Jos luuli Tukisukkaa malliksi, niin onkohan edes känni riittänyt? Rourkella kun on historiaa kovempienkin aineiden parissa...todella kiinnostunut mitä teemme työksemme ja mistä olemme kotoisin. Hän luuli, että olemme malleja, Johanna kertoi Seiskalle viime keväänä.
– Hän taisi olla aika kännissä.
Johanna Tukiainen
-
Porin
Viimeksi muokannut Porin, Ma Tammi 26, 2009 1:08 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mies Kunto
- Susikoski
Game, set and match!Porin kirjoitti:Chopper kirjoitti:Jos luuli Tukisukkaa malliksi, niin onkohan edes känni riittänyt? Rourkella kun on historiaa kovempienkin aineiden parissa...todella kiinnostunut mitä teemme työksemme ja mistä olemme kotoisin. Hän luuli, että olemme malleja, Johanna kertoi Seiskalle viime keväänä.
– Hän taisi olla aika kännissä.
Viimeinen lause pudotti
Rover, wanderer. Nomad, vagabond. Call me what you will.
Tuksun Blogista seiskan sivuilta
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... +kuolemaa/
Olen sanaton,kerrankin
En kopioinu koko juttua,tuolla loput -->Itse sain kovan koulutuksen elämään kun minulla oli rakkaussuhde erään juutalais-amerikkalaisen monimiljonäärin kanssa Miamissa. Hän antoi minulle järkyttävän kovan koulutuksen yrittämisestä ja henkisestä jaksamisesta elämässä. Hän arvosti aina minussa kuulemma sitä, että olen ns. street smart, mutta sinisilmäinen monissa asioissa. Kyseinen henkilö sairastui melanoomaan muutamia vuosia sitten ja parani siitä. Melanooma on kuitenkin nyt valitettavasti uusiutunut ja levinnyt keuhkoihin ja ympäri vartaloa.
Elämässä ei koskaan tiedä, milloin lähtö tulee. Uskon, että monia asioita on määrätty ennalta tapahtuvaksi. Minä olen saanut jo monta kertaa uuden
mahdollisuuden elämään Jumalalta ja uskon että sillä on tarkoitus. Luin äsken Raamattua ja löysin tällaisen kohdan Psalmeista, jonka koen minulle tarkoitetuksi:
"Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Olen vannonut valan, ja valani pidän: minä noudatan sinun vanhurskaita päätöksiäsi. Herra, paljon olen joutunut kärsimään. Anna minun elää -tee sanasi mukaan. Olkoon lupaukseni sinulle mieluisa uhri, Herra. Opeta minut tuntemaan päätöksesi! Kaiken aikaa henkeni on uhattuna, mutta minä en unohda sinun lakiasi. Jumalattomat ovat virittäneet minulle ansoja, mutta minä en eksy sinun säädöstesi tieltä. " Psalmi 119:105-110
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... +kuolemaa/
Olen sanaton,kerrankin
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
kuinka mä oon voinu missata tän?!Johanna Tukiainen Ilokiven väittelyillassa
29.1.2009 21:25
Ravintola Ilokiven Suurissa väittelyilloissa ollaan totuttu näkemään värikkäitä väittäjiä Martina Aitolehdestä ja Anne-Mari Bergista Veltto Virtaseen ja Juha Mietoon.
Väittely, tuo retoristen taiteiden lajeista notkein ja sähäkin, on aina herättänyt ihailua ja kunnioitusta. Viiltävä verbaalisivallus tai rusentava argumenttitykitys on saanut nokkavimmatkin polvilleen.
Voisi äkkiseltään kuvitella, että turhilla julkkiksilla ja muilla bimboilla ei ole mitään jakoa lukeneiden ja monessa liemessä keitettyjen älykköjen vastaväittäjinä, mutta tapahtuman järjestäjä ja seremoniamestari Pekka "Kandidaatti" Vahvanen on eri mieltä. Väittelyssä pääsee usein yllättämään.
Kävi itse asiassa miten päin tahansa, yksi asia on varma: yleisöllä on hauskaa. Viime kertoina Ilokiven Väittelyillat ovat olleet loppuunmyytyjä ja näin saattaa käydä nytkin.
Mukana ovat Johanna Tukiaisen lisäksi muun muassa kansanedustajat Paavo Arhinmäki (vas.) ja Sirpa Asko-Seljovaara (kok.), jotka väittelevät nuuskakiellosta.
Suuri väittelyilta perjantaina kello 20 Ilokivessä (Keskussairaalantie 2). Liput 4/3 e.
http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset ... ssa/347028
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johanna
Piti sitten tähänkin ketjuun kirjoittaa. Voi helvetti ton Takiaisen kanssa.Tukiainen väittelytilaisuudessa: Voitin ylivoimaisesti
Suomen tunnetuin vaaleaverikkö Johanna Tukiainen näytti itsestään uuden puolen. Tukiainen osallistui Jyväskylän yliopiston järjestämään väittelytilaisuuteen ja pesi omien sanojensa mukaan vastaväittelijän ylivoimaisesti.
30-vuotias Tukiainen väitteli aiheesta ”Löytyykö jokaiselle ihmiselle useita sielunkumppaneita”. Kohublondi oli sitä mieltä, että ei ole olemassa vain yhtä oikeaa.
– En halua aliarvioida tai arvostella vastaväittelijäni taitoja, mutta kyllä mä voitin hänet ylivoimaisesti, Tukiainen kertoo Viihdeuutisille.
Tukiaisen väittelytilaisuutta oli tullut seuraamaan yli 400 henkeä. Vaaleaverikkö tunnustaa jännittäneensä tilaisuutta.
– Pelkäsin, että vastaan tulee joku tohtoritason ihminen, joka latelee vain tieteellisiä argumenttejä. Toivoinkin, että aihe on kevyempi, jotta osaan puhua asiasta.
– Ihmiset olivat kuitenkin yllättyneitä puheistani. Sain paljon kehuja ja uskon, että monen ihmisen mielipide muuttui minusta. Moni varmaan luuli, että olen ihan täysi bimbo, Tukiainen sanoo.
Väittelytilaisuuden jälkeen Tukiainen suuntasi Jyväskylän yöelämään Julia-siskonsa kanssa.
– Ihmiset jonottivat luokseni keskustelemaan. Aiheutin siellä suorastaan kansanhässäkän, nainen naureskelee.
Mikäli mainitsee J-Tukin voittaneen vastapuolensa taidoissa ylivoimaisesti, on se kyllä ehdottomasti vastapuolen arvostelemista. Sama kuin sanoisi M. Nykäsen voittavan vastapuolensa tyylitajussa ylivoimaisesti, oli vastapuoli sitten kuka tahansa.– En halua aliarvioida tai arvostella vastaväittelijäni taitoja, mutta kyllä mä voitin hänet ylivoimaisesti, Tukiainen kertoo Viihdeuutisille.
Noniin. Nyt on valitetavasti käynyt niin, että demonithan ne piinaa kaikkien rakastamaa tuksua!
Paranormaalit ilmiöt piinaavat Johanna Tukiaista
Johanna ja Julia Tukiainen ovat kokeneet jo kolme paranormaalia ilmiötä lyhyen ajan sisällä, kertoo Hymy.
Johanna Tukiainen kertoi Hymylle nähneensä sairaalassa ollessaan kasvotusten demoneja.
Toinen vavahduttava kokemus oli se, kun sisar Julian ristiriipus putosi kaulasta, vaikka ketju oli ehjä. Myös sisarusten Jyväskylän reissu sai karmivia piirteitä, kun heidän huoneensa wc:n lattialta löytyi kaksi veristä miehen jalanjälkeä vain yhteen suuntaan.
- Veri ei todellakaan ollut minun eikä Julian, Johanna täsmentää Hymylle.
Uskossa olevat sisarukset ovatkin päättäneet hankkia pastorin siunaamaan talonsa. Ilmiöt ovat alkaneet sisarusten uskoontulon jälkeen.
- Onhan tämä ihan kamalaa. Ihan kuin jokin poltergeist vainoaisi meitä!
IL
Nosce te ipsum!
Haahahah, selkeästi isoimmat päivän naurut tuli näistä viimeisistä Tukiaiskan seikkailuista
Hersyvä tuo leidin luulo siitä, että hän pesi vastustajansa väittelytilaisuudessa
Perhana, kun en ollut paikanpäällä näkemässä! Olisi ollut vuosituhannen kohokohta komiikassa ilman muuta.
Jonkun pitäisi ehdottaa Tukiaiselle, että tekisi rohkean kuvakirjan Madonnan Sex-pläjäyksen malliin. Sillä voisi sitten pelotella kaikkia tuhmia lapsia (ja takuulla aikuisiakin)..."Nyt nukkumaan heti, tai äippä näyttää teille Tukiaista!"
Hersyvä tuo leidin luulo siitä, että hän pesi vastustajansa väittelytilaisuudessa
Jonkun pitäisi ehdottaa Tukiaiselle, että tekisi rohkean kuvakirjan Madonnan Sex-pläjäyksen malliin. Sillä voisi sitten pelotella kaikkia tuhmia lapsia (ja takuulla aikuisiakin)..."Nyt nukkumaan heti, tai äippä näyttää teille Tukiaista!"
Nonni,poltergeist ihan selvästi. Vai oliskohan siskokset syöny liikaa sienisalaattia,niistä vääristä sienistä tehtyä.H.P. kirjoitti:Noniin. Nyt on valitetavasti käynyt niin, että demonithan ne piinaa kaikkien rakastamaa tuksua!
Paranormaalit ilmiöt piinaavat Johanna Tukiaista
Johanna ja Julia Tukiainen ovat kokeneet jo kolme paranormaalia ilmiötä lyhyen ajan sisällä, kertoo Hymy.
Johanna Tukiainen kertoi Hymylle nähneensä sairaalassa ollessaan kasvotusten demoneja.
Toinen vavahduttava kokemus oli se, kun sisar Julian ristiriipus putosi kaulasta, vaikka ketju oli ehjä. Myös sisarusten Jyväskylän reissu sai karmivia piirteitä, kun heidän huoneensa wc:n lattialta löytyi kaksi veristä miehen jalanjälkeä vain yhteen suuntaan.
- Veri ei todellakaan ollut minun eikä Julian, Johanna täsmentää Hymylle.
Uskossa olevat sisarukset ovatkin päättäneet hankkia pastorin siunaamaan talonsa. Ilmiöt ovat alkaneet sisarusten uskoontulon jälkeen.
- Onhan tämä ihan kamalaa. Ihan kuin jokin poltergeist vainoaisi meitä!
IL
Ilmeisesti nämä demonit nyt pakottavat Tuksun olemaan jatkuvasti julkisuudessa vaikka lupasi poistua parrasvaloista. Tai sitten Tuksu on itse demoni joka on piinaamassa muita tavallisia kansalaisia ah,niin ihanalla olemuksellaan.
One,two,fuck you!