Bulgarian kuolemantapaukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Samarina
Martin Beck

Bulgarian kuolemantapaukset

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Taas yksi turisti menehtynyt..
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1413179

Aikaisemmat uutisoinnit:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1404079
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1405165

Sunny Beachilla on tullut vierailtua reilu vuosi sitten ja melkoistahan se meno siellä on. Alkaako olla meno jo liian lujaa?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Sitä se halpa viina ja kuumuus yhdessä teettää :?

Vaikka onhan se
Suomessakin a-klinikoiden asiakasmäärä huimassa kasvussa
kun alkomahoolin hinta romahti ja mikä hienointa tasa-arvokin
tällä "alalla" kukoistaa. Jo joka kolmas asiakas on nainen. :!:
Hienoa tytöt niin sitä pitää.:mrgreen:
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Minäkin olen tuolla Sunny Beachilla käynyt, vuonna 2004. Kyllähän siellä kaikenlaista menoa riittää, mutta voi myös viettää rauhallista rantalomaa.

Mielestäni nuo kuolemantapaukset ovat ikäviä ja olisi voinut sattua missä tahansa esim. Ayia Napassa tai Ibizalla tai muussa vastaavassa lomakohteessa, jossa alkoholi on näkyvästi osa monien lomanviettoa.
Ro0pE
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Ro0pE »

Asiallinen mesta se bulgaria on jos siellä käyttäytyy asiallisesti.
Tossa hetki sitten jotkut poket siellä hakkas vissiin norjalaisen kuoliaaks ja pari muuta norjalaista onnistu juomaan ittensä hengiltä, mutta jos siellä käyttäytyä osaa ni ei se musta mikää vaarallinen mesta ole. Saattaa ne poket kyllä olla hiukka pelottavampia kuin suomessa :P

Oltiin juu 2005 kultahietikolla 4. kaverin kanssa, minä ja kaveri jouduttiin tikattavaksi erinäisistä syistä (omaa tyhmyyttä :lol: ), mutta hengissä selvittiin. :P
Nyt kävi näin.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kait olen jo niin vanha ja ei-alkoholisti, että en jaksa käsittää tätä juomisen tärkeyttä lähes joka paikassa. On kuin taivaan portit aukeasivat kun tarjolla on huokeita väkijuomia.

Sitten uikutetaan ja ruikutetaan, kun on saatu melaa mekkoon ilman omaa halua tai on nenä veressä ja hampaat ties missä.

Luulisi lomalla olevan tähdellisempääkin tekemistä kun olla jatkuvasti päihtyneenä.

Nimim. Kadonneet tulossa illalla kakkoselta. Tölkki, telkku ja sohva odottavat.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Surku

Viesti Kirjoittaja Surku »

...................
Viimeksi muokannut Surku, Ti Elo 14, 2007 6:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tässä taannoin harkitsin, että voisi ottaa bulgarian tulevaisuudessa matkan suunnaksi (kun nyt joskus olisi rahaa että pääsisi), mutta näiden uutisten jälkeen jää kyllä aivan varmasti väliin. mä en kertakaikkiaan kestä mitään pissis-meininkiä (vrt:subtv-vetelehtijät), riekutaan hanuri paljaana kaiket yöt, vedetään hulluna viinaa ja hankitaan parit sukupuolitaudit siinä sivussa. sitten darriaisten pörrätessä ympärillä, mennään rannalle makaamaan, poltetaan iho vesikelloille ja saadaan aikaiseksi auringonpistos, jota sit taas pitää lääkitä viinalla ja sit taas mennään....ei helvetti... :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Bulgariasta löytyy varmasti myös rauhallisempiakin paikkoja. Ainakin Sunny Beachista vähän ylöspäin oli pieni kylä nimeltä Sveti Vlas, joka vaikutti yhden päivän perusteella ihan idylliseltä paikalta. Palveluista ei ole mitään tietoa, mutta bussilla matka Sunny Beachilta kesti vain noin 10 minsaa, ja niitä näytti menevän sinne suuntaan vähän väliä, joten palvelutkaan ei ole kaukana.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

bulgaria olisi varmaan ihan hieno kohde, mutta jotenkin se alkoi tökkiä samaan tyyliin kuin costa del sol (sori JR!!! :oops: )...ei oikein houkuta...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Bulgariasta. Itse olen siis siellä Sunny Beachilla käynyt ja toista kertaa en lähde. Ei se nyt sen huonompi paikka ollut kuin joku muukaan etelän lomapaikka, mutta se on nähty yhdellä kerralla. Hyviä puolia on edullinen hintataso, kiva ranta, vesipuisto, nykyään siellä on jo joku uudempi ja tietenkin vanhat myös toiminnassa. Ostokset ja ravintolasyömiset on halpoja. Siellä myydään paljon kopiotuotteita, vaatetta, laukkua ym. Minulla kestäneet hyvin vaikka matkasta jo kolmisen vuotta. 5 km SB:ltä on Nessebarin kylä, siellä on keskiaikaisia rakennuksia, mutta muuten hyvin turistisoitunut paikka, kuitenkin ihan kiva nähdä. Bulgarian rannikolla on mm. Burgasin (30 km) ja Varnan kaupungit (noin 100 km?) Sunny Beachilta ja niissä näkee aidompaa bulgarialaista elämää. Kävin tuolla Burgasissa, eipä siellä nyt mitään kamalan ihmeellistä ollut, mutta ihan kiva nähdä sekin kaupunki.

Bulgariassa myös näkyy "neuvostoliittomaisuus" jonkun verran, varsinkin noissa kaupungeissa. Yhteenvetona voisin sanoa, että Sunny Beach on hyvä kohde sellaiselle, joka etsii edullista peruslomaa ilman sen kummempia nähtävyyksiä. Jos ranta ja yöelämä riittää niin on hyvä paikka. Mutta jos hakee jotain erityisempää näkemistä niin en suosittele. Sunny Beachin alue on kierretty nopeasti, toki voi tehdä retkiä muualle, itse kävin kahden päivän retkellä Turkin Istanbulissa ja oli aivan ihana retki. Istanbuliin palaan varmasti joskus uudestaan, Sunny Beachille en, mutta muuten voisin Bulgariaan lähteä esim. Sofiaan tai jonnekin muualle.
Vastaa Viestiin