Aikuiset miehet tuhrivat!!!!
^ Aikuiset miehet, jotka tuhrivat ja heidän kamunsa. Nytkin muutama oli saanut niin pahan itkupotkuraivarin, että ihan piti mielenosoitus järjestää. Vaikka aikuinen tuhrijamies oli itse tunnustanut tuhrineensa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
paha tukari
- Remington Steele
Kyllä. Itkupotkuraivarin takia.
Tavallaan näitä tuhrivia aikamiehiä voi tietysti yrittää ymmärtää. Monella heistä on varmaan taustalla liian ankara pottakasvatus, joka saattaa aiheuttaa tuhrimista.
Tavallaan näitä tuhrivia aikamiehiä voi tietysti yrittää ymmärtää. Monella heistä on varmaan taustalla liian ankara pottakasvatus, joka saattaa aiheuttaa tuhrimista.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Helmi 04, 2009 9:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
paha tukari
- Remington Steele
Jos joskus saan itkupotkuraivarin lupaan pitää sen omassa olissa. Pitää vain ensin selvittää mikä oli on ja mistä niitä voi hankkia.lapsus kirjoitti: Pitäisi edes itkupotkuraivareitaan omissa olissaan.
Taustalla myös liian ankara pottakasvatus.paha tukari kirjoitti:Onko tästä faktaa?Marsalkka kirjoitti:Kyllä. Itkupotkuraivarin takia.
Jokainen tajuaa, että asia on näin.
-
paha tukari
- Remington Steele
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
On. Jokainen tajuaa, että on.paha tukari kirjoitti:
Niin varmasti joo. Mutta onko tuosta faktaa?
Kunniakseni on perustettu Lautamiehet-osioon ketju, jossa pohditaan näitä tärkeitä fakta-asioita. Voit halutessasi jatkaa faktan hakua siellä. Menee muuten tämä tärkeä ketju tukkoon.
Ok. Eli sulla ei siis ole mitään tietoa aiheesta, mutta suu käy silti. Joskus ois hauska kuulla niistä henkilökohtaisista, ilmeisen ikävistä ja traumaattisista tapahtumista, joiden vuoksi sulla tuntuu järjenjuoksu lakkaavan heti kun mainitaan sana "töhry" tai "töhrijä"...Marsalkka kirjoitti:^ Aikuiset miehet, jotka tuhrivat ja heidän kamunsa. Nytkin muutama oli saanut niin pahan itkupotkuraivarin, että ihan piti mielenosoitus järjestää. Vaikka aikuinen tuhrijamies oli itse tunnustanut tuhrineensa.
-
paha tukari
- Remington Steele
Voi ei. Mitäs me sitten tehdään, jos tää tukkoon menis, aiaiai..?Marsalkka kirjoitti:On. Jokainen tajuaa, että on.paha tukari kirjoitti:
Niin varmasti joo. Mutta onko tuosta faktaa?
Kunniakseni on perustettu Lautamiehet-osioon ketju, jossa pohditaan näitä tärkeitä fakta-asioita. Voit halutessasi jatkaa faktan hakua siellä. Menee muuten tämä tärkeä ketju tukkoon.
Mitä jos nyt kuitenkin vaan kertoisit, miksi se "mielenosoitus" järjestettiin, kun sen kerran väität tietävän ihan faktisesti? Ja vastaus EI OLE se, että "itkupotkuraivarien" takia.
Käyttäisin itse ennemminkin termejä tuhru ja tuhriminen.
Minusta nyt vain on uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta.
Minusta nyt vain on uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta.
Tässähän tuo itkupotkuraivari näkyy selvästi:paha tukari kirjoitti: Ja vastaus EI OLE se, että "itkupotkuraivarien" takia.
On niin kauheaa kun tuhrija saa rangaistuksen ja joutuu vastuuseen tuhrimisestaan.
"Tämä on yksittäinen tapaus, jossa yritetään antaa mahdollisimman kova tuomio, jotta tämä toimisi varoittavana esimerkkinä", mielenosoittaja Kukka Ranta sanoi käräjäoikeuden edustalla.
Paikalla oli myös syytettynä olevan nuoren miehen äiti. Hän kertoi ottaneensa yhteyttä Vapaa Helsinki -verkostoon, joka järjesti mielenilmauksen käräjäoikeuden edustalla.
"Kai hän on jotain tehnyt, mutta kyllä tämä on kohtuutonta", äiti kommentoi pojan kaksi kuukautta kestänyttä tutkintavankeutta.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.