Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Öyhö
Theo Kojak

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Penaalipena kirjoitti: La Syys 12, 2026 12:54 pm Miksiköhän täältä ei poisteta ilmiselvää off topicia, kun se liittyy jauhamiseen suojaikärajasta ja lapsiseksistä ja vieläpä paikoitellen maahanmuuttajiin/vassarreihin kytkettynä, mutta jos kirjoitan, että ketjusta tullee lyhyt, koska tekijän nimi on öyhöille vääränlainen, niin ylläpidolla on kiire poistaa viesti? Ketjun aiheena nuori nainen, jonka Leevi murhasi.
Mun käsitys on, että ylläpidolla on omat triggerinsä, jutut joissa ei anneta siimaa, ja sit on putsari, jolle annetaan yleensä paljon siimaa per multinikki.

Mä ikävästi provosoidun tahallisesta typeryydestä. rikkalapio esmes, aivan käsittämätön paikkansapitämättömän kuran floodaaja, saa vapaasti suoltaa. Joten annan itselleni ohjeen: älä kommentoi, se on vaan turhaa. Toki Venäjästä tai Ukrainasta ei voi sitten keskustella, koska kaikki katoaa rikkalapion 24/7 ruschismiin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
rikkalapio
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Öyhö kirjoitti: Ma Syys 14, 2026 10:21 pm
Penaalipena kirjoitti: La Syys 12, 2026 12:54 pm Miksiköhän täältä ei poisteta ilmiselvää off topicia, kun se liittyy jauhamiseen suojaikärajasta ja lapsiseksistä ja vieläpä paikoitellen maahanmuuttajiin/vassarreihin kytkettynä, mutta jos kirjoitan, että ketjusta tullee lyhyt, koska tekijän nimi on öyhöille vääränlainen, niin ylläpidolla on kiire poistaa viesti? Ketjun aiheena nuori nainen, jonka Leevi murhasi.
Mun käsitys on, että ylläpidolla on omat triggerinsä, jutut joissa ei anneta siimaa, ja sit on putsari, jolle annetaan yleensä paljon siimaa per multinikki.

Mä ikävästi provosoidun tahallisesta typeryydestä. rikkalapio esmes, aivan käsittämätön paikkansapitämättömän kuran floodaaja, saa vapaasti suoltaa. Joten annan itselleni ohjeen: älä kommentoi, se on vaan turhaa. Toki Venäjästä tai Ukrainasta ei voi sitten keskustella, koska kaikki katoaa rikkalapion 24/7 ruschismiin.
Ja mikähän nyt ei pidä paikkaansa sinä vain et halua alkaa väittelemään koska tiedät häviäväsi kuitenkin. Hyvän ohjeen annoit kuitenkin itsellesi eli parempi olla puuttumatta asioihin joista ei tiedä mitään.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
TimoTyön
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja TimoTyön »

Öyhö kirjoitti: Ma Syys 14, 2026 10:21 pm

Palsta on vaan minimuotoinen X. Kaikenlainen oikeistopropaganda sallitaan ja muu alkaakin olla kiellettyjen listalla.
Pesukarhu
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Nyt ketjussa "Muslimeja pilkkaava rasistinen muumivideo" saa rauhassa offtopiceilla äärikristillisyydestä ja sen vaikutuksista naisten oikeuksiin. Ei auta vasikointi, kun ei siellä kukaan käy siivoamassa kuitenkaan.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Pesukarhu kirjoitti: Ti Syys 22, 2026 9:05 am Nyt ketjussa "Muslimeja pilkkaava rasistinen muumivideo" saa rauhassa offtopiceilla äärikristillisyydestä ja sen vaikutuksista naisten oikeuksiin. Ei auta vasikointi, kun ei siellä kukaan käy siivoamassa kuitenkaan.
Mutta eivätkös ne pilkkaajat ole Tavion kaltaisia vanhoillisia äärikristittyjä? Eihän se ole offia.
Öyhö
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Pesukarhu kirjoitti: Ti Syys 22, 2026 9:05 am Nyt ketjussa "Muslimeja pilkkaava rasistinen muumivideo" saa rauhassa offtopiceilla äärikristillisyydestä ja sen vaikutuksista naisten oikeuksiin. Ei auta vasikointi, kun ei siellä kukaan käy siivoamassa kuitenkaan.
Syyllisenä edelliseen. Myönnän aiheen marginaalisen liitoksen asiaan jos topikkina on muumi_video_ eikä se mitä _islamisti_"muumit" tekevät -- hunnuttavat naiset ja pitävät synnytyskoneina.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Vastaa Viestiin