Edellinen vuokraisäntä, Jussi Eilola irtisanoi kämpän ilmeisesti sotkuisuuden takia. Paitsi että oli sanonut varoituksen kaverille eikä mulle. Ja käynyt omilla avaimilla asunnossa tarkastamassa sotkuisuuden. Sitten vielä kävi mun asunnossa vetämässä pakastimen töpselistä pari kertaa silleen että mulla meni ruoat muutaman kerran!Metukka kirjoitti: Ti Elo 26, 2025 6:05 pm Sekopää huumejantteri asialla. Facen kuvassa joku turbaanin tyyppinen rättipäässä,ainakin ollut. Ihan valakolainen hörhö. Ja ei oo ollut lapsia näkemässä. Kosti kun joutui kämpästä ulos. Ja tämä ei ole eka kerta että kostaa häädön,mutta ei vissiin edellisen kimppuun käynyt mutta aineellista vahinkoa tehnyt. Näin täällä puhutaan. Tyyppi löytyy kun vanhoja puskaradiojuttuja selaa.
Törkeä väkivaltarikos Raahessa 22.8.2025
Re: Törkeä väkivaltarikos Raahessa 22.8.2025
Mä raivosin Tatu sulle koska et ylimieliseti vaivautunut vastaamaan viesteihin kun yritin ostaa sinulta kukkaa koska sinulla oli ilmoitus että myyt sitä telegrammissa.koirankierukka kirjoitti: Ke Marras 05, 2025 1:02 amhopihopi kirjoitti: To Loka 16, 2025 11:48 pm Mistähän syystä salattu?
Eikö yleensä seksuaalirikokset salata?
Tästä tekijästä lukee Raahessa esim alikuluilla maalilla/tussilla kirjotettuja tekstejä jotka viittaisi juuri sellasiin juttuihin. Onkohan niissä mitään perää? Tuli vaan mieleen koska salattu nämä.
Ne viittaukset perustuu hänen jatkuvasti avoimesti huutelemiin uhkauksiin jotka oli tähdätty eri ihmisiä kohtaan. Esim. pirivieroissa ihan avoimesti kuvaili miten aikoo raiskata ihmisiä tai tappaa ja kiduttaa toisia. Perusteluna käytti käytökselleen sitä, että "joutui olemaan selvinpäin niin oli paha olla".
Vitutti tollainen ylimielinen käytös henkilöltä jonka takia minulle tuli joku tuomio siitä kun olin samassa autossa kyydissä kun Pajulan Tuomas ryösti Tatun. En itse sekaantunut siihen ryöstöön niin vähän vitutti kun tuli tuomiota syyttä! Ja sen jälkeen vielä toi ylimielinen käytös vitutti! Ja pakko uhriutua nyt kaikille ja jopa rekisteröityä tänne haukkumaan mua selän takana!
Aika monilla ihmisillä jotka käyttävät päihteitä on adhd jota he itselääkitsevät. Näin ainakin itsellä on. Juri Protsenko ei noudattanut adhd:n hoidon käypä-hoitosuosituksia ja ihan siitä kerroin.Vintersorg kirjoitti: To Loka 02, 2025 10:32 am Onhan tämä se Kivikohkareen pösilö, isänsä poika (tuttu minfosta). Johan tämä Kivilohkare on facen puskaradioissa ehtinyt haukkua kaikki paikallisen a-klinikan työntekijät lääkäreistä lähtien ja toiset hampit peesaa. Taitaa mielisairaus olla vahvasti perinnöllistä, epäilisin. Toivottavasti saa nyt tarvitsemaansa hoitoa. Mikähän lie kyseisenä juipin on tuonut näille seutuville rähisemään?
Tulin Raaheen ihan Kajaanin ammattikorkeakouluun opiskelemaan. Minun on aina ollut mahdotonta opiskella ilman adhd-lääkitystä jota en onnistunut Raahessa päihdeklinikalta saamaan.
Tossa oikeuis tulkitsee sen kun tuirhautuneena sanoin että "Murtomäki pitäisi tappaa" nyt uhkauksena. Ei käynyt mielessä kun sitä vasaraa otin että olisi ollut varsin todennäköistä että se kuolee koska minua on lyöty isommalla vasaralla päähän ja on tussa oikeuteen pahoinpitelynä. Mitä olen tutkinut asiaa niin ei tule jäämään tapon yritykseksi mutta joudun valittamaan ainakin hoviin jos rupeavat tapon yritykseksi vääntämäänOikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 9:45 pm Raahen vasarahyökkäyksestä välituomio: Syytetyllä oli aikomus kohdistaa vakavaa väkivaltaa vuokranantajaan
Oulun käräjäoikeus on antanut välituomion Raahessa tehdystä väkivallasta, jossa vuonna 1980 syntynyttä miestä syytetään vuokranantajaansa kohdistuneesta tapon yrityksestä.
Asiaa käsiteltiin käräjäoikeudessa huhtikuussa.
Teko tapahtui elokuussa 2025 raahelaisessa kauppaliikkeessä, jossa mies hyökkäsi vuokranantajansa kimppuun. Tekopaikka oli uhrin työpaikka.
Mies löi uhria pään alueelle nyrkillä ja vasaralla.
Oikeuden mielestä teossa oli kyse pikemminkin päähänpistosta kuin suunnitelmallisesta teosta. Sitä puoltaa se, että syytetty on ottanut tekovälineen, eli vasaran, sattumanvaraisesti tekopaikalta. Hän ei ollut varustautunut lyömäaseella mennessään tapaamaan vuokranantajaa.
Välituomiossa oikeus katsoo, että päähän kohdistuneet lyönnit ovat olleet voimakkaita ja potentiaalisesti hengenvaarallisia.
Syytetty on kohdistanut vuokranantajaan tappouhkauksia sekä ennen tekoa että sen jälkeen.
Oikeuden mukaan kommentit saattoivat olla osittain tehty suutuspäissään vailla todellista aikomusta, kuten syytetty itse kertoi. Tappouhkausten määrä ja niiden ajallinen yhteys väkivaltaan osoittavat kuitenkin, että syytetyllä on ollut aikomus kohdistaa vuokranantajaan vakavaa, jopa kuolemaan johtavaa väkivaltaa.
Koska iskut kohdistuivat päähän, syytetyn on oikeuden mielestä täytynyt mieltää kuoleman varsin todennäköiseksi seuraukseksi.
Välituomiossa oikeus katsoo syytetyn toimineen syyttäjän ensisijaisen syytteen, eli tapon yrityksen, mukaisesti.
Mies on määrätty mielentilatutkimukseen, ja lopullinen tuomio annetaan sen valmistuttua.
https://www.kaleva.fi/raahen-vasarahyok ... o/13490521
Ei mulla ole paljon aiempia rötöksiä, joku pahoinpitely ja näpistyksiä.Metukka kirjoitti: Ti Huhti 21, 2026 2:24 pm Raahen Seutu 21.4.2026:
"Syyttäjä: Vuokralainen yritti tappaa vasaralla vuokranantajansa tämän työpaikalla Raahessa
Vuokrasuhde kärjistyi pahoinpitelyyn ennen käräjäoikeuden antamaa häätöpäätöstä. Vuokralainen kiistää tappamistarkoituksen, mutta myöntää väkivallan.
Raahelaista vuonna 1980 syntynyttä miestä syytetään Oulun käräjäoikeudessa elokuussa 2025 Raahessa tapahtuneesta tapon yrityksestä.
Teko tapahtui perjantai-iltapäivänä raahelaisessa kauppaliikkeessä, jossa mies hyökkäsi vuokranantajansa kimppuun. Tekopaikka oli uhrin työpaikka.
Mies käytti teossa väkivaltaa lyömällä uhria pään alueelle nyrkillä ja vasaralla.
Syyttäjä Vuokko Hautalan mukaan uhrilla ja syytetyllä oli erimielisyyksiä liittyen vuokrasuhteeseen, joka kärjistyi tappouhkauksiin sekä lopulla uhrin työpaikalla tapahtuneeseen väkivallantekoon.
Hänen mukaansa syytettynä olevalla miehellä oli tarkoitus tappaa vuokranantajansa.
Vaihtoehtoisina syytteinä Hautala esittää oikeudelle syytettä törkeästä pahoinpitelystä, törkeän pahoinpitelyn yrityksestä tai pahoinpitelystä.
Väkivallasta syytettynä oleva mies kiistää syytteen tapon yrityksestä ja syyttäjän vaihtoehtoiset syytteet törkeästä pahoinpitelystä ja sen yrityksestä.
Hänen mukaansa asianomistaja oleva vuokranantaja vaihtoi asunnon lukot ilman, että käräjäoikeus oli antanut vireillä olevasta häätöasiasta päätöstä.
Vastaajan mukaan hän yritti tavoittaa vuokranantajaa viestein ja puheluin, mutta ei saanut tähän yhteyttä tämän estettyä hänen numeronsa.
Tämän jälkeen hän lähti vuokranantajansa työpaikalle vaatimaan avaimia asuntoon.
Tilanne kärjistyi kuitenkin nopeasti väkivallaksi.
– Vuokranantaja ei antanut avaimia ja olin jo lähdössä pois, mutta sitten ajattelin, että vedän vuokranantajaa turpaan, mies kertoi oikeudessa.
Mies myöntää lyöneensä asianomistajaa myös vasaralla, mutta kiistää sen olleen suunnitelmallista.
– Hän ei ole varustautunut tekovälineellä, vaan lyömisessä käytetty vasara on ollut asianomistajan työpaikan vasara, miestä puolustava asianajaja Eeva-Leena Wendelin totesi.
Puolustus myöntää syyttäjän ajaman vaihtoehtoisen syytteen pahoinpitelystä.
– Teosta aiheutuneet vammat eivät ole olleet potentiaalisesti hengenvaarallisia, Wendelin perusteli puolustuksen kantaa.
Asianomistajana olevan vuokranantajan mukaan hän oli tehnyt määräaikaisen vuokrasopimuksen miehen kanssa.
– Näin toimitaan, jotta nähdään, että asumiskäyttäytyminen ja vuokranmaksu toimii, hän kertoi oikeudessa.
Vuokranantajan mukaan asuminen sujui aluksi ihan hyvin, kunnes ongelmia alkoi ilmaantua. Lopulta varoituksen jälkeen vuokranantaja käynnisti häätömenettelyn.
Puolustuksen mukaan vuokranantaja vaihtoi lukot omavaltaisesti ennen tuomioistuimen päätöstä häädöstä, joka kärjisti tilanteen.
Vuokranantajan mukaan lukkojen vaihto ilman häätöpäätöstä johtui siitä, että hän pelkäsi vastaajan polttavan neljä huoneistoa käsittävän luhtitalon.
– Hän on tällaisia uhkauksia esittänyt naapurille. Halusimme, että talo säästyy, hän perusteli lukkojen vaihtoa.
Myös syytettynä olevan miehen ja vuokranantajan määräaikainen vuokrasuhde oli tässä vaiheessa jo päättynyt.
Syytetyn mukaan hänellä olisi omasta mielestään kuitenkin ollut oikeus asua asunnossa käräjäoikeuden häätöpäätökseen saakka.
– Ei minulla ollut muutakaan paikkaa minne mennä, mies kertoi oikeudessa.
Vuokranantajan mukaan tapaus on täysin poikkeuksellinen hänen reilun kahdenkymmenen vuoden vuokranantajana toimimisen aikana.
– Tämä on suoraan kuin elokuvista. Ei tällaista usko todellisuudessa olevan.
Syyttäjä vaatii miehelle ehdotonta vankeusrangaistusta. Oikeus antaa asiassa tuomion myöhemmin."
Mietin itsekseni, että mahtaako aiemmat vastaavat ja muut rötökset ja syytteet lisätä tuomiota vaiko saako paljousalennusta![]()
Siinä Murtomäki on oikeassa että tämä on kuin elokuvista. Se oikeasti vaihtoi lukot asuntoon ilmoittamatta minuille ja esti minun numeron samalla kun hänen hallussaan oli hänen tekemänsä rikoksen takia koko maallinen omaisuuteni. Sisään lukien psyykenlääkkeet!
Murtomäki on ilmeisesti 20 vuotta toiminut vuokranantajana eikä ilmeisesti ole välittänyt vuokralaisten oikeuksista pätkääkään. Luulin että hän on tyhmä kun tulee kämppään omilla avaimillaan ilman ilmoitusta mutta koska hän selitti sen sadevesivahinkovalheen oikeudessa niin on selvää että hän ihan tietoisesti teki sen!
Käräjäoikeudella ja syyttäjällä on vähän huonosti tämä suomenkieli hallussa. Sanoin että "Murtomäki pitäisi tappaa". Se on vihaisena sanottu mielipide. https://www.suomisanakirja.fi/uhkausOikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 9:45 pm Raahen vasarahyökkäyksestä välituomio: Syytetyllä oli aikomus kohdistaa vakavaa väkivaltaa vuokranantajaan
Oulun käräjäoikeus on antanut välituomion Raahessa tehdystä väkivallasta, jossa vuonna 1980 syntynyttä miestä syytetään vuokranantajaansa kohdistuneesta tapon yrityksestä.
Asiaa käsiteltiin käräjäoikeudessa huhtikuussa.
Teko tapahtui elokuussa 2025 raahelaisessa kauppaliikkeessä, jossa mies hyökkäsi vuokranantajansa kimppuun. Tekopaikka oli uhrin työpaikka.
Mies löi uhria pään alueelle nyrkillä ja vasaralla.
Oikeuden mielestä teossa oli kyse pikemminkin päähänpistosta kuin suunnitelmallisesta teosta. Sitä puoltaa se, että syytetty on ottanut tekovälineen, eli vasaran, sattumanvaraisesti tekopaikalta. Hän ei ollut varustautunut lyömäaseella mennessään tapaamaan vuokranantajaa.
Välituomiossa oikeus katsoo, että päähän kohdistuneet lyönnit ovat olleet voimakkaita ja potentiaalisesti hengenvaarallisia.
Syytetty on kohdistanut vuokranantajaan tappouhkauksia sekä ennen tekoa että sen jälkeen.
Oikeuden mukaan kommentit saattoivat olla osittain tehty suutuspäissään vailla todellista aikomusta, kuten syytetty itse kertoi. Tappouhkausten määrä ja niiden ajallinen yhteys väkivaltaan osoittavat kuitenkin, että syytetyllä on ollut aikomus kohdistaa vuokranantajaan vakavaa, jopa kuolemaan johtavaa väkivaltaa.
Koska iskut kohdistuivat päähän, syytetyn on oikeuden mielestä täytynyt mieltää kuoleman varsin todennäköiseksi seuraukseksi.
Välituomiossa oikeus katsoo syytetyn toimineen syyttäjän ensisijaisen syytteen, eli tapon yrityksen, mukaisesti.
Mies on määrätty mielentilatutkimukseen, ja lopullinen tuomio annetaan sen valmistuttua.
https://www.kaleva.fi/raahen-vasarahyok ... o/13490521
Ja tosiasiassahan kyse on siitä että suutuin kun poliisi ei auttanut minua rikoksenuhrina kun yritin selvittää sitä lukkojen vaihtoa ja menin sinne Värisilmään vaan selvittämään asiaa. Murtomäki ei kertonut syytä miksi oli vaihtanut lukot eikä antanut avaimia. Koska Raahessa poliisi nuolee paikallisten yrittäjien persettä piittaamasta niiden tekemistä rikoksista en saanut tähän asiaan heiltä apua niin päätin ihan vaan vetää sitä päähän. Raahen poliisi on oikeasti niin osaamattomia tampioita jotka eivät välitä suomen laista mitään ennen kuin heidän hyväveliverkostoon kuuluvalle tapahtuu jotain!
Naurettavaa että Murtomäki esittää uhria oikeudessa!
Murtomäki vaihtoi asuntoon lukot sillä aikaa kun olin sairaalassa. Hän tiesi kyllä että hänellä ei ollut laillista oikeutta mennä asuntoon mutta meni sinne silti. Hän valehtelee oikeudessa että naapuri olisi soittanut että tulee vesivahinko kun on ikkunat auki sateella. Todellisuudessa veikkaan että hän huomasi että en ole kotona ja teki sellaisen oletuksen että olen saanut asunnon muualta ja meni sinne tutkimaan asiaa.
Murtomäki valehteli kaikki oikeudessa. Jopa se kun haukuin häntä viestein hänen suomen lain rikkomisesta muutui nyt oikeudessa uhkauksiksi! Oikeudenkäyntiä seurannut vartijakin huomasi sen että Murtomäki valehtelee. Sehän on muuten myös rikos valehdella asianomistajana.
Poliisi ei selvittänyt Murtomäen tekemää rikosta ja vedin sen takia häntä päähän. Vasaraa ei voi pitää minään tappavana aseena: https://yle.fi/a/3-5896760
Tuomari ja syyttäjä tässä asiassa on nyt ihan pihalla suomen laista!
Se että suuttuneena sanoin että Murtomäki pitäisi tappaa on nyt väännetty uhkaukseksi ja minua on vielä pidetty jatkamisvaaran takia!
Jarno Väliaho vielä valehteli vankeuskäräjillä että minulla ei ole opintopaikkaa! No, ei ole enään kun en päässyt ilmoittautumaan poissaolevaksi tai läsnä koska olin vuoden vangittuna!
Poliisi on nyt kolmen päivän avunpyynnöistä valinnut sen yhden kerran kun sanoin että Murtomäki pitäisi tappaa eikä ota huomioon sitä että yritin päivä saada poliisilta apua!
Murtomäki kyllä tiesi että hän ei saa mennä vuokralaisen asuntoon eikä vaihtaa lukkoja ennen oikeuden häätöpäätöstä eli hän teki tietoisesti rikoksen!
Murtomäki vaihtoi asuntoon lukot sillä aikaa kun olin sairaalassa. Hän tiesi kyllä että hänellä ei ollut laillista oikeutta mennä asuntoon mutta meni sinne silti. Hän valehtelee oikeudessa että naapuri olisi soittanut että tulee vesivahinko kun on ikkunat auki sateella. Todellisuudessa veikkaan että hän huomasi että en ole kotona ja teki sellaisen oletuksen että olen saanut asunnon muualta ja meni sinne tutkimaan asiaa.
Murtomäki valehteli kaikki oikeudessa. Jopa se kun haukuin häntä viestein hänen suomen lain rikkomisesta muutui nyt oikeudessa uhkauksiksi! Oikeudenkäyntiä seurannut vartijakin huomasi sen että Murtomäki valehtelee. Sehän on muuten myös rikos valehdella asianomistajana.
Poliisi ei selvittänyt Murtomäen tekemää rikosta ja vedin sen takia häntä päähän. Vasaraa ei voi pitää minään tappavana aseena: https://yle.fi/a/3-5896760
Tuomari ja syyttäjä tässä asiassa on nyt ihan pihalla suomen laista!
Se että suuttuneena sanoin että Murtomäki pitäisi tappaa on nyt väännetty uhkaukseksi ja minua on vielä pidetty jatkamisvaaran takia!
Jarno Väliaho vielä valehteli vankeuskäräjillä että minulla ei ole opintopaikkaa! No, ei ole enään kun en päässyt ilmoittautumaan poissaolevaksi tai läsnä koska olin vuoden vangittuna!
Poliisi on nyt kolmen päivän avunpyynnöistä valinnut sen yhden kerran kun sanoin että Murtomäki pitäisi tappaa eikä ota huomioon sitä että yritin päivä saada poliisilta apua!
Murtomäki kyllä tiesi että hän ei saa mennä vuokralaisen asuntoon eikä vaihtaa lukkoja ennen oikeuden häätöpäätöstä eli hän teki tietoisesti rikoksen!
Se oli Jukka Karjaluota joka kirjoitti sen raiskarijutun johonkin seinään tai jotain.
Kävi silleen että kun kirjoitin Facebookissa siitä kuinka vuokraisäntä Jussi Eilola oli irtisanonut vuokrasopparin sen takia kun en huonon psyykkisen kunnon vuoksi ollut saanut asuntoa siivottua.
Jukkis päätti sitten mennä kommentoimaan mun postia ja suosittelemaan itsemurhaa.
Koska se oli minun mielestä Jukkikselta niin törkeä ja alhainen teko niin kostin sen!
Kirjoitin Facebookissa sellaisen hauskan tarinan Jukkiksesta pedofiilina. Se oli tosi hauska kun se on oikeasti ollut joku lasten ohjaaja tai jotain ja sitä on joskus Raahessa luultu pedariksi
Jukkis laittoi jonku viestin mistä käsitin että se teki jonku koston siihen. Ilmeisesti kirjoitti ton raiskarijutun.
Ja on siinä raiskarijutussa sen verran perää että yksi Ede Miinin syytti mua raiskauksesta kun en lopettanut panemista heti kun Lahdessa lataamossa se luuli että joku tulee huoneeseen vaikka hoitajat meni todellisuudessa viereiseen huoneeseen. Sane kuuli sen puhelun kun juttelin sen kanssa tosta ja nauroin sille raiskaussyytökselle ja teki omat johtopäätöksensä.
Kävi silleen että kun kirjoitin Facebookissa siitä kuinka vuokraisäntä Jussi Eilola oli irtisanonut vuokrasopparin sen takia kun en huonon psyykkisen kunnon vuoksi ollut saanut asuntoa siivottua.
Jukkis päätti sitten mennä kommentoimaan mun postia ja suosittelemaan itsemurhaa.
Koska se oli minun mielestä Jukkikselta niin törkeä ja alhainen teko niin kostin sen!
Kirjoitin Facebookissa sellaisen hauskan tarinan Jukkiksesta pedofiilina. Se oli tosi hauska kun se on oikeasti ollut joku lasten ohjaaja tai jotain ja sitä on joskus Raahessa luultu pedariksi
Jukkis laittoi jonku viestin mistä käsitin että se teki jonku koston siihen. Ilmeisesti kirjoitti ton raiskarijutun.
Ja on siinä raiskarijutussa sen verran perää että yksi Ede Miinin syytti mua raiskauksesta kun en lopettanut panemista heti kun Lahdessa lataamossa se luuli että joku tulee huoneeseen vaikka hoitajat meni todellisuudessa viereiseen huoneeseen. Sane kuuli sen puhelun kun juttelin sen kanssa tosta ja nauroin sille raiskaussyytökselle ja teki omat johtopäätöksensä.
Raahessa Mika Murtomäki ja Jussi Eilola on eläkeikäisiä ihmisiä, jotka käyttäytyy kuin lapset!
Ilmeisesti se että kerroin heille sairastavani skitsofreniaa antoi heille oikeuden rikkoa lakia saadekseen asunnoista ulos vaikka edunvalvonta hoisi vuokrat!
Murtomäkihän oli pyytänyt poliisia ottamaan minulta kotiavaimen sen jälkeen kun hän oli luvatta vaihtanut lukot! Poliisi teki työtä käskettyä vaikka poliisin on pakko tietää että häädöt tulee käräjäoikeuden päätöksellä ja sitten ulosottomies hoitaa asunnon tyhjennyksen poliisin kanssa!
Veikkaan että Murtomäki on jotain esittänyt uhria poliisille jotta poliisi on päättänyt toimia vastoin lakia. Pidätettynä näin kuinka taululle oli kirjoitettu että minun asunnolleni oli soitettu poliisit melun takia 5 kertaa, mikä ei ollut totta eli ilmeisesti Murtomäki valehdellut sen koska poliisilla on kyllä tietokanta asiasta mutta he eivät ole edes tarkistaneet asiaa!
Kun vuokrasopimus loppui niin heräsin siihen että Murtomäki seisoi vieressäni kirveen kanssa! Kun soitin hätäkeskukseen niin hän lähti pois ennen poliisien tuloa ja sanoi lähtiessään "Kumpikohan meistä tietää laista enemmän".
Aika huolestuttavaa että kaksi eläkeikäistä äijää ei osaa keskustella niinkuin aikuiset ihmiset! Murtomäki vaihtoi lukot ja esti numeroni!
Ilmeisesti se että kerroin heille sairastavani skitsofreniaa antoi heille oikeuden rikkoa lakia saadekseen asunnoista ulos vaikka edunvalvonta hoisi vuokrat!
Murtomäkihän oli pyytänyt poliisia ottamaan minulta kotiavaimen sen jälkeen kun hän oli luvatta vaihtanut lukot! Poliisi teki työtä käskettyä vaikka poliisin on pakko tietää että häädöt tulee käräjäoikeuden päätöksellä ja sitten ulosottomies hoitaa asunnon tyhjennyksen poliisin kanssa!
Veikkaan että Murtomäki on jotain esittänyt uhria poliisille jotta poliisi on päättänyt toimia vastoin lakia. Pidätettynä näin kuinka taululle oli kirjoitettu että minun asunnolleni oli soitettu poliisit melun takia 5 kertaa, mikä ei ollut totta eli ilmeisesti Murtomäki valehdellut sen koska poliisilla on kyllä tietokanta asiasta mutta he eivät ole edes tarkistaneet asiaa!
Kun vuokrasopimus loppui niin heräsin siihen että Murtomäki seisoi vieressäni kirveen kanssa! Kun soitin hätäkeskukseen niin hän lähti pois ennen poliisien tuloa ja sanoi lähtiessään "Kumpikohan meistä tietää laista enemmän".
Aika huolestuttavaa että kaksi eläkeikäistä äijää ei osaa keskustella niinkuin aikuiset ihmiset! Murtomäki vaihtoi lukot ja esti numeroni!
Luoja mikä säälittävä otus sää oot. Tajuatko mitä paskaa tommonen pedo huutelu aiheuttaa syyttömille .ja sun teko luokittellaan raiskaukseksi kun et ole lopettanut pyydettäessäMiksutin kirjoitti: To Syys 10, 2026 5:25 am Se oli Jukka Karjaluota joka kirjoitti sen raiskarijutun johonkin seinään tai jotain.
Koska se oli minun mielestä Jukkikselta niin törkeä ja alhainen teko niin kostin sen!![]()
Kirjoitin Facebookissa sellaisen hauskan tarinan Jukkiksesta pedofiilina. Se oli tosi hauska kun se on oikeasti ollut joku lasten ohjaaja tai jotain ja sitä on joskus Raahessa luultu pedariksi![]()
-
murhanlukija
- Susikoski
Miksutin tuliko siitä jotain seuraamuksia jos se on totta että hakkasit vasaralla kerrostalon oveen? Ihan mielenkiinnosta kysyn paljon tuo tulee maksamaan?
En kyllä ole vasaralla hakannut kenenkään kerrostalon oveen, kuka sellaista väittää?
Tää on just tätä, mua saa haukkua ja suositella että tapan itseni, mutta kun minä vastaan siihen niin keskitytään mun reaktioon eikä omiin tekoihin jotka kyseisen reaktion aiheutti!LeBaron kirjoitti: Ti Syys 15, 2026 10:34 amLuoja mikä säälittävä otus sää oot. Tajuatko mitä paskaa tommonen pedo huutelu aiheuttaa syyttömille .ja sun teko luokittellaan raiskaukseksi kun et ole lopettanut pyydettäessäMiksutin kirjoitti: To Syys 10, 2026 5:25 am Se oli Jukka Karjaluota joka kirjoitti sen raiskarijutun johonkin seinään tai jotain.
Koska se oli minun mielestä Jukkikselta niin törkeä ja alhainen teko niin kostin sen!![]()
Kirjoitin Facebookissa sellaisen hauskan tarinan Jukkiksesta pedofiilina. Se oli tosi hauska kun se on oikeasti ollut joku lasten ohjaaja tai jotain ja sitä on joskus Raahessa luultu pedariksi![]()
Ei varmasti oikeudessa katsota raiskaukseksi kun ei heti lopeta panemista kun muija sanoo että "Sieltä tulee joku" vaan jatkaa ja sanoo että "Eikun se on viereinen ovi". Mä vielä lopetin panemisen kuitenkin siihen enkä väkisin jatkanut vaikka ei siihen huoneeseen ketään tullut.