ESS: Äärioikeiston rasistisia tarroja jaetaan lapsille Lahdessa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Le chat bleu
Theo Kojak

Re: ESS: Äärioikeiston rasistisia tarroja jaetaan lapsille Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Missä mun tarra vieläkin viipyy? Kun sillä kerran voi aivopestä.

Tyypillistä vasemmistoa, tarra on niille suuri ongelma, raiskaukset ja muut matujen tekemät rikokset ei. Vaan joku hiton tarra. :roll:

Suomen matuongelma olisi ratkaistavissa yhdellä lailla, poistaisi vaan sosiaaliedut muilta kun kansalaisilta. Ja kansalaisuuden saadakseen pitäisi oikeasti osata kieli ja olla töissä, ei siten kuten nyt.

No osa niistä on jo saanut kansalaisuuden, mutta heiltäkin voisi vaatia samat asiat kuin kantiksilta. Esim. niitä neljää työhakemusta kuussa, eikä tasan mitään tulkkipalveluja, vaan hakemukset hyvällä suomen/ruotsin kielellä. Äkkiä ne häviäisi muualle Eurooppaan, vain Suomessa on hölmöläissysteemi joka antaa noiden vapaasti kupata.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
McCall
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja McCall »

Onko tällaisia tarroja näkynyt?
Aina.jpg
Aina.jpg (51.15 KiB) Katsottu 593 kertaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011560788.html
Knobster
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Moonshiner kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 1:47 pm
Knobster kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:47 pm Ei se ole pelkkä tarra. Se on väline aivopesuun jolla gromaataan sisään "jengiin". Jengi voisi olla mikä tahansa negativiinen tässä merkityksessä.

Olette taas keksineet uuden (haukkuma)sanan vasuli, jännä että tuota saa käyttää ilman mitään kontekstia tähän natsien sekoiluun. Mistä lähtien FC Lahti on esim. ollut vasemmistolainen?
Aivopesutarroja jaettiin pikkulapsille jo 70-luvun alussa. "Keskiolut pois". :mrgreen:
Kumma, että vassulit eivät niitä muinoin vastustaneet, tai nyt pride-, woketarroja.
Mutta sinimustatarrat saa vassuleilta verenpaineet ja kolesterolit tappiin. Miks?
Niin jaetaan ja siinä on hieman eroa jakaako tasa-arvoa ilmaisevan tarran vai semmoisen jossa levitetään vihaa ihmisryhmiä kohtaan LAPSILLE. Joku helvetin jalkapallojoukkuekkin (taas yksi) tähän groomailuun on pitänyt liittää...
Knobster
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Knobster »

aavikkoralli kirjoitti: Ke Loka 07, 2026 1:48 am Suvakit liimaili refugees welcome -tarroja provosointimielessä kymmenen vuotta. Naurettavia selityksiä ettei nuoriso ymmärrä mitään. Kuinka paljon nämä rehtorit joutuu olemaan mamujen kanssa niin kuin Suomen nuoriso on pakotettu olemaan? Taidan ostaa itsekin noita tarroja ja liimata jonnekin, niin monta kertaa on oma päivä pilattu refugees welcome -tarralla silloin kun viimeinen asia mitä haluaisin jälleen kerran ajatella on maahanmuuttajat. Itse olette hieroneet suolaa haavoihin ja loksuttaneet leukoja yli 10 vuotta, vastustus on kokoajan ollut olemassa, mikään ihmeellinen selittely ei koskaan tule hiljentämään meitä eikä mamuvyöryä ole hyväksytty koskaan. Deal with it. Olette väärässä ja maamme tulee muuttumaan siitä höyryävästä paskasta minkä olette tehneet. Noita tarroja olisi ollut joka paikassa vuodesta 2015 alkaen jos niitä olisi ollut ostettavissa.
Nämä olivat (ja ovat) aivan saatanan perseestä :D
Barbie
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Minäkin haluan tarroja, miksen mä saanut? :cry: :cry:

Tarroilla saa hyvin eläinkarvat pois vaatteista ja sohvalta, sitten roskiin kun on nöyhdät irroitettu. Ei ole näkynyt Lahdessa tarrajakoa.
Never fear. I is here.
Anoteus
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Jo 90-luvulla jaettiin erilaisia tarroja, milloin niissä Gegen Nazis, hakaristejä, che guevaran, jopa stalinin kuvia..
En oikein ymmärrä, mikä tässä on pointtina.
Ei kai joku oo käynyt reksin autoon liimaamassa? :D
UglyBetty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Sipi kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 2:31 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm Nyt muo alkaa ärsyttämään, että miksei kukaan jaa noita mulle, kun ovat kerran niin huippuvaarallisia, että jatkuvasti ylittävät uutiskynnyksen. :shock:

Vasuli, se on pelkkä tarra, ei ole pakko ottaa vastaan ellet tykkää.
Juu, kaapissa on vaarallinen natsi.

Olisi ihan todella kiva juttu, jos vassarit lakkaisivat suvaitsevaisuuden teeskentelyn. Heidän "kuolema natseille" ja "ei natseja minnekään" -plakaatit ovat tietenkin täysin eri asia. Etenkin, kun nykyään koko sana on kärsinyt inflaation sikäli, että vassarien mielestä ihan kaikki paitsi Varis-verkostoon tai Antifaan kuuluvat ihmiset ovat nykyään joko natseja tai vähintään äärioikeistolaisia.

He vaativat, että ihmisten pitää saada olla omia itsejään -paitsi oikeistopoliitiikkaa kannattavat ihmiset. Ihmisoikeudet, jotka vassarien mukaan kuuluvat kaikille, eivät kuitenkaan kuulu tälle joukolle. Jonka rajaamisesta on tullut täysin mielivaltaista, eikä vähiten median tuella.

Rikkaita kritisoivat vasemmistolaiset sosialistit ja kommunismia ihannoivat äälöt ovat kuitenkin itse hyvin mielellään hillotolppaa nuolemassa. Erinomainen esimerkki tästä on heidän iskulauseensa "Tax the rich". Luulisi ihan näin maallikkona, että sen tulisi heidän oman ideologiansa mukaan olla "Help the poor".

Ei jaksa yhtään siis enää liikuttaa tämä päivittäinen natsiuutisointi. Yhtä tyhjää ja huttua, klikkiotsikoita.

Natsit olivat juutalaisvihamielisiä, ideologisia murhamiehiä sata vuotta sitten Saksassa. Tämän päivän paradoksina se, että vassarit itse kirkuvat "free Palestiina" ja "from the river to the sea", mikä tarkoittaa yksiselitteisesti juutalaisen väestön ajamista pois kotimaastaan Israelista. Ja minä olen natsi, jos en halua kannattaa Hamasia tai sitä, että Lähi-idän ainoastan kristillisestä valtiosta tehdään väkivallalla muslimivaltio?

Jos minä vuonna 2026 toivon lapsenlapselleni suomalaista kasvatusta, suomalaista opetusta ja Suvivirttä koulussa, turvallista kulkemista kaduilla ilman ryösteleviä katujengejä ja itselleni samoin turvallista taksi- tai ravintolamatkaa myös pimeään vuodenaikaan sekä ennen kaikkea Suomen kestävyysvajeen ja talouden kuntoonsaattamista etnisesti suomalaisten ihmisten etu edellä en oikein tunnista tätä analogoiaa natsismiin. Mutta tämä on vassareille täysin retorista, koska he ovat päättäneet, että suvaitsevaisuus koskee vain heidän määrittelemiään asioita ja ihmisiä, ja kaikki muut ovat natseja.

Toivottavasti ihmiset vihdoin heräävät tähän. Ja ennen kaikkea siihen, miten ison inflaation koko natsi-sana on kärsinyt.
Olen ollut Sipin fani jo pitkään mutta taas kerran häneltä niin asiaa!
Kaikki mitä haluan aiheesta sanoa, on jo sanottu Sipin ja aavikkorallin toimesta 👌
Viimeaikoina näitä tarroja on ilmaantunut lähistölle, yksi kerrallaan niitä on joku raaputtanut pois mutta tilalle tulee aina 3 uutta 8)
Moonshiner
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Knobster kirjoitti: Ke Loka 07, 2026 2:18 pm Niin jaetaan ja siinä on hieman eroa jakaako tasa-arvoa ilmaisevan tarran vai semmoisen jossa levitetään vihaa ihmisryhmiä kohtaan LAPSILLE. Joku helvetin jalkapallojoukkuekkin (taas yksi) tähän groomailuun on pitänyt liittää...
Tasa-arvo? Viha? Ja pah. Mitä vihaa on paluulentojen mainostamisessa?
Miksi pride/woke/setaa päästetään vaikuttamaan suoraan pienten, avuttomien lasten henkiseen "uudelleenkasvatukseen"?
Ja varttumisensa myötä lapsista nuoriksi kasvaneet huomaavat miten vihervasemmisto on heitä kusettanut ...ja sitten käy näin. Tervettä kehitystä.
ASierra
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ASierra »

UglyBetty kirjoitti: To Loka 08, 2026 6:39 am
Sipi kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 2:31 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:23 pm Nyt muo alkaa ärsyttämään, että miksei kukaan jaa noita mulle, kun ovat kerran niin huippuvaarallisia, että jatkuvasti ylittävät uutiskynnyksen. :shock:

Vasuli, se on pelkkä tarra, ei ole pakko ottaa vastaan ellet tykkää.
Juu, kaapissa on vaarallinen natsi.

Olisi ihan todella kiva juttu, jos vassarit lakkaisivat suvaitsevaisuuden teeskentelyn. Heidän "kuolema natseille" ja "ei natseja minnekään" -plakaatit ovat tietenkin täysin eri asia. Etenkin, kun nykyään koko sana on kärsinyt inflaation sikäli, että vassarien mielestä ihan kaikki paitsi Varis-verkostoon tai Antifaan kuuluvat ihmiset ovat nykyään joko natseja tai vähintään äärioikeistolaisia.

He vaativat, että ihmisten pitää saada olla omia itsejään -paitsi oikeistopoliitiikkaa kannattavat ihmiset. Ihmisoikeudet, jotka vassarien mukaan kuuluvat kaikille, eivät kuitenkaan kuulu tälle joukolle. Jonka rajaamisesta on tullut täysin mielivaltaista, eikä vähiten median tuella.

Rikkaita kritisoivat vasemmistolaiset sosialistit ja kommunismia ihannoivat äälöt ovat kuitenkin itse hyvin mielellään hillotolppaa nuolemassa. Erinomainen esimerkki tästä on heidän iskulauseensa "Tax the rich". Luulisi ihan näin maallikkona, että sen tulisi heidän oman ideologiansa mukaan olla "Help the poor".

Ei jaksa yhtään siis enää liikuttaa tämä päivittäinen natsiuutisointi. Yhtä tyhjää ja huttua, klikkiotsikoita.

Natsit olivat juutalaisvihamielisiä, ideologisia murhamiehiä sata vuotta sitten Saksassa. Tämän päivän paradoksina se, että vassarit itse kirkuvat "free Palestiina" ja "from the river to the sea", mikä tarkoittaa yksiselitteisesti juutalaisen väestön ajamista pois kotimaastaan Israelista. Ja minä olen natsi, jos en halua kannattaa Hamasia tai sitä, että Lähi-idän ainoastan kristillisestä valtiosta tehdään väkivallalla muslimivaltio?

Jos minä vuonna 2026 toivon lapsenlapselleni suomalaista kasvatusta, suomalaista opetusta ja Suvivirttä koulussa, turvallista kulkemista kaduilla ilman ryösteleviä katujengejä ja itselleni samoin turvallista taksi- tai ravintolamatkaa myös pimeään vuodenaikaan sekä ennen kaikkea Suomen kestävyysvajeen ja talouden kuntoonsaattamista etnisesti suomalaisten ihmisten etu edellä en oikein tunnista tätä analogoiaa natsismiin. Mutta tämä on vassareille täysin retorista, koska he ovat päättäneet, että suvaitsevaisuus koskee vain heidän määrittelemiään asioita ja ihmisiä, ja kaikki muut ovat natseja.

Toivottavasti ihmiset vihdoin heräävät tähän. Ja ennen kaikkea siihen, miten ison inflaation koko natsi-sana on kärsinyt.
Olen ollut Sipin fani jo pitkään mutta taas kerran häneltä niin asiaa!
Kaikki mitä haluan aiheesta sanoa, on jo sanottu Sipin ja aavikkorallin toimesta 👌
Viimeaikoina näitä tarroja on ilmaantunut lähistölle, yksi kerrallaan niitä on joku raaputtanut pois mutta tilalle tulee aina 3 uutta 8)
Aamen, siinä oli taas kaikki.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

^
Sipi on yksi niistä harvoista kirjoittajista, joka osaa sanoittaa ja perustella mielipiteensä ja sanomansa ilman mitään turhaa öyhöä.

Joskus olen jopa vähän kateellinen: Sipi osaa sanoittaa omat ajatukseni paremmin kuin minä itse! :oops:

Siitä kuitenkin kiitokset Sipille!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Arjalainen 88
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Arjalainen 88 »

Putinhan tässä on taustalla. Haluaa jakaa Suomen kansan, oikeastaan koko Euroopan. Jokainen ei-putinisti ymmärtää, että emme tule toimeen ilman siirtolaisuutta. Kansat eivät enää nussi ja lisäänny.
Rantel
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rantel »

Eli ei mitään rasismia tälläkään kertaa. Maahanmuuttaja ei ole rotu tai etnisyys.
Rantel
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rantel »

Arjalainen 88 kirjoitti: To Loka 08, 2026 10:04 am Putinhan tässä on taustalla. Haluaa jakaa Suomen kansan, oikeastaan koko Euroopan. Jokainen ei-putinisti ymmärtää, että emme tule toimeen ilman siirtolaisuutta. Kansat eivät enää nussi ja lisäänny.
Ja sinä haluat korvata Euroopan valkoisen väestön neekereillä. Sen jälkeen ei ole enää Suomea tai muitakaan Euroopan maita, on vain kaaos ja anarkia.
Le chat bleu
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Knobster kirjoitti: Ke Loka 07, 2026 2:18 pm
Moonshiner kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 1:47 pm
Knobster kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 12:47 pm Ei se ole pelkkä tarra. Se on väline aivopesuun jolla gromaataan sisään "jengiin". Jengi voisi olla mikä tahansa negativiinen tässä merkityksessä.

Olette taas keksineet uuden (haukkuma)sanan vasuli, jännä että tuota saa käyttää ilman mitään kontekstia tähän natsien sekoiluun. Mistä lähtien FC Lahti on esim. ollut vasemmistolainen?
Aivopesutarroja jaettiin pikkulapsille jo 70-luvun alussa. "Keskiolut pois". :mrgreen:
Kumma, että vassulit eivät niitä muinoin vastustaneet, tai nyt pride-, woketarroja.
Mutta sinimustatarrat saa vassuleilta verenpaineet ja kolesterolit tappiin. Miks?
Niin jaetaan ja siinä on hieman eroa jakaako tasa-arvoa ilmaisevan tarran vai semmoisen jossa levitetään vihaa ihmisryhmiä kohtaan LAPSILLE. Joku helvetin jalkapallojoukkuekkin (taas yksi) tähän groomailuun on pitänyt liittää...
Joku SETA ei edistä tasa-arvoa, se on hihhuliporukka joka on lapsille paljon vaarallisempi kuin joku sinimustat, jotka ei pyri sekoittamaan lasten päätä. Ja ei, ei pidä antaa lapsen päättää asioista joiden merkitystä ja seurauksia lapsi ei mitenkään pysty vielä arvioimaan, kuten tämä SETA tahtoisi. Lapsi myös muuttaa mieltään aina perheen ja kavereiden mukaan, ei todellakaan mitään hormonihoitoja lapsille, jotka ei vielä tajua edes mistä on kyse, ja ettei vahinko edes ole korjattavissa myöhemmin.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Salaistus
Alokas

Viesti Kirjoittaja Salaistus »

Sipi kirjoitti: Ti Loka 06, 2026 2:31 pm Natsit olivat juutalaisvihamielisiä, ideologisia murhamiehiä sata vuotta sitten Saksassa. Tämän päivän paradoksina se, että vassarit itse kirkuvat "free Palestiina" ja "from the river to the sea", mikä tarkoittaa yksiselitteisesti juutalaisen väestön ajamista pois kotimaastaan Israelista. Ja minä olen natsi, jos en halua kannattaa Hamasia tai sitä, että Lähi-idän ainoastan kristillisestä valtiosta tehdään väkivallalla muslimivaltio?
Kirjoituksesi on oikein hyvä ja olen samaa mieltä asioista. Kuitenkin lainatussa osuudessa osuudessa on pahoja epäyhtenevyyksiä todellisuuden kanssa.

Israel ei ole kristitty valtio vaan juutalaisvaltio. Juutalaiset eivät arvosta kristittyjä mitenkään erityisesti, mutta osaavat käyttää hyväksi hyödyllisiä idiootteja eli juutalaisia palvovia kristittyjä. Juutalaiset eivät ole säästäneet hyökkäyksissään kristittyjä kirkkoja tai ihmisiä Gazassa. Juutalaiset auttoivat Azerbaitsanin muslimidiktatuuria hyökkäyksessään kristittyjä Armenialaisia vastaan 2020-23 Nagorno-Karabakhissa. Seurauksena oli armenialaisten etninen puhdistus alueelta jossa on armenialaisten rakentamia kirkkoja 1700 vuoden ajalta.

Iso-Britannia miehitti Palestiinan alueen (jota julmat juutalaiset kutsuvat Israeliksi) ensimmäisen maailmansodan aikana. Tätä ennen alueella asui vain pieni määrä juutalaisia. Paikalliset juutalaiset tulivat hyvin toimeen muun väestön kanssa. 1900 -luvun alussa juutalaisia oli luokkaa 8% väestöstä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Demograph ... e_(region)

Miehittäjän sallimana juutalaisia maahantulijoita alkoi tunkeutua alueelle, koska ovat mielestään valittu herrakansa ja alue on heille luvattu. Heti alkuvaiheessa juutalaiset ottivat käyttöön törkeät otteet alkuperäisen väestön syrjäyttämiseksi. Juutalaiset keksivät modernin terrorismin. Terrori-iskuja tehtiin alkuperäisväestöä ja jopa brittihallintoa vastaan. Juutalaiset onnistuivat tekemään nykyisen Israelin valtion alueelle etnisen puhdistuksen alkuperäisväestöstä työvälineinä kansamurha, kaivojen saastuttaminen lavantaudilla ja muut keppostelut.

Palestiinan alueen tapahtumat ovat esimerkki maahanmuutosta pahimmillaan. Alkuperäisväestö syrjäytettiin ja ympäröivät maat ovat jatkuvien aggressioiden kohteena maahantunkeutujien toimesta. Israelin valtiota saamme kiittää nykyisestä terrorismista ja Lähi-idän alueen epävakaudesta. Tällä hetkellä saamme myös nauttia Israelin perseilyn seurauksena rajusti kohonneista polttoaineiden hinnoista.
Vastaa Viestiin