...
-
Uteliasvuodesta_2006
- Alibin satunnaislukija
-
Uteliasvuodesta_2006
- Alibin satunnaislukija
[/quote]
Tämä kiinnostaa ja hyvä havainto: Voitko liittää kuvakaappauksia ketjuun? Kaikilla minfolaisilla ei ole tiktok-tiliä ja kommentteja ei näe ilman.
[/quote]
[/quote]
Tämä kiinnostaa ja hyvä havainto: Voitko liittää kuvakaappauksia ketjuun? Kaikilla minfolaisilla ei ole tiktok-tiliä ja kommentteja ei näe ilman.
[/quote]
Viimeksi muokannut Uteliasvuodesta_2006, Ti Elo 25, 2026 10:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.