Mitä jos...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Siivoaisin kämpän ja kirmaisin kauppaan :) Multa kyllä onnistuis 8)


Jos näet että joku hakkaa koiraansa kepillä tai vastaavalla menetkö väliin?
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Menen, ottaisin kepin hakkaajalta kädestä. kertosin hakkaajalle pari faktaa eläinrääkkäyksestä, sitten tulisi koivuniemen herraa hakkaajalle.

Mitä jos olisit ystäväsi kanssa patikoimassa, ystävääsi puree myrkyllinen käärme. Kyypakkaukset jätettiin saunanhyllylle ja ystäväsi kunto laskee pelottavan nopeasti.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2655
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

jackal kirjoitti: Mitä jos olisit ystäväsi kanssa patikoimassa, ystävääsi puree myrkyllinen käärme. Kyypakkaukset jätettiin saunanhyllylle ja ystäväsi kunto laskee pelottavan nopeasti.
Sanoisin, että älä nyt aikuinen ihminen ala paniikkikohtausta saamaan, kyyn puremiin ei noin vain kuolla. Voin mä sua terveyskeskuksessa käyttää mutta autolle on 2 kilometria matkaa, mars mars.

Tulet kotiin, siellä on vieras mies syömässä voileipää ja surffaamassa netissä. Mitä teet? (Vaimosi/miehesi ei ole kotona...)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

jackal kirjoitti:Mitä jos olisit ystäväsi kanssa patikoimassa, ystävääsi puree myrkyllinen käärme. Kyypakkaukset jätettiin saunanhyllylle ja ystäväsi kunto laskee pelottavan nopeasti.
Mitäs jos pistettäisiin makuulle. Matkanteko jatkuisi jonkinsortin reen tekemisellä esim. parista tulevammasta rangasta ja oksista. Toki kännykällä voisi hälyttää ensiapua. Mutta siten siis ettei purrun tarvitsisi kävellä.

Mitä jos heräisit aamulla tämän miehen tilassa:
http://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjmuaY

Kerran mietittiin erään ystävän kanssa mitä kumpanenkin tekisi ja kummankin ajatus jatkosta oli samansuuntainen. :P
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Normipäivä, uuteen nousuun.


Mitä jos väsyttäis ja pitäs mennä nukkuun?

Kerran mietittiin kaverin kans ja mentiin.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Avaisin olutpullon ja piristyisin.

Sekin kerran tehtiin kaverin kanssa.

Mitä jos syttyisi ydinsota?
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

jackal kirjoitti: Mitä jos syttyisi ydinsota?
Jos ehtisin, menisin banderollin kera eduskuntatalon eteen vaatimaan meitä miehiä syrjivän asevelvollisuuden lopettamista (tai sitten en).

Mitä jos postiluukustasi tipahtaisi kirjekuori, jossa olisi 50000 euroa ja lappu: "Piilota nämä kuukaudeksi, tai saat kärsiä", etkä tiedä lähettäjää?
A man's got to do what a man's got to do.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Nyt tuli paha :shock: Tai sit ei .
Todennäköisesti laittaisin rahat kirjaimellisesti sanottuna haisemaan 8) Jos joku kyselisi sanoisin, että joku kirjekuori tuossa oli revittynä kun tulin kotiin. Kuka käskee jättää rahaa kun on koiria paikalla :roll: :D


Jos sinulla olisi faktatietoa, että esim. Kyllikki Saaren murhasi mafia, ja mafia heput tietävät, että sinä tiedät, käräyttäisitkö heidät?
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

No en tietenkään, koska minua ei kiinnosta.

Mitä jos perässäsi olisi palkkamurhaaja?


Edit: typot.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

muuttaisin lapin kairoille johonkin erämaamökkiin ja piilottelisin siellä kunnes saisin hankittua itselleni uuden identiteetin ja lipun johonkin lämpimään maahan. kiinnostaisi kyllä tietää että paljonko mun tappamisesta maksettaisiin..

mitä jos: nykyinen/edellinen kumppanisi tunnustaisi sinulle olevansa homoseksuaali, kiinnostunut ainoastaan omasta sukupuolestaan? että sen vuoksi on ollut makuuhuoneessa viileää ja sinun kanssa seurustelu on ollut vaan kulissia ja nyt on tullut aika astua ulos kaapista?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

esmes- kirjoitti: mitä jos: nykyinen/edellinen kumppanisi tunnustaisi sinulle olevansa homoseksuaali, kiinnostunut ainoastaan omasta sukupuolestaan? että sen vuoksi on ollut makuuhuoneessa viileää ja sinun kanssa seurustelu on ollut vaan kulissia ja nyt on tullut aika astua ulos kaapista?
Asian kanssa olisi opittava elämään,turha katkeruus moisen takia on turhaa.Pitäisi huomata valoisa puoli.Mitä jos kulissia olisinkin jatkunut seuraavat 20 vuotta?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Eipä siinä muu auttaisi kuin onnea toivottaa jatkoon. Kyllä rotunainen aina seuraa ja kumppanin löytää.

Mitäs jos heräisit huoneistosta jossa makaa kuollut nainen. Kädessäsi on todennäköinen surmaväline ja olet itse myös vereen tahriintunut. Huomaat olevasi keskellä "ei mitään" autiotalossa. Sulla on darra. Ketään ei näy missään. Muistat naisen, mutta et muista oletko surmaaja or not. Jotain riitaahan siinä oli, akka muistaaksesi kimmastui ja koitti läpsiäkin. Oma autosi on pihassa. Mikä on jatkosuunnitelma? Poliisille vai "kuin koira veräjästä" koska siihenkin nyt olisi saumat? Todellisuudessahan et edes tiedä oletko surmaaja, illan mittaan teitä oli muitakin. Jaska ja Make ainakin ja Veera ja Natasha. Et vaan muista olivatko he autiotalossa. Tai miten olet sinne itsekään joutunut?
Cotton
Martin Beck
Viestit: 772
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 5:28 pm
Paikkakunta: Fall River

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Jassoo! Taas perussunnuntai, muisti poikki, darra ja kroppa!

Ensin erotellaan lihat luista ja laitetaan jätesäkkeihin. Sitten luut murskataan pienenpieniksi muruiksi ja ripotellaan lattialle.

Autosta haetaan bensakanisteri ja talo huolella palamaan.

Lihat autoon ja kohti kaupunkia. Kotona lihat jauhetaan myllyssä ja vedetään vessanpöntöstä alas. Mylly mereen Suokin lautalta.

Veriset vaatteet, kengät ym. vaatteet ja säkit metsään sadan kilometrin päähän ja palamaan maakuoppaan, joka lopuksi peitellään asianmukaisesti..

Mitähän mä unohdin? Jäisinkö kiinni?


Mitä itse tekisit?
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Jäisit sää ehkä kiinni. Mistä jätesäkit? Millä luiden murskaaminen? Mistä bensaa? Talon sytyttäminen olisi huono veto koska se toisi tutkijat surmapaikalle. Talolta ei kannattaisi poistua kuin kerran -palaaminen on aina riski.

Itse menisin polvilleni maahan, kädet ohimoille ja miettisin. Tsekkaisin talon ja pihan plus auton. Ottaisin surmavälineen ja ajaisin autollani korpeen, jonne hävittäisin surmavälineen. Siitä suoraan poliisilaitokselle kertomaan mistä heräsin ja tää on nyt tilanne. En tiedä mistään mitään.

edit. Pistetään uusi mitäs jos.

Mitäs jos saisit tietää, että 3 -vuotias lapsesi ei olekaan sinun vaan vaihtunut vauvana sairaalassa? Menisikö laps vaihtoon biologisuuden perusteella vaiko eikö? Osapuoli jolla olisi Sinun lapsesi olisi enemmän kuin halukas vaihtoon ja lain mukaanhan olisi kai vaihtokauppa tehtävä?
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Loka kirjoitti:Mitäs jos saisit tietää, että 3 -vuotias lapsesi ei olekaan sinun vaan vaihtunut vauvana sairaalassa? Menisikö laps vaihtoon biologisuuden perusteella vaiko eikö? Osapuoli jolla olisi Sinun lapsesi olisi enemmän kuin halukas vaihtoon ja lain mukaanhan olisi kai vaihtokauppa tehtävä?
Vähän kaksipiippuinen juttu... Kun toisaalta pikkuinen on ollut sinun lapsi 3 vuotta, olet kohdellut häntä kuin omaasi niin pitkän ajan ja toisaalta toinen osapuoli tahtoo silti vaihtaa. Rehellisesti en tiedä yhtään, mitä tuossa tilanteessa tekisin, varmaan vain lamaantuisin täysin moisen päätöksen edessä.

Mitä jos olet illalla kävelyllä puistossa ja huomaat, että sinua kohti kävelee epäilyttävän näköinen ihminen, et osaa oikein sanoa vaatetuksen perusteella edes sukupuolta. Hän vaikuttaa uhkaavalta ja huomaat, että hänellä on selvästi jotain taskussaan, jotain vaarallista (muttet osaa sanoa tarkemmin onko se pieni pistooli, puukko vai mikä). Mitä teet?
Vastaa Viestiin