Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Jostain syystä katsoit asiaksesi provosoitua raivopäisellä tavalla. Se kertoo lisää siitä, että olet joutunut myöntämään itsellesi ne hirvittävät vääryydet, joilla olet minua syyttänyt.

Olet alhainen liero.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Jostain syystä katsoit asiaksesi provosoitua raivopäisellä tavalla. Se kertoo lisää siitä, että olet joutunut myöntämään itsellesi ne hirvittävät vääryydet, joilla olet minua syyttänyt.

Olet alhainen liero.
Ai provosoitua raivopäisellä tavalla? Ei huh huh... :mrgreen:

Näin sanoo mies joka kehitti käsitteen "käänteinen henkilöspekulaatio".

Seuraavaksi voisit kehittää käänteisen näpistyksen - katseli kokispulloa himoiten mutta ei ostanut sitä eikä pöllinyt.

Käänteinen surma toisessa tapauksessa: Oli kyllä Ulvilan tapauksesta kiinnostunut mutta ei listinyt ketään.

käänteinen punaisia päin kävely - Olisi varmaan halunnut kävellä päin punaisia mutta ei sitä tehnyt.

käänteinen rikos - ei se rikkonut rikoslakia mikä on huutava vääryys.

Käänteinen raivopäinen prvosoituminen - Sen olisi pitänyt provosoitua mutta sitä vaan lähinnä nauratti.

käänteinen kunnianloukkaus - kertoi että ei ole syytä olettaa väärästä...

Noh, jätän sullekin iloa keksiä näitä käänteisiä asioita.pistä lista käänteisistä huomioistas. Niitä keksii nopeasti kun on ensin bongannut sulta tuon "käänteinen henkilöspekulaatio" -ilmauksen.

T alhaisesta lierosta kehittynyt myönteinen hyönteinen. :wink:
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

Yrityksesi heittää homma amis-huumoriksi ontuu. Voit vitsailla kaltaisillesi amistolloille, mutta älä ala taittamaan sanan säilää minun kanssasi, koska sinulle on tiedossa vain katkeria tappiota. Noin ylipäätään olet bannisi jälkeen käyttäytynyt ailahtelevasti ja henkinen tilasi vaikuttaa olevan epätasapainossa. Mutta sääliä sinä et minulta saa. Rikkeesi ovat niin törkeitä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Kun luet omia viimeisimpiä kirjoitteluitasi ja vertaat niitä minun kertomukseen, sietää sinun ajatella kenen mielenterveys tässä horjuu...
Maza
Jane Marple

Tekosi puhuvat puolestaan. Olet Wagnerin veroinen ihmisten maineen mustamaalaaja. Tekosi ovat törkeydessään ihan samaa luokkaa kuin hänenkin. Molemmat pitäisi bannata ikiajoiksi täältä.
supernova
Martin Beck

Ehkä ehdotuksesi onkin käänteinen ja sinut pitäisi bannata ikiajoiksi. :mrgreen:

Nyt kuitenkin yksi asia selvyyden vuoksi. Minä ja Waakku ollaan eri persoonia ja meitä ei voida yhdistää, koska yhdistävää tekijää ei ole - paitsi kiinostus bodomiin.

Ja mitähän olen tehnyt niin että minut pitäisi ikuisesti bannata. Ai niin se väitteesi että olen puhunut henkilöllisyydestäsi. Väite joka ei pidä paikkaansa.

Eikös sinut pitäisi bannata jatkuvasta solvauksesta?

Sinä sen sijan koko ajan herjaat niitä jotka ovat päättäneet hankkia leipänsä sellaisella työllä johon saa koulutuksen ammattikoulussa.

Hävettää puolestasi moinen asenne sekä niiden joiden koulutus on on ammttikoulusta. Kuinkas monta laudaatturia olet itse kirjoittanut? ;) Millä alalla vaikutat akateemisena henkilönä?

ei näin...

:(
Maza
Jane Marple

Edelleen yrität lypsää henkilötietojani. Mikä ihme sinua niissä kiinnostaa?

Kaikki amiksen käyneet eivät ole tolloja, eivätkä kaikki tollot ole amiksesta.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Edelleen yrität lypsää henkilötietojani. Mikä ihme sinua niissä kiinnostaa?

Ja tästä huolimatta olet valittanut että muka olisin jaellut henkilöllisyystietojasi. Ihme jannu.

Ja vaikka en ole jakanut henkilötietojasi (eräältä muulta olen ne kyllä saanut ja ne olivat yhtäpitävät omien käsityksieni kanssa) nyt sitten väität tällaista.

Sie oot maza kyllä semmoinen ukko ettei susta ota selvää erkkikään...

Vai että minä yritän lypsää sun henkilötietojasi. Jo on aikoihin eletty... :mrgreen:
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

supernova kirjoitti:
Maza kirjoitti:Edelleen yrität lypsää henkilötietojani. Mikä ihme sinua niissä kiinnostaa?

Ja tästä huolimatta olet valittanut että muka olisin jaellut henkilöllisyystietojasi. Ihme jannu.

Ja vaikka en ole jakanut henkilötietojasi (eräältä muulta olen ne kyllä saanut ja ne olivat yhtäpitävät omien käsityksieni kanssa) nyt sitten väität tällaista.

Sie oot maza kyllä semmoinen ukko ettei susta ota selvää erkkikään...

Vai että minä yritän lypsää sun henkilötietojasi. Jo on aikoihin eletty... :mrgreen:
Kukas tää Erkki nyt sitten tässä sopassa on? :lol: Erkki Etsivä, Hullunkuriset perheet.
supernova
Martin Beck

Erkki on mulle mystinen hahmo ja ainakin täällä päin sanotaan ettei tuota tiedä erkkikään. Yhtä hyvin voisi sanoa ettei tuota tiedä pirukaan... tms...
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
On aika erikoista, että olet pyytanyt "eräältä muulta" henkilöltä kirjoittajan henkilötietoja.
Mikä niissä oikein kiinnostaa?
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti: Ja vaikka en ole jakanut henkilötietojasi (eräältä muulta olen ne kyllä saanut ja ne olivat yhtäpitävät omien käsityksieni kanssa) nyt sitten väität tällaista.
Sait viimeisimmän bannisi, koska levittelit täällä toisten henkilötietoja.

Jo edellisen Bodom-teemaan liittyneen Muuralan palstan aikana yritit systemaattisesti kalastella minun ja muidenkin henkilötietoja.

Nytkin viittaat henkilötietojeni saamiseen ja arvailet niiden todenperäisyyttä.

Onko joku omassa elämässäsi niin pielessä, että yrität luikerrella toisten tällä tavalla toisten tonteille? Oletko keskustellut maniastasi terveydenhoitolana ammattilaisten kanssa?
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti: Ja vaikka en ole jakanut henkilötietojasi (eräältä muulta olen ne kyllä saanut ja ne olivat yhtäpitävät omien käsityksieni kanssa) nyt sitten väität tällaista.
Sait viimeisimmän bannisi, koska levittelit täällä toisten henkilötietoja.

Jo edellisen Bodom-teemaan liittyneen Muuralan palstan aikana yritit systemaattisesti kalastella minun ja muidenkin henkilötietoja.

Nytkin viittaat henkilötietojeni saamiseen ja arvailet niiden todenperäisyyttä.

Onko joku omassa elämässäsi niin pielessä, että yrität luikerrella toisten tällä tavalla toisten tonteille? Oletko keskustellut maniastasi terveydenhoitolana ammattilaisten kanssa?
a) en aevele niiden todenpotävyyttä.

b) jo muuaralan aikana olin kertonut henkilöllisyyteni muutamalle ja muutama oli kertonut ne minulle.

c) Henkilötietoja en eole täällä itsestäni antant kuin ylläpidolle.

d) sain bannin (ensimmäisen ja ainoan) 10 §:n rikkomisesta - mielestäni aiheetta.

e) Millään tavalla en vihjaa henkilöllisyytesi saamiseen. Minulla on oma käsitykseni asiasta - ollut jo muuralasta saakka - enkä ole nähnyt aiheeliseksi käsitykseni muuttamiseen.

f) minun terveydentilani ei kuulu sulle pätkän vertaa, siitä huolimatta että olen sairauslomalla syynä keuhkokuume. Tietänet ettei se ulotu aivoihin saakka. Tästä olen keskustellut viimeeksi terveydenhuoltohenkilökunnan kanssa.

g) Sinun oletetun henkilöllisyytesi olen saanut tietää jo muuralassa, ja en ole sitä koskaan kenellekään kertonut.

h) Nimim. Pharaolle: En ole kenenkään henkilötietoja pyytänyt, mutta vastaan olen saanut kun olen kertonut omani.

i) sinä maza olet kehittänyt tänne uuden termin eli "käänteinen henkilöspekulaatio". Nyt toivoiin että selität juurta jaksaen mitä helvettiä tuo termi tarkoittaa? Esimerkithän sulla pitäisi olla olemassa.

j) Olisipa kiva tietää kuinka monta laudaturin arvoista suoritusta kirjoitit lukiossa kun minua aina amikseksi kutsut. Ei tarvitse kertoa aineita. Kerro vaan kuinka monta. Mitta jos pidät tätäkin käänteisenä henkilöspekulaationa niin kerro se suoraan ennen kuin jätät vastaamatta.

n
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
h) Nimim. Pharaolle: En ole kenenkään henkilötietoja pyytänyt, mutta vastaan olen saanut kun olen kertonut omani.

n
Ja sitten kun olet saanut lisäksi meidän muiden henkilötietoja, ne ovat tulleet sinulle "yllättäen ja pyytämättä" kuten aikanaan Jäätteenmäelle. :roll:
Maza
Jane Marple

Monisanainen ja rönsyilevä vastauksesi paljastaa armottomasti, että olet jäänyt kiinni rysältä ja yrität kiemurrella asiasta selittelemällä.

Faktat puhuvat sinua vastaan. Sait bannin toisten privaattitietojen levittelystä. Syntilistasi on pitkä ja banni tuli tekojen mukaisesti. Ihmeen kauan sen saaminen kesti. Minusta sinä olisit jo kypsä ikuiseen banniin Suuren Johtajasi Urhon mukaisesti.

Käänteinen henkilösepekulaatio ei terminä tietenkään avaudu amis-henkilölle ilman kirurgisia täsmätoimenpiteitä.

Eikö korviesi väliin mitenkään mahdu se, että olet ylittänyt sopivan käytöksen rajan niin monta ketrtaa, että kukaan ei enää nouse sinua puolustamaan.
Vastaa Viestiin