Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Viimeksi porttikiellon saaneet:

Kumisilmä – syy: minfolainen Kumisilmä on varmuusvankeudessa hetken, porttikielto päättyy: 2026-09-26 19:16:02
'

Kuis nyt näin?

Itsenäisyyspäivänä voit pyytää että laittavat samaan (oikeaan) putkaan Lokan kanssa, niin pääset jatkamaan harrastustasi eli nationalistien pahoinpitelemistä.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

kuvassa oikealla tää natsi joka löi suomalaista naispoliisia ja jonka mä sit maijassa koulutin arvostamaan suomalaisia naisia ja itsenäisyyttä.
tommosta vitun elukkaa te oikeisto pellet itkette ku sai pikkusen maistaa suomalaista nyrkkiä :P

Kuva

"Joukko Pohjoismaisen vastarintaliikkeen (PVL) natseja hyökkäsi 15. joulukuuta 2013 koko perheen rasisminvastaiseen mielenosoitukseen Kärrtorpin kaupunginosassa Tukholmassa. Mielenosoitus oli järjestetty PVL:n alueella tekemien graffitien, pahoinpitelyiden ja tappeluharjoitusten takia. Paikalle oli kokoontunut sadoittain paikallisia, joiden joukossa lukuisia lapsiperheitä ja vanhuksia. Yhtäkkiä paikalle marssi kolmekymmentä naamioitunutta natsia, jotka hyökkäsivät mielenosoitukseen aseistautuneina kilvillä, pulloilla, kepeillä, savupommeilla, soihduilla ja veitsillä. Paikalliset joutuivat väkivaltaisen hyökkäyksen kohteeksi omalla takapihallaan. Natsit heittelivät tavaraa ihmisten päälle, tekivät natsitervehdyksiä sekä huusivat kuorossa siegheilia ja Adolf Hitlerin nimeä.

Hyökkäystä suunnitteli ja johti PVL:n johtajiin kuuluva Emil Hagberg. Hagberg on nykyään PVL:n kansainvälinen puhemies ja paikallisosastojen koordinaattori sekä kuuluu järjestöä virallisesti johtavaan kuusihenkiseen “Pohjoismaiseen neuvostoon”. PVL:n Suomen osastoa neuvostossa edustavat orivesiläinen Antti Niemi ja helsinkiläinen Otto Rutanen. Hagberg on ruotsalainen natsijohtaja, joka hakattiin poliisiautossa itsenäisyyspäivänä Helsingissä."
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Marokon Kauhu kirjoitti: La Syys 26, 2026 11:23 am
Viimeksi porttikiellon saaneet:

Kumisilmä – syy: minfolainen Kumisilmä on varmuusvankeudessa hetken, porttikielto päättyy: 2026-09-26 19:16:02
'

Kuis nyt näin?

Itsenäisyyspäivänä voit pyytää että laittavat samaan (oikeaan) putkaan Lokan kanssa, niin pääset jatkamaan harrastustasi eli nationalistien pahoinpitelemistä.
miksi vitussa mä Junesia löisin :shock: ei se oo väkivaltainen oon kundin tavannu ja helppo oli tulla juttuun aivan asiallisesti.
jos oot väkivaltainen natsi saat turpaas.rasistinen puhe julkisilla paikoilla johtaa yhteen varoitukseen ja jos ei lopu ni minä lopetan sen.mut en mä voi tai edes halua joka vitun persua tuolla mukiloida :lol:

meillä junesin kanssa oli alustava sopimus tehdä kesällä yhteinen streami tikkurilassa aiheena poliisin harjoittama mielivalta.meitä yhdistää syvä inho suomalaista sikaa kohtaan.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

jeesus vittu yle laittanut mollen tunskan areenaan tää on mun mielestä kaikkien aikojen paras suomalainen elokuva.
äkkiä kyyläämään mestariteos se poistuu 31.12 2026 jos pysyy simmun kuivina siinä ku Koskela kuolee tai selviät Viirilän murhasta ilman raivoa ni et oo ihminen et ainakaan suomalainen.

https://areena.yle.fi/1-1727347
Antifa Free Palestina
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kumisilmä kirjoitti: La Syys 26, 2026 10:39 pm
meillä junesin kanssa oli alustava sopimus tehdä kesällä yhteinen streami tikkurilassa aiheena poliisin harjoittama mielivalta.meitä yhdistää syvä inho suomalaista sikaa kohtaan.

Ei huono idea.
Lokkakin asuu jossain pääkaupunkiseudulla nykyään.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Vastaa Viestiin