Sinulla on tietynlainen uhria syyllistävä ja tapahtunutta vähättelevä sävy kirjoituksissasi. Luulin ensin provoksi, tai että yrität kovasti olla vastarannan kiiski. Viestihistoriastasi päätellen se on kuitenkin sinun tapasi keskustella asioista.negraham kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 7:53 am Manearia alkoi vinkua jossain että kirjoittelen mauttomia juttuja, johon kuittasin että makuasioista ei voi kiistellä, jonka jälkeen manerialta tuli jotain outoa selitystä. Perus hahmo, joka ei kestä ajatusta että joku on eri mieltä asioista sen kanssa. Keskustelufoorumit olisivat kovin tylsiä jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikista asioista.
manearia
Re: manearia
Aika outoa. Luulisi että tuosta profiilikuvasta näkee että ei ole samannäköinen henkilö kyseessä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 2:00 pm
Minä olen kirjoittanut.
Ymmärtääkseni laiska lahna yrittää esittää, että olisimme saman henkilön nikkejä, eli toisin sanoen, että olisit yksi multinikeistäni. Siinä on kyse eräänlaisesta defenssistä: lahna on ottanut osumaa noissa asiaketjuissa, ja sen jälkeen hän on raivotautisesti niputtanut eri mieltä olevat yhdeksi ja samaksi multinikiksi.
Sademetsän siimeksessä, oksalla ja lehvästössä, simpanssi niin viisas loikkii. Katse tuttu, viisas, tarkka, käsi tarttuu, oksa taipuu. Nauru raikaa, leikit alkaa, heimon voima, suuri riemu. Yhdessä he täällä elää, luonnon oma villi kansa.
negraham ei välttämättä ole tietoinen siitä, mitä Ross Sullivan kirjoittaa. Jos on pienenä saanut kyrpää raivotautisesti peräsuoleen (vai miten se nyt meni?) niin mielesi voi jakaantua osiin. Osa persoonista voivat elää tavallista arkea, kun taas toiset kantavat mukanaan muistoja traumasta.negraham kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 2:51 pmAika outoa. Luulisi että tuosta profiilikuvasta näkee että ei ole samannäköinen henkilö kyseessä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 2:00 pm
Minä olen kirjoittanut.
Ymmärtääkseni laiska lahna yrittää esittää, että olisimme saman henkilön nikkejä, eli toisin sanoen, että olisit yksi multinikeistäni. Siinä on kyse eräänlaisesta defenssistä: lahna on ottanut osumaa noissa asiaketjuissa, ja sen jälkeen hän on raivotautisesti niputtanut eri mieltä olevat yhdeksi ja samaksi multinikiksi.
JasseHames epäili, että minä olisin ollut näiden naispuolinen sivupersoona - yksi muutamasta! Jos näin olisi, niin mehän olisimme myös sama henkilö.
Ei sua voi vihata; et toimi nimimerkkisi mukaisesti.Öyhö kirjoitti: To Syys 10, 2026 10:19 pm Näh. Älä tee oletuksia. Tai mistä sitä tietää, ehkä se vihaa mua, mutta ei vaan vielä kertonut suoraan.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Neekeri on sanana kielletty, mutta kyrpä ja peräsuoli antavat niiden käyttäjästä aina sivistyneen vaikutelman.manearia kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 3:32 pmnegraham ei välttämättä ole tietoinen siitä, mitä Ross Sullivan kirjoittaa. Jos on pienenä saanut kyrpää raivotautisesti peräsuoleen (vai miten se nyt meni?) niin mielesi voi jakaantua osiin. Osa persoonista voivat elää tavallista arkea, kun taas toiset kantavat mukanaan muistoja traumasta.negraham kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 2:51 pmAika outoa. Luulisi että tuosta profiilikuvasta näkee että ei ole samannäköinen henkilö kyseessä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 2:00 pm
Minä olen kirjoittanut.
JasseHames epäili, että minä olisin ollut näiden naispuolinen sivupersoona - yksi muutamasta! Jos näin olisi, niin mehän olisimme myös sama henkilö.![]()
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Höpöä, Ross! Yritin raivotautisesti muistaa tuota JH:n slogania. Mun suuhun ei mahdu neekereitä eikä kyrpiä. Peräsuoli taas on ihan oikea lääketieteellinen termi.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 6:27 pmNeekeri on sanana kielletty, mutta kyrpä ja peräsuoli antavat niiden käyttäjästä aina sivistyneen vaikutelman.manearia kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 3:32 pmnegraham ei välttämättä ole tietoinen siitä, mitä Ross Sullivan kirjoittaa. Jos on pienenä saanut kyrpää raivotautisesti peräsuoleen (vai miten se nyt meni?) niin mielesi voi jakaantua osiin. Osa persoonista voivat elää tavallista arkea, kun taas toiset kantavat mukanaan muistoja traumasta.negraham kirjoitti: Pe Syys 11, 2026 2:51 pm
Aika outoa. Luulisi että tuosta profiilikuvasta näkee että ei ole samannäköinen henkilö kyseessä.
JasseHames epäili, että minä olisin ollut näiden naispuolinen sivupersoona - yksi muutamasta! Jos näin olisi, niin mehän olisimme myös sama henkilö.![]()
Arvostan suuresti! Jatka vaan samaan malliin.manearia kirjoitti: To Syys 10, 2026 10:36 pm En syrji tai arvioi ihmisiä heidän poliittisten mielipiteidensä, sukupuolensa, ulkonäkönsä tai maahanmuuttajastatuksensa perusteella. Löytyy fiksuja vasemmistolaisia yhtä paljon kuin fiksuja persuja. Fiksu ihminen kuitenkin toimii hyvän maun mukaisesti, eikä n-sanan huutelu joka suuntaan esimerkiksi ole mielestäni hyväksyttävää.
Soraääniä matkan varrella tulee, mutta eipä täällä muita ole tarkoitus miellyttääkään.
Nimim. Been there, done that.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell
Life sucks and then you die. Get over it.
— Bertrand Russell
Siirrän tän tähän eräästä Huuhaa -ketjusta.

Kiitos, Bird! Sun veikkauksesi olisi mennyt nappiin. Tarkoituksena oli omatoimimatka pienelle Kroatialaiselle paratiisisaarelle, mutta maastopalojen takia suunnitelmat menivät uusiksi. Niin sanottu Kroatian riviera ei ole hassumpi paikka! Lämmintä on 32 astetta ja tuoppi maksaa neljä euroa.Bird kirjoitti: Su Syys 13, 2026 2:33 pmMun telepatia-tuntosarvet kertoo, että olet lähdössä jollekin ihanalle, syrjäiselle paratiisisaarelle lataamaan akkujasi. Minfo, kun on monilta osin niin häiriintynyt paikka, että järkensä säilyttääkseen täältä pitää pysyä välillä pois.manearia kirjoitti: La Syys 12, 2026 4:16 pm Kokeilen nyt itsekin, löytyykö täältä kaukokatselijoita.
Miksi menen tänään aikaisin nukkumaan koska on herätys aamukahdelta?![]()
Ite ainakin tarttisin tollaista. Etenkin, kun töidenkin jatkuminen kesän jälkeen oli aikamoinen shokki.
Edit. Okei, en sitten malttanut lukea loppuun (hitto vaan kaksi kommenttia!!)saadakseni tietooni, että Ross Sullivan kutakuinkin ratkaisikin arvoituksen jo.Sori siitä.
Manearialle toivotan hyvää reissua, mikä sen funktio sitten ikinä onkaan!
(Lainausta lyhennetty)manearia kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:49 pm Siirrän tän tähän eräästä Huuhaa -ketjusta.
...
Kiitos, Bird! Sun veikkauksesi olisi mennyt nappiin. Tarkoituksena oli omatoimimatka pienelle Kroatialaiselle paratiisisaarelle, mutta maastopalojen takia suunnitelmat menivät uusiksi. Niin sanottu Kroatian riviera ei ole hassumpi paikka! Lämmintä on 32 astetta ja tuoppi maksaa neljä euroa.![]()
Maastopaloja lukuun ottamatta kuulostaa hyvältä, nauti!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell
— Bertrand Russell
Annoskateus! Enkä tarkoita olutta. Vinkki Kroatiasta pistetty korvan taakse.manearia kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:49 pm Kiitos, Bird! Sun veikkauksesi olisi mennyt nappiin. Tarkoituksena oli omatoimimatka pienelle Kroatialaiselle paratiisisaarelle, mutta maastopalojen takia suunnitelmat menivät uusiksi. Niin sanottu Kroatian riviera ei ole hassumpi paikka! Lämmintä on 32 astetta ja tuoppi maksaa neljä euroa.![]()
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Kannatan! Syödäkin voi hyvin edullisesti, ei väliä syötkö ulkona vai ostatko raaka-aineet kaupasta ja kokkaat itse. Tälläpäin on paljon italialaisia ravintoloita joiden pitsat ja pastat suunnilleen kymmenen euroa.Öyhö kirjoitti: To Syys 17, 2026 9:14 pmAnnoskateus! Enkä tarkoita olutta. Vinkki Kroatiasta pistetty korvan taakse.manearia kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:49 pm Kiitos, Bird! Sun veikkauksesi olisi mennyt nappiin. Tarkoituksena oli omatoimimatka pienelle Kroatialaiselle paratiisisaarelle, mutta maastopalojen takia suunnitelmat menivät uusiksi. Niin sanottu Kroatian riviera ei ole hassumpi paikka! Lämmintä on 32 astetta ja tuoppi maksaa neljä euroa.![]()
Jos taas menee Kaštelan suuntaan niin koko alue on yksi iso hiekkaranta rantabaareineen. Suomea kuulin viimeksi Splitin lentokentällä, mutta perus-englannilla pärjää. Paikalliset tosin arvostavat, jos tervehdit kroatiaksi.