Aino - yhtyeen soittaja Rami Aalto tuomittiin pedofiliasta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Se Oravan perkele
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Se Oravan perkele »

PääKylmänä kirjoitti:Nyt on varmaa tietoa: Ensi vuonna selviää!
Kerrankin olen sinun kanssasi täysin samoilla linjoilla. Hoblaa!
Päästäisiinkö vihdoin asiaan vai kuseskellaanko ympäriinsä asian vieressä?
Meike R.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Meike R. »

Se Oravan perkele kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin. :)

Tuli tässä mieleen että itseäni kyllä ainakin vituttaisi että jos minut ylipäänsä yhdistettäisiin edes kutsumalla tohon ryhmään. Periaatteessa noista 59 henkilöstä aika moni voi olla sellaisia, jotka eivät käy tyyliin kuin 2 kertaa kuussa FB:ssä eivätkä huomaa moista kutsua. Joku sairas mieli voisi liittää nuo "Haven't Replied" - tyypit ko tapaukseen... ;) Onhan ne kaikille näkyvissä, ketkä kutsuttuja on jne... :)
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run

The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...

THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
Se Oravan perkele
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Se Oravan perkele »

Meike R. kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin. :)

Tuli tässä mieleen että itseäni kyllä ainakin vituttaisi että jos minut ylipäänsä yhdistettäisiin edes kutsumalla tohon ryhmään.
Itse asiassa eräs Ryhmään kutsuttu laittoi kiitoskirjeen minulle siitä, että olin sanonut sen mitä hän ei uskaltanut. Hän myös toivoi, ettei kukaan ollut ehtinyt huomaamaan, että hänetkin oli Ryhmään kutsuttu. Eli MeikeR osui aivan oikeaan. Alunperinhän kutsuttuja oli kaiketi reilu sata tai jotain sinne päin. Tähän hymiö, joka ei oikein tiedä onko se ivallinen, hämmentynyt vai hullunkurinen.

Joka tapauksessa hauskista hauskinta iltaa.
Päästäisiinkö vihdoin asiaan vai kuseskellaanko ympäriinsä asian vieressä?
Tinilii
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tinilii »

Se Oravan perkele kirjoitti: Kun noita vastaamatta jättäneitä on nyt tuo 59 niin muutama on tässä parin päivän aikana päättänyt, ettei ikinä liity Ryhmään. Hauskaa, että ovat kuitenkin pitäneet sitä mahdollisuutta siellä vielä yllä koko tämän ajan. Noita kutsuttuja, kun ei ole näyttänyt tulevan Ryhmän historian aikana lisää. Ja tässä kohtaa jälleen pyydän anteeksi, että olen tätäkin asiaa tarkkaan seurannut.
Tuskinpa ne muutkaan on jääneet miettimään, että liitynkö vaiko enkö. Tai jättäneet mahdollisuutta liittyä jotenkin varalle. Niitä kaiken maailman ryhmäkutsuja ja aplikaatioita tulee jatkuvasti, enkä ainakaan minä jaksa niitä pahemmin edes katsella. Joskus kerran kuussa sitten käyn ne läpi. Nytkin siellä on ainakin 30 erilaista ryhmäkutsua. Täytyykin varmaan poistella niitä taas, ettei kukaan vedä johtopäätöksiä etten ole vain tiennyt viitsinkö "olla hyvä äiti" tai "toivoa annen menevän klitorishypnoosiin".
Meike R.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Meike R. »

Tinilii kirjoitti:Täytyykin varmaan poistella niitä taas, ettei kukaan vedä johtopäätöksiä etten ole vain tiennyt viitsinkö "olla hyvä äiti" tai "toivoa annen menevän klitorishypnoosiin".
Muistutan kuitenkin, että keskiverto FB:n käyttäjä ei ole yhtä älykäs kuin Minfoon kirjoittava vastaava keskiverto, joten voihan joku sinut yhdistää tuohon ryhmään. ;) Mun mielestä vähän eri asia olla liitettynä _MAHDOLLISTA_ pedofiilia puolustavaan ryhmään kuin johonkin klitorishypnoosiryhmään. :D

Esimerkiksi, jos olisin tunnetun homobaarin vieraslistalla vasten tahtoani, uskoisit silti minun olevan homoseksuaali kun nimeni sieltä bongaisit? Tähän ei tule hymiötä perään.
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run

The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...

THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
Kataja
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kataja »

No joo, ehkä jostain facebookista vedetään hieman liikaa johtopäätöksiä oikeuslaitokseen verrattuna. Juuri katsoin, että omassa FB-profiilissani oli n. 100 kutsua, joihin ei ole tullut vastattua ja aiemmasta muistista voisin vetää johtopäätöstä, että eri ihmiset käyttävät tuotakin sivustoa eri tarkoituksiin; toisille facebook on tapa tuoda esille kaikki luokkakaverit ja mielekkäät aatteet, toisille vain mahdollisuus löytää vanhoja kavereita, ei mikään persoonan tai poliittisen suuntauksen jatke.

Aiemminhan tässäkin ketjussa epäillyn tukiryhmä dissattiin lisääntyvien jäsenien osalta tietämättömien teinien joukoksi, jotka eivät voi tuntea ketään 24/7, joten tuntuu ihmeelliseltä että jäsenien vähentyessä voisi tuota ryhmää pitää sen uskottavampana, jollei tulkitse kaikkea kuin piru raamattua. Miksi ryhmä kasvaessaan oli jotenkin vähemmän uskottava kuin jäsenmäärän pienentyessä? Tietävätkö he nyt jotain enemmän vai alkoiko osaa pelottamaan kyyläys??

Vaikka itsekin olen jättänyt osallistumatta/vastaamatta rintasyöpää tms. pahaa vastustavien ryhmään facebookissa, ei se silti tarkoita että kannattaisin rintasyöpää tms. vaan kaikkeen ei yksinkertaisesti jaksa ottaa kantaa, sillä en tiedä yhtään tarkoitusta/aatetta, jota voisin facebookilla edesauttaa olennaisesti.

Facebookissa on varmaan ryhmä jossa lukee: "tuen sitä mihin uskon ja autan asioissa, joita pidän tärkeinä ja jos en liity johonkin "save the fucking world groupiin", ei se tarkoita että inhoaisin kaikkea tässä maailmassa, sillä lopulta kyse on vain jostain god damn facebookista, jota tukee se sama koneisto, jota valtaosa täällä luulee vastustavansa" mikäli tämä ryhmä on niin voisin hylätä kaikki muut omat FB-groupini ja liittyä tähän kaikenkattavaan ryhmään, jottei kukaan vedä liikaa johtopäätöksiä mikäli tuen rintasyöpävastaista ryhmää, mutten ole vastannut kivessyöpävastaisten kutsuun facebookissa, sillä olenhan tällöin selvästi kivesvastainen, jos en facebookissa kaikkia mielipiteitäni julista.
Tinilii
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tinilii »

^ Juuri tätä ajoin takaa. Itseasiassa monesti teen niinkin, että ne kutsut seisovat siellä monta viikkoa ja sitten deletoin kaikki kerralla edes katsomatta niitä.
jeeves
Alokas

Viesti Kirjoittaja jeeves »

Tuuli Ilona Kivinen kirjoitti
22:57
Kiitos Veera, että teit työn puolestani. Olen hieman huolissani tämän Ryhmänne olemassaolosta, koska perustajalla on selvästi havaittavissa jonkinlaista epäröintiä. Hän herätteli tässä taannoin Silja Heikkistä kommentilla, joka ei kerro minulle oikeastaan mitään. "Herää Silja?" teksti poistui kuitenkin myöhemmin. Kun Rami pääsi tutkintavankeudesta hän hymyili maireasti täällä Seinällä. Nyt hän ei enää hymyilekään. Eikö teidän ollut tarkoitus seisoa Ramin takana, KUNNES OIKEUS PÄÄTTÄÄ asian. Sitähän ei vielä ole tapahtunut. Yksi lammaskin teiltä on tänään kadonnut. Ilmeisesti Ryhmänne ideologia on hieman kärsinyt.

Veera Huttunen kirjoitti
20:25
Noniin, iloisesti hykertelevät kannattajat, vaikka läheisenne pääsikin putkasta vapaille markkinoille tai ties minne, odottelemme pari viikkoa kunnes tiedetään tullaanko häntä peräti syyttämään. Näen rupuisen sieluparkani silmin, kuinka epäillyn kannattajat/Iltalehden vihaajat pikkuhiljaa tippuvat tämän gruupin riveistä poispoispois, ja koko gruuppi kuolee omaan turhuuteensa. Luulenpa, että kun oikeus tapahtuu, joku saattaa joutua kylmien kalterien taakse!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008122 ... 8_uu.shtml

Siinäpä iltalukemista, taas.

Olen jo jonkin aikaa lueskellut tätä foorumia, mutta nyt oli aivan pakko rekisteröityä. Tunnustan, että minun oli aivan pakko pistää iltalukemista noille SEISON RAMIN TAKANA-henkilöille. Ja Orava-tyypin kommentit ovat kyllä olleet osuvia :lol:

Pitäisiköhän minunkin piiloutua jonkun hahmon taakse ennenkuin Ramin takana seisojat lynkkaavat minut bittiavaruudessa. :?

Edit: ja nythän tämä gruuppi on taas avoin kaikille, minäkin palasin!
KaverinPuolella
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja KaverinPuolella »

Tuuli Ilona Kivinen kirjoitti
Pitäisiköhän minunkin piiloutua jonkun hahmon taakse ennenkuin Ramin takana seisojat lynkkaavat minut bittiavaruudessa. :?

Edit: ja nythän tämä gruuppi on taas avoin kaikille, minäkin palasin!
Pitäisi? :)
jeeves
Alokas

Viesti Kirjoittaja jeeves »

Noh, niimpä kai. Koen sen perin hyödyttömäksi, en mää niin paljoa pelkää petoviilin puolustelijoita. Tosin enhän minä tiedä, onkos se RA petoviili vaiko eikö, mutta todennäköisempää on, että on.

edit: pässi typo, joka tosin näkyy KaverinPuolella:n lainauksessa. Hyvä, että hänellä on älykkyysosamäärätutkaimet kohdillaan!
Viimeksi muokannut jeeves, Ma Tammi 19, 2009 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Hmm... Näinä päivinäkö tehdään päätös?
ulrikeM
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja ulrikeM »

vai 19. päivä? mun mielestä vasta silloin.
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.
KaverinPuolella
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja KaverinPuolella »

Vai 29.? :) Lähempänä.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

^Molemmat sisältyvät vielä "näihin päiviin"...
Kataja
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kataja »

Niin, kyllähän avioliittovuosien kertyessä vaimollakin "ne päivät" kasvavat päivistä viikkoihin, että ei kai tässä kukaan enää tiedä mitä näillä ilmaisuilla tarkoitetaan. No joo, huono huono, vitsi vitsi...
Vastaa Viestiin