Kalamies todisti gay-miesten suihinottorulettia puretulla hotellilla Mikkelissä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Private dick
Javier Pena

Re: Kalamies todisti gay-miesten suihinottorulettia puretulla hotellilla Mikkelissä

Viesti Kirjoittaja Private dick »

WalkingDisaster kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 10:47 pm Kuinka hemmetissä tällaisia juttuja pitää edes linkata Minfoon? Miksi?
Herkkä poikien välinen rakkaus on kaunista, hyvin kaunista.
NeroKatti
Olivia Benson

Re: Kalamies todisti gay-miesten suihinottorulettia puretulla hotellilla Mikkelissä

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:46 am Hyvä että jotkut saa ei oo minulta pois.
Oon niin kokenut mies etten oo joutunu koskaan soittelee medialle tyyliin hei media haloo minä näin ku ihmiset paneskeli ne tais harrastaa seksiä enpä jäänyt pilkille 8)
Mene ja tiedä, sehän saattoi olla tuolle soittajalle ns one's in a life time kokemus 8)
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

NeroKatti kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:44 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:46 am Hyvä että jotkut saa ei oo minulta pois.
Oon niin kokenut mies etten oo joutunu koskaan soittelee medialle tyyliin hei media haloo minä näin ku ihmiset paneskeli ne tais harrastaa seksiä enpä jäänyt pilkille 8)
Mene ja tiedä, sehän saattoi olla tuolle soittajalle ns one's in a life time kokemus 8)
ennen homo miehet skodas toisiaan kisahallin-stadikka alueella.
olin joku 20 vuotias ku pääsin putkasta ja lähdin huojuu steissin suuntaan.
mun kylkeen liimautu vanhus joka kyseli huolissaan mun vointia jne....se halus auttaa semmonen kuivunut pieni käppänä.krapula hirvee sain määkästyä ja ukkohan roudas mut laatu raflaan.se oli siellä kantis ku kaikki tuli sille juttelee ja halii.
tarjos mulle 5 tuoppia ja pari lonkeroo mut ei juonut itse mitään.

tiesin et kohta se pyytää kotiinsa jne...ni sanoin et soon moro laku lähtee koisii.
ukko kätteli kehu mua ja sanoi et haluaa aina auttaa katupoikia.

se ukko oli suomen kovin nyrkkeilijä ikinä.

Kuva
Antifa Free Palestina
Puuha-Pete
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Puuha-Pete »

Tesomalainen kirjoitti: To Loka 01, 2026 6:07 pm
Puuha-Pete kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 8:20 pm Otsikko on virheellinen. Uutisen perusteella siellä oli ihan veturi ja jarrumies toisistaan nauttimassa. Mua ei tippaakaan vaivaa, mutta paikka ei ollut ihan oikea.
Oon nuorempana puuhaillut milloin missäkin, mutten ihan ihmisten ilmoilla. Ja juu, en kaivattu ketään kannustamaan.
Puuhaillut nuorempana Kala-Kallen kaa?

Joo,älä kerro enempää.
Väliäkö kenen kanssa puuhailin? Ehkä naisihmisen kanssa? Juu, en kerro enempää, eihän mun kahdenkeskiset hommat muille kuulu. Pysypä tesomalainen siellä ghetossas.
Vastaa Viestiin