Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Maybrick kirjoitti:Sama: Jos tekisit rikoksen, mikä se olisi?
En kai mitään. Mistään älykkäästäkään omaisuusrikoksesta, josta en jäisi kiinni, en voisi nauttia, omatunto estäisi. Jos säädettäisiin kieltolaki takaisin, voisin ottaa parit hömpsyt silti joskus :P Vakavasti, en mä tosiaan tiedä...

Minkäs rikoksen seuraava tekisi?
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2420
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Kirsi kirjoitti:
Minkäs rikoksen seuraava tekisi?
Hitsi :oops: ..joskus olen herkutellut ajatuksella, että voisin käydä ilkivaltaisesti puukottamassa naapurin autonkumit..

Seuraavakin voisi tunnustaa ennen toimintaa, eli mitä rikollista tekisit?
Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tarkemmin ajatellen, jos joku kävisi jonkun mun rakkaan, vaikkapa koiran, kimppuun, (hätävarjelun liioitteluna tehtyyn) pahoinpitelyyn voisin vissiin ajautua. Toivottavasti ei koskaan tarvitse.

Ja sit seuraavan rikos?
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Salamurhaisin luultavasti jonkun. Ja en jäisi kiinni.

Tämä on oikeasti hyvä kysymys, eli samalla jatketaan.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Nasse
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 07, 2008 1:48 am
Paikkakunta: Piilossa

Viesti Kirjoittaja Nasse »

En kerro :wink:



Sama
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein
Meike R.
Remington Steele
Viestit: 245
Liittynyt: Ma Joulu 01, 2008 1:00 pm
Paikkakunta: Dallas, TX

Viesti Kirjoittaja Meike R. »

No jos jotain mun läheisille sattuisi niin antaisin samalla mitalla tekijälle takaisin. Mut täytyy toivoa ettei joudu koskaan lunastamaan tätä lupausta. :D

MItäs seuraava?
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run

The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...

THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Ajaisin jatkuvasti törkeää ylinopeutta ja syyllistyisin liikenteenvaarantamisiin.

Nimim. Diplomaattikilvistä Haaveileva :lol:

Oletko koskaan suojellut rikollista?

(Esimerkkinä: tuttavani kertoi juuri olleensa kyydissä autossa, joka pääsi onnistuneesti karkuun tutkannutta poliisiautoa.)
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

joey kirjoitti: Oletko koskaan suojellut rikollista?

(Esimerkkinä: tuttavani kertoi juuri olleensa kyydissä autossa, joka pääsi onnistuneesti karkuun tutkannutta poliisiautoa.)
Olen,hyvin vähäisessä rikoksessa.

Missä haluaisit työskennellä jos saisit mahdollisuuden valita? (koulutukselle ei siis merkitystä nyt)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Chopper kirjoitti: Missä haluaisit työskennellä jos saisit mahdollisuuden valita? (koulutukselle ei siis merkitystä nyt)
Joeyn vastus hieman ohjasi ajatuksiani tänään lukkoonlyötyjen tulevien lomasuunnitelmien ohella, joten vastaan tähän, että erään etelä-Euroopan maan Suomen suurlähetystössä- tuskin diplomaattina mutta jossain kivassa paperinpyörittelijän virassa.

Sama eteenpäin, mielenkiintoista...
Quellervo
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: To Loka 23, 2008 1:24 pm

Viesti Kirjoittaja Quellervo »

Haluaisin työskennellä askartelijana kotona, sellaisena joka tekee askarteluliikkeisiin malleja. Väkertää kaikkea pientä ja saada siitä tietysti kunnon palkkaa, vaikka sitä ei kysyttykään.

Mihin piilottaisit ruumiin? (Kuusen latvaan minä laittaisin)
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä haluaisin juhlapalveluyrityksen. Kaikki kukista kakkuihin, tiloihin ja tunnelmiin. Tarvittaessa lavastukset, somistukset ja esiintyjät. Vaikka adventurepalvelut, jos asiakas haluaa.
( :) vastapainoa loppuelämäksi tälle tähän astiselle asiallisuudelle ja numeroiden, taulukoiden, tilastojen ja eurojen pyörittelylle :twisted: )

Jos fyyysistä sijaintia etsit, kävisi minulle vallan mainiosti ihan koti suomi.

Kykyä, koulutusta ja osaamista tuon yrityksen pyöritykseen olisi, puuttuu vai rohkeus ja pääoma.
Nuotio & Äreät Tiput
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Quellervo kirjoitti:
Mihin piilottaisit ruumiin? (Kuusen latvaan minä laittaisin)

Tää on nyt vähän yksitoikkoista, mutta kuusenlatvaan minäkin. Vaikuttaa hyvältä piilolta... ;)


Jatketaan samalla, jos jollakulla olisi enemmän mielikuvitusta! :D
Quis custodiet ipsos custodes?
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Riippuu vuodenajasta ja asuinpaikasta. Kesällä lämpimässä Espanjassa veisin sen maaseudulle päin ja skippaisin metsään. Lämpimässä se on kaluttu luurangoksi jo vuorokauden parin sisällä, eikä paikallista poliisia tippaakaan kiinnosta alkaa selvittää luurankojen henkilöllisyyksiä.

Suomessa. Hmm... panisin varmaan tynnyriin, minkä täytän sementillä. Sitten vaan skippaamaan tynnyri suonsilmään.

Sama eteenpäin.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Ulkomailla, jossa on pirusti ihmisiä neliömetrillä, enkä tuntisi paikkoja, peittelisin ruumiin alustavasti niille sijoilleen tai korkeintaan veisin sen jonnekin metsään, koska suurin kiinnijäämisriski on aina itse piilotusoperaatiossa.

Suomessa pistäisin palasiksi ja upottaisin palat jätesäkeissä järviin. Jos olisi kovin kiirus, niin veisin raadon jonnekin sorakuopalle ja tyrkkäisin sorat yläpuolelta luisuun. Suomessa ylipäänsä on niin helppoa piilottaa ruumis, että ihme kun niitä edes löydetään. Ehkä monessa murhaajassa on sen verran ekshibitionistia, että haluavat jättää tekosensa löydettäviksi?

Montako prosenttia selvittämättömistä katoamisista Suomessa uskot liittyvän murhiin?
Every ship must sail a world.
Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

ABC kirjoitti:Montako prosenttia selvittämättömistä katoamisista Suomessa uskot liittyvän murhiin?
Sellaisista jotka jää pysyvästi täysin selvittämättä aika monen. Tuon prosentin on varmasti joku viisaampi joskus arvioinut, en lähde etsimään tietoa, on niin synkkä aihekin.

Paras keinosi stressin torjumiseksi? (Mä tapailen mielessäni yhden ystävän tapaa sanoa joka toisena lauseenaan "vitut minä välitä mistään mitään"- helpottaa kummasti kun aikansa tuota mielessään hokee niin hetkittäin saa ajatuksesta kiinni ihan tunteen tasollakin :) )
Lukittu