- 4358323d-3b0a-4b68-ad5e-064dcdda9458.jpg (129.2 KiB) Katsottu 1964 kertaa
Eveliina Lappalaisen surma. Imatra 14.11.2000
Re: Eveliina Lappalaisen surma. Imatra 14.11.2000
Joskus vuosikausia sitten toivoinkin, että kyseinen psykopaatti saa vielä seuraamuksia sen vajaan 2 vuoden vankilapätkän lisäksi. Onpa mukavaa todeta, että näin on käynyt ja naama on nyt valtakunnallisesti tiedossa.
Kyseinen psykopaatti ei tehnyt mitään tavanomaista henkirikosta, vaan kyseessä oli poikkeuksellisen törkeä teko, josta hän istui poikkeuksellisen lyhyen pätkän linnassa. Tällä jässikällä ei ollut tekoa tehdessään mitään tunnontuskia, vaan hän nautti siitä, että sai murhata Eveliinan mahdollisimman mahdollisimman julmasti ja mahdollisimman paljon kauhua aiheuttaen. Motiivi teolle oli ainoastaan hänen henkilökohtainen halunsa aiheuttaa maksimaalisesti kärsimystä.
Ennen kiinnijäämistä hän jatkoi elämäänsä vailla mitään huolia, muutoksia luonteessa saati sitten katumusta. Sen jälkeenkään hän ei tuntenut sääliä missään vaiheessa; ei sitten oikeusprosessissa eikä muussakaan asiayhteydessä. Hän ei siihen kykene nyt eikä tule kykenemään koskaan, koska hänellä ei ole pienintäkään kykyä tuntea mitään muuta kuin henkilökohtaista ylemmyyttä jonkun toisen kustannuksella.
Mikäli hän olisi istunut järjellisen tuomion, eli vähintään 20+ vuotta vapautuen about nyt niin olisin myös taipuvainen jättämään tämän häviäjän omaan arvoonsa. Kun asia ei näin ole, niin hän saa olla ihan vapaata riistaa mille tahansa harmeille ja häntä on turha sääliä tippaakaan: hän ei säälisi sinuakaan pätkääkään, jos sinulle sattuisi jotain.
"No mercy for the merciless."
Kyseinen psykopaatti ei tehnyt mitään tavanomaista henkirikosta, vaan kyseessä oli poikkeuksellisen törkeä teko, josta hän istui poikkeuksellisen lyhyen pätkän linnassa. Tällä jässikällä ei ollut tekoa tehdessään mitään tunnontuskia, vaan hän nautti siitä, että sai murhata Eveliinan mahdollisimman mahdollisimman julmasti ja mahdollisimman paljon kauhua aiheuttaen. Motiivi teolle oli ainoastaan hänen henkilökohtainen halunsa aiheuttaa maksimaalisesti kärsimystä.
Ennen kiinnijäämistä hän jatkoi elämäänsä vailla mitään huolia, muutoksia luonteessa saati sitten katumusta. Sen jälkeenkään hän ei tuntenut sääliä missään vaiheessa; ei sitten oikeusprosessissa eikä muussakaan asiayhteydessä. Hän ei siihen kykene nyt eikä tule kykenemään koskaan, koska hänellä ei ole pienintäkään kykyä tuntea mitään muuta kuin henkilökohtaista ylemmyyttä jonkun toisen kustannuksella.
Mikäli hän olisi istunut järjellisen tuomion, eli vähintään 20+ vuotta vapautuen about nyt niin olisin myös taipuvainen jättämään tämän häviäjän omaan arvoonsa. Kun asia ei näin ole, niin hän saa olla ihan vapaata riistaa mille tahansa harmeille ja häntä on turha sääliä tippaakaan: hän ei säälisi sinuakaan pätkääkään, jos sinulle sattuisi jotain.
My my my...
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Erinomainen kirjoitus.Tojo kirjoitti: Ma Syys 14, 2026 11:07 am Joskus vuosikausia sitten toivoinkin, että kyseinen psykopaatti saa vielä seuraamuksia sen vajaan 2 vuoden vankilapätkän lisäksi. Onpa mukavaa todeta, että näin on käynyt ja naama on nyt valtakunnallisesti tiedossa.
"Kun asia ei näin ole, niin hän saa olla ihan vapaata riistaa mille tahansa harmeille ja häntä on turha sääliä tippaakaan: hän ei säälisi sinuakaan pätkääkään, jos sinulle sattuisi jotain." Sekin on hyvä muistaa, että mahdollinen yllyttäminen maalittamiseen ei ole rikos ylipäänsä.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Onko enää Topmecissa mukana?
Yhteystiedot ovat jostain syystä hävinneet yrityksen sivuilta.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
Ei taida olla, ymmärsikö itse lähteä painostuksen alla. Elokuun alussa oli jo tuotantopäällikön, eli Martikaisen paikka auki kyseisessä firmassaRoss Sullivan kirjoitti: Ma Syys 14, 2026 11:33 amOnko enää Topmecissa mukana?![]()
Yhteystiedot ovat jostain syystä hävinneet yrityksen sivuilta.
*pltmtxtvp*tm
Tuossako se reppana nyt on? Iso iso KIITOS tästä kuvasta.