Salla 29.6.2026 / Saksalaisnainen katosi Saijan kylällä
-
M.Saaarinen
- Frank Drebin
Re: Salla 29.6.2026 / Saksalaisnainen katosi Saijan kylällä
Eiköhän tuollakin syrjäkylillä joku taho kerää hylkyautot talteen,ennemmin tai myöhemmin,siellä tuskin montaa rikkojaakaan liikkeellä on...
- LiamNeeson
- Andy Sipowich NYPD
Jokuhan tuon auton omistaa joten ei kait sitä ihan noin vaan voi poimia kyytiin ja romikselle?
Ja jos omistaja on tämä nainen niin hän on kateissa, ei kuollut ainakaan virallisesti.
Ja saattaahan mahdollinen perikuntakin aikanaan vaatia autoa itselleen. Jos pahin olisi tapahtunut.
Ja jos omistaja on tämä nainen niin hän on kateissa, ei kuollut ainakaan virallisesti.
Ja saattaahan mahdollinen perikuntakin aikanaan vaatia autoa itselleen. Jos pahin olisi tapahtunut.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Ei romikselle, mutta siirtää toki voi (ja mahdollisesti sakottaa).LiamNeeson kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 10:42 am Jokuhan tuon auton omistaa joten ei kait sitä ihan noin vaan voi poimia kyytiin ja romikselle?
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.