Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Perilla kirjoitti: La Syys 05, 2026 9:34 am viewtopic.php?t=52700

Vasemmiston käytös somessa ei ole todellakaan fresh
Sivusta: Hyvä, kun jaat tällaista!
Voisko vielä saada samanlaisen oikeiston puolelta? Kun senkään käytös somessa ei ole todellakaan aina "fresh".

(Ps. Toki tiedän, että noi esimerkit jakamassasi ketjussa ei ole todellakaan ok ja ne pilaa vasemmiston mainetta vain entisestään. Mutta tiedän myös, että tällaisia on oikeallakin.)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
Orge Gerwell
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Kumisilmä tiedän sua itkettää,
en silti silmissäs kyyneltä nää.

Joo on tullut tässä kuunneltua Yö-orkesteria. Lähinnä Hakulisen tuotantoa, mutta hiukan sen ulkopuoleltakin.
Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 04, 2026 7:30 pm Silmä lähes normaali en käsitä mitä tossa viikolla tapahtu mut mustaa visvaista mätää tuli silmästä pari päivää ja sit se oli kunnossa vitun vyöruusu on historiaa. :lol:
Täähän on hyvä juttu!
Eipä sitä aina ota selvää ihmisen elimistöstä, edes lääketieteen ammattilaiset. Mutta nyt on ilmeisesti hyvä, ja siitä on sitten nauttiminen. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Perilla
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Bird kirjoitti: La Syys 05, 2026 6:15 pm

Voisko vielä saada samanlaisen oikeiston puolelta? Kun senkään käytös somessa ei ole todellakaan aina "fresh".

(Ps. Toki tiedän, että noi esimerkit jakamassasi ketjussa ei ole todellakaan ok ja ne pilaa vasemmiston mainetta vain entisestään. Mutta tiedän myös, että tällaisia on oikeallakin.)
Tottakai on myös oikealla ihan samanlaista. Tai ehkä ei näin räikeää homottelua, ihmisten maalittamista nimellä. Enemmänkin go home tyylistä paskaa. Ja maahanmuuttajiin kohdistunutta vihaa.

Mutta nämä vasemmistolaiset ovat nyt ns. framilla kun Threassissa noita on tosi paljon ja porukka on alkanut ihan oikeasti kiinnittämään näihin huomiota. Tappouhkauksia politikoille, homon käyttämistä haukkumanimenä, väärää puoluetta kannattavien kollektiivista haukkumista ja muuta paskaa. Miehiltä, jotka määrittelevät itsensä ns. turvallisiksi miehiksi ja Priden kannattajiksi. Joita eivät todellakaan ole kun käyttävät ilmaisuja "ime homo munaa" kuten sijoitusneuvoja Timo.

Voit itse tehdä ketjun oikeistolaisista tai voin tehdä itsekin kun tulee eteen henkilöön menevää maalitusta, homoksi tai hiekkapilluksi haukkumista.

Tuo vasemmistolaisten käytös nimenomaan Threadsissa alkaa mennä vaan yli.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Perilla kirjoitti: La Syys 05, 2026 7:02 pm
Bird kirjoitti: La Syys 05, 2026 6:15 pm

Tottakai on myös oikealla ihan samanlaista. Tai ehkä ei näin räikeää homottelua, ihmisten maalittamista nimellä. Enemmänkin go home tyylistä paskaa. Ja maahanmuuttajiin kohdistunutta vihaa.

Mutta nämä vasemmistolaiset ovat nyt ns. framilla kun Threassissa noita on tosi paljon ja porukka on alkanut ihan oikeasti kiinnittämään näihin huomiota. Tappouhkauksia politikoille, homon käyttämistä haukkumanimenä, väärää puoluetta kannattavien kollektiivista haukkumista ja muuta paskaa. Miehiltä, jotka määrittelevät itsensä ns. turvallisiksi miehiksi ja Priden kannattajiksi. Joita eivät todellakaan ole kun käyttävät ilmaisuja "ime homo munaa" kuten sijoitusneuvoja Timo.

Voit itse tehdä ketjun oikeistolaisista tai voin tehdä itsekin kun tulee eteen henkilöön menevää maalitusta, homoksi tai hiekkapilluksi haukkumista.

Tuo vasemmistolaisten käytös nimenomaan Threadsissa alkaa mennä vaan yli.
Kiitti, kun avasit sun ajattelua ja myönnät, että oikealla on samanlaista. Arvostan sitä. Monilta se vaikuttaa nimittäin unohtuvan.

Mähän en edelleenkään ole "vasemmistolainen" enkä "oikeistolainen" eikä mulla ole minkäänlaista puolueuskollisuuttakaan. Puhumattakaan henkilö-/poliitikko-uskollisuudesta (nykyajan politiikan henkilösidonnaisuus se vasta prseestä onkin).
Pyrin aina pysymään ilmiö- ja asiatasolla. Sinänsä mulla siis ei ole mitään henkkoht tarvetta tehdä samanlaista ketjua oikeistolaisten some-ylilyönneistä.

Toisaalta mulla on aina ollut mm. vahva oikeudenmukaisuudentaju ja oon monissa asioissa vahvastikin periaatteellinen eli, jos aika ja somen käyttö riittäisi, voisin ehkä periaatteestakin tehdä sellaisen ihan vain siksi, ettei kokonaiskuva pääsisi vääristymään niin helposti. Tän takia pitäisin ylipäänsä tärkeänä, että samanlainen ketju olisi myös oikeistolaisista. Sitten, jos itse vielä käyttäisin paljon jotain somea, voisin linkkailla ylilyöntejä vasemmalta sekä oikealta. :mrgreen:

No. Kaikkihan meistä saattaa haksahtaa välillä esim. vahvistusharhaan. Mutta itse en ainakaan halua elää missään oman vahvistusharhani tai muiden ajatusvirheideni vääristämässä kuplassa — somen vääristämästä todellisuudesta puhumattakaan.

Mulla itellä on tapana haastaa itseäni aina muutenkin ajattelemaan, että kun nään jotain, niin mitä multa voi sen sijaan jäädä mahdollisesti näkemättä. Tai, kun joku on näkyvillä, mitä voi olla piilossa.

Myös somen algoritmeista pitää nykyään olla niin tarkkana kuin vain voi olla, koska ne voi tuutata näkyville lähinnä sellaista sisältöä, joka herättää vihaa tai muuten vahvoja tunteita. Ja todellisuudessahan somessa on paljon kaikenlaista muutakin. Ei tää mitään uutta tokikaan ole, mutta tulipahan sanottua, kun sopii aiheeseen.

Toki voi olla, että vaikka just sä olet ottanut huomioon nää kaikki. Itse en kuitenkaan itseeni niin paljoa luottaisi — inhimillinen ja erehtyväinen, kun olen.
— Bertrand Russell

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

voi vittu vasemmisto maalittaa mua on maalitettu koko eurooppaa myöten vuodesta 2015 ku esiinnyin jenkki dokumentissä euroopan äärioikeiston noususta se kuvas sen itsenäisyyspäivän ku mua ammuttiin silmään.
ku pieksin sen koiran ruotsista ni KRP suositteli turvakieltoa ku mun vaimo liikuntarajoitteinen ja kosto todennäköinen ja täällä piipitetään ku joku vasemmistolainen sanoo netissä rumasti :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

häätö tuli niin ku arvasinkin eli paluu piritorille joulun tienoilla.
tänään hävitin pankkikorttini selvinpäin. :mrgreen:

ps mulla joku 400 uhkaus/solvaus viestiä kuvakaappia tallessa ihan pelkkiä sä kuolet länkytyksiä en oo vuosiin edes enää ottanut talteen ja joo haistakaa nasut vittu. 8)
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin