Caitlin Rock: 144 vuoden vankeustuomio

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Olinko eka
Martin Beck

Caitlin Rock: 144 vuoden vankeustuomio

Viesti Kirjoittaja Olinko eka »

Caitlin Rock sai 144 vuoden vankeustuomion 13-vuotiaan pojan seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/dd7 ... 03e74688f5

Kuva

Rock tuomittiin huhtikuussa 144 vuoden vankeuteen ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen. Asiasta kertoi paikallinen Washoen piirikunta Nevadan osavaltiossa Yhdysvalloissa.

Nevadassa tukiopettajana toiminut Rock hyväksikäytti yläasteella tapaamaansa poikaa noin puolentoista vuoden ajan vuosina 2023–2024.

Oikeuden tuomion mukaan Rock houkutteli pojan seksuaaliseen suhteeseen. Teot jatkuivat yli vuoden ajan, kunnes uhrin äiti sai tietää asiasta.

– Pitkään syytin itseäni siitä, mitä teit minulle. Luulin, että minä mokasin, että minun olisi pitänyt tietää paremmin, uhri sanoi oikeudessa nevadalaisen Renon kaupungin paikallismedian mukaan.

– Mutta olin vasta lapsi, ja sinä tiesit tarkalleen, mitä teit.

Washoen piirikunnan syyttäjä Chris Hicks ilmaisi tyytyväisyytensä tammikuussa, kun Rock todettiin syylliseksi kaikkiin 19 syytekohtaan.

– Valamiehistön päätös tunnustaa rikoksen vakavuuden ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä aiheutuvan pysyvän vahingon.

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitun koulunkäyntiavustaja Caitlin Rockin, 47, puoliso oli Suomessa saadessaan tietää vaimonsa teoista. Rock tuomittiin vakavasta rikoksesta Yhdysvalloissa aiemmin tänä vuonna.

Nainen kertoo poliiseille miehensä olevan Suomessa. Miehen taustoista tai hänen suhteestaan Suomeen ei kerrota tarkemmin.
Bird
Jessica Fletcher

Re: Caitlin Rock: 144 vuoden vankeustuomio

Viesti Kirjoittaja Bird »

On tullut pedofiliasta ja hebefiliasta luettua, mutta näissä konkreettisissa tapauksissa sitä silti aina vaan miettii, että mitä joku keski-ikäinen nainen saa suhteesta 13–14-vuotiaan poikaan. Noi pelkät tekstiviestitkin tolta naiselta pojalle... 😑

Edit. Näemmä ton linkin kautta ei pääsekään enää videota katsomaan.. pääsisköhän tätä kautta:

https://youtu.be/gjI76Bb6HNM
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin