Jos joku haluaa perustaa tälläisen niin minut löytää telegramista nimimerkin takaa @imgurgadne voi lisää ryhmään
minfo telegram chatti ryhmä?
-
nihilopriest
- Remington Steele
minfo telegram chatti ryhmä?
Onko olemassa minfo henkistä telegram chat ryhmää jossa voisi puhua ajankohtaisista rikoksista ja öyhöttää/vääntää minfo henkisesti?
Jos joku haluaa perustaa tälläisen niin minut löytää telegramista nimimerkin takaa @imgurgadne voi lisää ryhmään
kiipula-dirlewanger MC 1% jäsen jo vuodesta 2014
- kerpeikkari
- Agentti Scully
Re: minfo telegram chatti ryhmä?
En oo kuullu mut liittyisin 
-
nihilopriest
- Remington Steele
yritin perustaa tätä mutta kaikki jotain vitun paskahousuja joita pelottaa hlöllisyyden paljastuminen
Ai uutta minfon telegram ryhmää? Itse kuulun siihen vanhaan ryhmään. Ei kyllä kiinnosta moneen eri ryhmään kuulua.nihilopriest kirjoitti: Su Syys 13, 2026 4:57 amyritin perustaa tätä mutta kaikki jotain vitun paskahousuja joita pelottaa hlöllisyyden paljastuminen![]()
![]()
Sademetsän siimeksessä, oksalla ja lehvästössä, simpanssi niin viisas loikkii. Katse tuttu, viisas, tarkka, käsi tarttuu, oksa taipuu. Nauru raikaa, leikit alkaa, heimon voima, suuri riemu. Yhdessä he täällä elää, luonnon oma villi kansa.
-
nihilopriest
- Remington Steele
läöytääkö sen jollai hakusanal / onks liittymislinkkiänegraham kirjoitti: Su Syys 13, 2026 6:07 amAi uutta minfon telegram ryhmää? Itse kuulun siihen vanhaan ryhmään. Ei kyllä kiinnosta moneen eri ryhmään kuulua.nihilopriest kirjoitti: Su Syys 13, 2026 4:57 amyritin perustaa tätä mutta kaikki jotain vitun paskahousuja joita pelottaa hlöllisyyden paljastuminen![]()
![]()
Kai sinne kutsutaan ne jotka sinne halutaan mukaan. Ei voi kaikkia kutsua kun sitten siellä olis kaikki tyhmätkin huutamassa.nihilopriest kirjoitti: Ti Syys 15, 2026 6:11 pmläöytääkö sen jollai hakusanal / onks liittymislinkkiänegraham kirjoitti: Su Syys 13, 2026 6:07 amAi uutta minfon telegram ryhmää? Itse kuulun siihen vanhaan ryhmään. Ei kyllä kiinnosta moneen eri ryhmään kuulua.nihilopriest kirjoitti: Su Syys 13, 2026 4:57 am
yritin perustaa tätä mutta kaikki jotain vitun paskahousuja joita pelottaa hlöllisyyden paljastuminen![]()
![]()
pääsenkö mukaan kerhoon
Sademetsän siimeksessä, oksalla ja lehvästössä, simpanssi niin viisas loikkii. Katse tuttu, viisas, tarkka, käsi tarttuu, oksa taipuu. Nauru raikaa, leikit alkaa, heimon voima, suuri riemu. Yhdessä he täällä elää, luonnon oma villi kansa.
Nyt menee omalla spekulla, mutta miten mulle tulee vaikutelma, että nikki negraham pyrkii vedättämään, minkä kerkee? 
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell
Life sucks and then you die. Get over it.
— Bertrand Russell
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Ei vedätä. Itsekin kuulun ryhmään.Bird kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 6:45 pm Nyt menee omalla spekulla, mutta miten mulle tulee vaikutelma, että nikki negraham pyrkii vedättämään, minkä kerkee?![]()
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Oikeasti?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 7:28 pmEi vedätä. Itsekin kuulun ryhmään.Bird kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 6:45 pm Nyt menee omalla spekulla, mutta miten mulle tulee vaikutelma, että nikki negraham pyrkii vedättämään, minkä kerkee?![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell
— Bertrand Russell
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Minä olen ryhmässä JasseHames-nikilläBird kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 7:45 pmOikeasti?Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 7:28 pmEi vedätä. Itsekin kuulun ryhmään.Bird kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 6:45 pm Nyt menee omalla spekulla, mutta miten mulle tulee vaikutelma, että nikki negraham pyrkii vedättämään, minkä kerkee?![]()
Ootteko te kaikki siellä omilla henkilöllisyyksillänne? Mä en käytä edes telegramia eli en tiedä miten sekään käytännössä toimii.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
MitähRoss Sullivan kirjoitti: To Syys 17, 2026 2:27 pmMinä olen ryhmässä JasseHames-nikilläBird kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 7:45 pmOikeasti?Ootteko te kaikki siellä omilla henkilöllisyyksillänne? Mä en käytä edes telegramia eli en tiedä miten sekään käytännössä toimii.
![]()
— Bertrand Russell
— Bertrand Russell
-
nihilopriest
- Remington Steele
voitteko lisää mut oon siel paljon asiallisempi ku tääl minfolla, trollaan täällä kumisilmä/rl henkisesti vitusti kun kaikki muutkin mut siel käyn oikeeta keskustelua järkevien kaa jos pääsen.. t.me liittymis linkkiä yksärinä ni tuun
oon siis korkeakoulutettu ihminen oikeasti
tai tehkää semmone lapsellinen ja epäasiallinen julkisen liittymislinkil minfochat mihi tullaa spämmäämää
tai tehkää semmone lapsellinen ja epäasiallinen julkisen liittymislinkil minfochat mihi tullaa spämmäämää