Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Mutta "Arskahan" on jo poliisien toimesta tutkittu, eikö?
Yes. Case is closed.
No. Case is still open.

8)
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Open-Closed. Mihinkähän nämäkin väittämät perustuvat? Pharaoh tuskin tietää mitään muuta kuin listan Saksalaisia etunimiä joita voi laittaa Assman-takaliitteen eteen. Soittiko Wagner poliisille ja sieltä kerrottiin että Arskan tutkinta on kesken? Tuskin.
Samson
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Samson »

Pharaoh kirjoitti:
Quorthon kirjoitti:Jep, nyt kun lisäsit tuon niin valmista tuli. Kiitos ja näkemiin.
Näkemiin. Piipahda taas joskus jakamassa valtavaa tietomäärääsi. :wink:
Ja taas on yksi mysteeri ratkaistu
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:No. Case is still open.
Milloin tapasit viimeksi Arskan?
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:No. Case is still open.
Milloin tapasit viimeksi Arskan?
Entäpä itse? Oliko se sama risteily 10 vuotta sitten, jossa minä tämän mukavan kaverin tapasin? Vai oletteko tavanneet sen jälkeen mm. Bodomista turisten?
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Entäpä itse? Oliko se sama risteily 10 vuotta sitten, jossa minä tämän mukavan kaverin tapasin? Vai oletteko tavanneet sen jälkeen mm. Bodomista turisten?
En ole tavannut Arskaa sen jälkeen. Ihmetyttää hänen passiivisuutensa vanhoja kavereita kohtaan.
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Entäpä itse? Oliko se sama risteily 10 vuotta sitten, jossa minä tämän mukavan kaverin tapasin? Vai oletteko tavanneet sen jälkeen mm. Bodomista turisten?
En ole tavannut Arskaa sen jälkeen. Ihmetyttää hänen passiivisuutensa vanhoja kavereita kohtaan.
Vanha rantajengi tapasi vuosien jälkeen. Arska oli hyväntuulinen kuin aina. Timo oli mukana. Porukasta puuttuivat vain Pera ja Pikku-Raineri. Eri syistä kaiketi...
Quorthon
Adrian Monk

Pharaoh voi pitää leipäläpensä kiinni. Jos haluaisin imitoida häntä, niin riittää kun tulisin tänne kertomaan vanhoista koulukavereistani Sepistä, Rikusta ja Reiskasta. Ketä kiinnostaa? NIIN JA SE SEPI EI MUUTEN OLLU BOISMANIN SEPPO!!!!!!!!!1111111

Millon ootte viimeksi käyny lääkärissä? Puhuitteko sillon Bodomista????? :lol:
Quorthon
Adrian Monk

Tapasin Riston, Pertsan ja porukkaan kuuluneen Maunon, josta ette näemmä tiedä mitään. Emme puhuneet Bodomista. Ihmetyttää vähän kyllä se Maunon verinen puukko jossa oli kaiverrettuna nimikirjaimet CAR ja jonka hän punastuneena työnsi takasin povariinsa kun Risto tokaisi: "Salem Aleikum" ... ilmeisesti Timolla tai Raiskilla ei ole tietoa Arskan telttasaaren sijainnista.
Quorthon
Adrian Monk

Tuo Pharaohin ja Masan pelleily turhauttaa siinä määrin, että rupean sarkastiseksi. Bannatkaa vaikka minut niiden ohella. Kunhan keskustelu palautuisi takaisin asialinjalle ja epämääräiset vihjailut näkymättömästä aaveporukasta lopetettaisiin. Timo oli näkymätön, Pera oli aave ja Raineri oli koko ajan veden alla koska on puoliksi merenneito, sen takia poliisi ei varmaan ole saanut heitä kiinni.
Pharaoh
Martin Beck

Quorthon kirjoitti: Timo oli näkymätön, Pera oli aave ja Raineri oli koko ajan veden alla koska on puoliksi merenneito, sen takia poliisi ei varmaan ole saanut heitä kiinni.
Peraa lukuunottamatta kaikki kuitenkin kirjoittavat tälle palstalle...R-----i viimeksi eilen. Aika hyvin näkymättömiltä. :wink:
Ehkä nimimerkkien käyttö hämää Sinua?
Toivon Sinulle Outo-hyvä avaraa mieltä ja myönteistä asennetta ratkoessasi tätä visaista Bodom-vyyhteä. :D
Quorthon
Adrian Monk

Nimimerkit saavatkin hämätä, ei se todellakaan ole mun asiani jos joku Pera kirjoittelee tänne nimellä Ara. Vaikka ne kaikki tulisi mun kotiovelleni tänä iltana, en silti usko että niistä tarvitsee jauhaa tässä topicissa. Kopla-9 on satua, piste. Ainakin Bodomin murhakeskustelussa.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ja sitten viestiketjuista Chat:ly pois. ketjuun vain asiaa koskevat viestit.

RAID
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Milloin saan erityistunnustuksen siitä, että ennustin 100% oikein tämän Kopla-9 sadun ympärillä käytävän keskustelun, kun Maza ilmaantui forumille?

Seuraava ennustus: Poliisin Bodom-tutkimuksista vuotaa jotain uutta tietoa ulos lähimmän 2kk aikana.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Urho kirjoitti:Milloin saan erityistunnustuksen siitä, että ennustin 100% oikein tämän Kopla-9 sadun ympärillä käytävän keskustelun, kun Maza ilmaantui forumille?

Seuraava ennustus: Poliisin Bodom-tutkimuksista vuotaa jotain uutta tietoa ulos lähimmän 2kk aikana.
Saat minulta heti, jos annat myös minulle tunnustusta. Vaistosin sen heti, kun Maza entreerasi frameille. :P

Mihin voisi liittyä tuo "vuoto"?
Lukittu