Bandidos
-
Paulan supervanukas
- Scooby-Doo
Re: Bandidos
Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Oletko kiinnostunut tallihuoran urasta vai miksi kyselet?Paulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
Paulan supervanukas
- Scooby-Doo
Mielenkiinnon takia, sen kummempaa syytä ei oleRoss Sullivan kirjoitti: To Loka 01, 2026 2:28 pmOletko kiinnostunut tallihuoran urasta vai miksi kyselet?Paulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?
Paulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?
Kuka se semmosta siellä tekee? Kuka siellä nykyään liidailee? taisit mainitakin jo aiemmassq postauksessas että camaradaksen aikasia ukkoja ei olis talossa vaan jtn uusia pirivietereitä tilalla?Northman kirjoitti: La Loka 03, 2026 7:38 pmPaulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?ei kannata mennä. Hakataan nykyään jopa omia naisia. Fakta.
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!
-
Spurgumies
- Neuvoja-Jack
Mä menin sinne SONS OF ANARGHY liivit päällä ja mut piestiin..=(=(=( lisäksi näin kävi myös ÄLYKUVION SANI PUB:ssa

En tiedä kuka on ns.pomo tällä hetkellä mut sen tiedän kama maistuu niille.Niimpanii kirjoitti: Su Loka 04, 2026 12:56 pmKuka se semmosta siellä tekee? Kuka siellä nykyään liidailee? taisit mainitakin jo aiemmassq postauksessas että camaradaksen aikasia ukkoja ei olis talossa vaan jtn uusia pirivietereitä tilalla?Northman kirjoitti: La Loka 03, 2026 7:38 pmPaulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?ei kannata mennä. Hakataan nykyään jopa omia naisia. Fakta.
Menikö partakonerahat kaljaa ja poreeseen?Spurgumies kirjoitti: Su Loka 04, 2026 1:53 pm Mä menin sinne SONS OF ANARGHY liivit päällä ja mut piestiin..=(=(=( lisäksi näin kävi myös ÄLYKUVION SANI PUB:ssa![]()
![]()
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!
Olettaisin, että ne ilmoitetaan Biker Unionin tapahtumakalenteriin.Paulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?
-
Paulan supervanukas
- Scooby-Doo
Joo, nii vois kuvitella. Ei kauheemmin pidä koko kerho mitää sen perusteella.Stonedar kirjoitti: Su Loka 04, 2026 8:25 pmOlettaisin, että ne ilmoitetaan Biker Unionin tapahtumakalenteriin.Paulan supervanukas kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:00 am Tietääkö kukaan että pitääkö Kuopion Bandidos kuinka nuita open house partyja? Minne ne ilmotetaan?