Poliisi tutkii koiranpaskaa!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Outolintuko
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Joulu 12, 2008 10:47 pm

Viesti Kirjoittaja Outolintuko »

Ihmettelen kuinka kukaan pystyy edes asumaan tuon paska määrän keskellä :shock:
it`s really me
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 7:18 pm

Viesti Kirjoittaja it`s really me »

Saa kai sitä sairaitten ihmisten tekosia ja elämää taivastella vaikka kuinka. Mitä sekin hyödyttää.
texfor
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 10:52 pm

Viesti Kirjoittaja texfor »

tmk666 kirjoitti:^Montakos tapausta tiedät jossa ei takuuvuokraa ole jouduttu maksamaan? Kyllä se peritään melkein poikkeuksetta,1-3kk vuokra.
No ei se täällä meilläpäin nyt niin poikkeuksellista ole.
Ihan viimevuosina en ole Kaupungin enkä naapuri kunnan vuokra asunnoissa asunut mutta ei niistä mitään takuu vuokraa pyydetty.

Yksityisistä vuokranantajista ne joilla on paljon kämppiä vuokralla pyytävät vuokratakuun lähes poikkeuksetta.
Yksittäistä asuntoa vuokraavista on sellainen tuntuma että ehkä 60% vaatii vuokratakuun. (tämä ihan mutua ilmoituksien seuraamisen perusteella).
Donhothiel
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:01 pm
Paikkakunta: Poste Restante
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Donhothiel »

texfor kirjoitti:
No ei se täällä meilläpäin nyt niin poikkeuksellista ole.
Ihan viimevuosina en ole Kaupungin enkä naapuri kunnan vuokra asunnoissa asunut mutta ei niistä mitään takuu vuokraa pyydetty.

Yksityisistä vuokranantajista ne joilla on paljon kämppiä vuokralla pyytävät vuokratakuun lähes poikkeuksetta.
Yksittäistä asuntoa vuokraavista on sellainen tuntuma että ehkä 60% vaatii vuokratakuun. (tämä ihan mutua ilmoituksien seuraamisen perusteella).
Muutin kesäkuussa 2008 nykyiseen kaupungin vuokra-asuntooni ja kyllä minulta perittiin kuukauden takuuvuokra. Mielestäni niin on tehty jo ties kuinka kauan enkä kertaakaan ole törmännyt takuuvuokrattomaan asuntoon. Tiedä sitten miten asiat missäkin päin maata on..

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miten ihmeessä tää ihminen on kyennyt elämään kaiken sen hajun keskellä? Vai tottuuko siihen ajan kanssa :D Mun mielestä pienen kissan kakatkin haisee jo niin miehekkältä, että ne on pakko kerätä pois asap.. Mutta että elelis kuukausia isojen paskakasojen keskellä?! Huh. Meitä on niin moneen junaan :D
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
Tapiiri
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 11:22 am

Viesti Kirjoittaja Tapiiri »

Ehkä tämä henkilö ei ole paljoa asunnolla ollutkaan. Ryyppy "vähän" päällä ja sillon tällön käydään lapioimassa paskat ja kaatamassa raksuja koirille.
Huoh.

Vuokratakuukeskusteluun, itse olen asunnut pienemmässä kaupungissa takuuttomissa asunnoissa, kerran kaupungin ja kerran yksityisen. Täällä etelämmässä en kyllä usko, että moista tulisi vastaan enää missään.
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Muutin viime maaliskuussa mieheni kanssa kunnan vuokra-asuntoon ja vuokratakuuta ei vaadittu kunhan annoimme luvan tarkistuttaa luottotiedot...
Jos emme olisi antaneet olisi kait ollut kuukauden vuokratakuu...

Tuosta koirien paskojen keruusta... Onhan se ihan kiva kun ne kerätään...mutta...jos ei tarvitse HEVOSIEN paskoja kerätä niin ei mun mielestä tarvitse koirienkaan... En asu keskellä *ei mitään* mutta täällä kun on tuo hevostalli ja hevosia kävelytetään niin aika mukavasti miinoittavat välillä noita kävelyteitä... Onhan se niin että ratsastaja ei välttämättä huomaa ratsastaessa mitä hevosen peräpäästä tulee mutta edes seuraavalla kerralla kun samaa reittiä kulkevat... Yök! :x
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Retku
Poliisikoira Rex
Viestit: 259
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:02 am

Viesti Kirjoittaja Retku »

No eipä hevosen paskaan muuta voi sanoa, kun siinä on vaan vanha laki puolellansa, ettei sitä tarvitse kerätä. Koiranpaskan kanssa pelaaminen on taas sitten tarkkaa hommaa nykypäivänä.
walther
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja walther »

Taisi olla vuosi 01-02 kun teimme eräälle firmalle siivouksia tarvittaessa. Eräästä talosta Kokemäellä löytyi sitten pieni koirarassu joka oli jätetty taloon kun porukka oli muuttanut muualle. Poliisit hakivat koiran joka oli janoissaan ja nälissään. Koiran paskaa oli joka puolella kun ei pikku rassu päässyt edes pihalle.

Sitä en muista saiko poliisi tämän porukan kiinni ja saivatko he mitään tästä törkeästä eläimen heitteillejätöstä.
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Mimmi ei taitannut juuri asua kämpässä, vaan oli ns.viihteellä muualla koko ajan ja antaa piskiensä paskantaa kämppä täyteen. Taas niitä ns.eläinrakkaita, jotka eivät osanneetkaan huolehtia elukoista.
:x
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

merci kirjoitti:Jotenkin särähtää korvaan tuo "koirat olivat sotkeneet". Ihan olivat seinillekin hyppineet... Ei se varmaan ihan ollut niistä koirista itsestään kiinni. :(
Luin tämän uutisen ensi kertaa jostain iltapäivälehdestä, ja otsikko kuului juuri tuolla tavoin: "koirat sotkivat asunnon". :roll:
Tuhmia koiria, juu.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

On se kumma, että poliisilla riittää aikaa tällaisiin tutkimuksiin, vaikka raiskarisukupuolinussijoita on edelleen vapaana. Mitään muita rikoksia ei saisi tutkia ennen kuin raiskarisukupuolinussijat on vangittu ja munat revitty irti ja ommeltu suuhun.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1327
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Marsalkka kirjoitti:On se kumma, että poliisilla riittää aikaa tällaisiin tutkimuksiin, vaikka raiskarisukupuolinussijoita on edelleen vapaana. Mitään muita rikoksia ei saisi tutkia ennen kuin raiskarisukupuolinussijat on vangittu ja munat revitty irti ja ommeltu suuhun.
Eihän tässä itsessään ole suurtakaan tutkintaa, rikosilmoitukset vaan tulee tutkia oli ne sitten kuinka mitättömiä tahansa. Tuon asian tutkiminen ei hirveästi vie aikaa henkilö kumminkin on tiedossa, niin eiköhän sille ole soitettu ja sanottu tuleppas käymään selvittämässä asia ja on tehty paperit ja keissi on siinä. Olet tietenkin oikeassa noista rikoksien tutkimisista, että raiskaukset sun muut menee edelle ja niin ne tärkeemmät menee tässäkin tapauksessa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ Sekin aika mikä tällaisen setvimiseen menee on silti pois raiskarisukupuolinussijoiden jahtaamisesta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Joo toi vuokratakuu on hyvä juttu tällasten varalle, mutta esim. näissä yleisissä kaupungin vuokrataloissa jotkut perii takuun jotku ei. Ja jos ei peri ja sä teet tollasen sotkun, siihen palkataan ammatti siivooja joka ottaa 25-30eur tunnilta ja se lasku valitettavasti tulee vuokralaiselle joka on asunnon sotkenut. Siivooja siis laskuttaa asukasta suoraan ja nämä laskut sattuu olemaan ulosotto kelpoisia joten ei edes perintään mene vaan suoraan ulosottoon.

nimimerkillä, mun mutsi on siivooja ammatiltaan.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

^ Lähteepä siivous edullisesti. Jos oikeasti joku tuohon hintaan siivoaa tuollaisen paskamäärän, niin huhhuh...
Kyllä minun laskujen mukaan tuollaisesta hinta nousee lähemmäs 50 euroa tunnilta.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vastaa Viestiin