KaverinPuolella kirjoitti:Se Oravan perkele kirjoitti:KaverinPuolella kirjoitti:Olen? :)
Eihän tuossa ole sitten hitustakaan järkeä. Ainakaan minusta.
.....
Ja täytyy sanoa, että ihailtavan lyhyesti ja ytimekkäästi vastasit kirjoitukseeni. Ja ällistyttävää kyllä ilman minkäänlaista kokonaisvaltaista vastausta saati perustelua. Pienet sille.
On....itse kysyit? :)
No eikö se ole eri asia kun Oikeus päättää vangita tai se antaa päätöksen? Ketään vastaan ei edelleenkään ole nostettu syytettä, käsittääkseni. Jos syytös olisi lievempi kuin pedofilia, niin ei nostattaisi näin tunteita pintaan! Epäilynä kuuluu kuitenkin paskimpaan kastiin (mielummin näkisin Ramin syytettynä taposta, se unohtuisi). Sun mielestä jos mummosi raiskattaisiin niin haluaisit nähdä KAIKKIEN epäiltyjen kuvat lehdissä jotta totuus tulisi ilmi? Ei hyvä.
Eikä ole mitään lieventäviä asioita, vaan toivoisin että totuus tulisi jo julki.
Mihin tämä "On....itse kysyit? :)" oli vastaus? Onko se luettavissa niin, että "Kyllä minä tosiaankin jätin vastaamatta ja perustelematta. Mitäs kysyit."
Eihän missään lehdessä edelleenkään ole ollut kenenkään kuvaa. On ollut blurrattu kuva ikään kuin dramatiikan nimissä. Itse olen aiemmin Facebookin palstalla maininnut, että mielestäni kuvan julkaiseminen oli ehkä tarpeetonta, mutta asian julkisuuden kanssa sillä ei ole tekemistä. Rami on julkisessa ammatissa, joten hänen henkilöllisyytensä olisi tullut muutenkin ilmi. Kuten tuolla hieman aiemmin jo kirjoitin. Mutta väännettäköön nyt vielä rautalangasta. Luepa KaverinPuolella uudelleen tuo kysymys tuosta uutisoinnista. Kuka tässä mistään kuvista on puhunut? Olet siis sitä mieltä, ettei oikeuden tekemistä päätöksistä saa uutisoida. Ja kyllä. Usko tai älä Helsingin käräjäoikeus on tehnyt tässäkin tapauksessa jo yhden päätöksen ennen yhtään uutista - nimittäin vangitsemispäätöksen siitä, että Rami Aalto on vangittu todennäköisin syin epäiltynä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ja tästä päätöksestä Iltalehti, Aamulehti, Satakunnan Kansa jne. uutisoivat. Lisäksi käräjäoikeus on tehnyt myös päätöksen vangitsemisen jatkamisesta kahteen otteeseen - ensin vangitsemista jatkaen ja sen jälkeen vapauttavasti, jotta Aalto pääsi ennen joulua vastaamaan vapaalta. Korjatkaa oikeusoppineet mikäli olen väärässä. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää, oi KaverinPuolella?
Itse sen sijaan et vastannut lainkaan siihen miten tämä sinun postittamasti linkki, joka vilisi asiavirheitä liittyi tähän minun kirjoittamaani kommenttiin Julkisen Sanan Neuvostosta (JSN)? Siihen ainakin ymmärsin sinun viittaavan, koska puhuit postiluukusta. Lukiessani Journalistia en ainakaan vielä ole huomannut mainintaa siitä, että Iltalehti olisi moisesta saanut huomautuksen. Ja Journalisti sentään kolahtaa minunkin postiluukkuuni.