Ammattirikolliset pitävät netissä listaa seksirikollisista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Marsalkka kirjoitti:
jamppa kirjoitti:
Marsalkkahan voi itse ruveta pitämään listää huumaus, talous sun muista rikollisista jos pedofiilien ja raiskaajienlistan ylläpito on mielestäsi syrjivää.
Kyse ei ole syrjivyydestä, vaan siitä, että rikollinen leikkii hyväntekijää. Naurettavaa!
Mitä naurettavaa siinä on? Eikö rikollisilla voi olla kauniita ajatuksia?
Perustele.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

jackal kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
jamppa kirjoitti:
Marsalkkahan voi itse ruveta pitämään listää huumaus, talous sun muista rikollisista jos pedofiilien ja raiskaajienlistan ylläpito on mielestäsi syrjivää.
Kyse ei ole syrjivyydestä, vaan siitä, että rikollinen leikkii hyväntekijää. Naurettavaa!
Mitä naurettavaa siinä on? Eikö rikollisilla voi olla kauniita ajatuksia?
Perustele.
Olet oikeassa. Seksuaalirikolliset voisivatkin alkaa pitää listaa vaikkapa huumerikollisista, huumerikolliset talousrikollisista jne. Oikein hyvä juttu olisi. He voisivat pukea kauniit ajatuksensa tällaisiksi listoiksi. Kannatetaan!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17207
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

jackal kirjoitti:Mitä naurettavaa siinä on? Eikö rikollisilla voi olla kauniita ajatuksia? Perustele.
Hah, tämä on paha; Kauniita ajatuksia. Toki voi olla, mutta mieluummin näkisin kauniita tekoja, kuin vain ajatuksia.

Täytyykin ryhtyä ajattelemaan kauniisti, jos sitä kautta löytäisi sisäisen sankarinsa.

Tehdäänkin minfoon lista nimensä vaihtaneista rikollisista. Eikö ollutkin kaunis ajatus minkä toin julki...?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Doctor Lecter kirjoitti:
jackal kirjoitti:Mitä naurettavaa siinä on? Eikö rikollisilla voi olla kauniita ajatuksia? Perustele.
Hah, tämä on paha; Kauniita ajatuksia. Toki voi olla, mutta mieluummin näkisin kauniita tekoja, kuin vain ajatuksia.

Täytyykin ryhtyä ajattelemaan kauniisti, jos sitä kautta löytäisi sisäisen sankarinsa.

Tehdäänkin minfoon lista nimensä vaihtaneista rikollisista. Eikö ollutkin kaunis ajatus minkä toin julki...?


Todella kaunis ajatus, mutta pääsetkö käytännön tasolle?
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

jackal kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:
jackal kirjoitti:Mitä naurettavaa siinä on? Eikö rikollisilla voi olla kauniita ajatuksia? Perustele.
Hah, tämä on paha; Kauniita ajatuksia. Toki voi olla, mutta mieluummin näkisin kauniita tekoja, kuin vain ajatuksia.

Täytyykin ryhtyä ajattelemaan kauniisti, jos sitä kautta löytäisi sisäisen sankarinsa.

Tehdäänkin minfoon lista nimensä vaihtaneista rikollisista. Eikö ollutkin kaunis ajatus minkä toin julki...?


Todella kaunis ajatus, mutta pääsetkö käytännön tasolle?
Minäkin haluaisin osallistua tuon listan tekoon, mutta en ole varma onko minulla ihan yhtä kauniita ajatuksia kuin noilla aina niin hyveellisillä ammattirikollisilla, jotka jaksavat pyyteettä ja voimiaan säästelemättä listoja päivittää.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17207
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

jackal kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:
jackal kirjoitti:Mitä naurettavaa siinä on? Eikö rikollisilla voi olla kauniita ajatuksia? Perustele.
Hah, tämä on paha; Kauniita ajatuksia. Toki voi olla, mutta mieluummin näkisin kauniita tekoja, kuin vain ajatuksia.

Täytyykin ryhtyä ajattelemaan kauniisti, jos sitä kautta löytäisi sisäisen sankarinsa.

Tehdäänkin minfoon lista nimensä vaihtaneista rikollisista. Eikö ollutkin kaunis ajatus minkä toin julki...?


Todella kaunis ajatus, mutta pääsetkö käytännön tasolle?
En pääse. Sellaisen listan julkistaminen on räikeässä ristiriidassa korkean moraalini kanssa.

Mitä tulee kauniiseen ajatteluun, niin kovasti äsken yritin, mutta en ihan päässyt sille tasolle.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin