Aikuiset miehet tuhrivat!!!!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

paha tukari kirjoitti: puolustelemasi pedofiilit
Saisinko tästä puolustelusta esimerkkejä?
Mutta tosiaan, kahden ja puolen kuukauden tutkintavankeus vahingontekoepäilystä hyvin kevyin perustein on melko "hirveetä",
Eikö epäilyille ollut kunnon perusteita? Kummallista, että aikuinen mies silti tunnusti tuhrineensa.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Helmi 04, 2009 10:54 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Kertoisitko jo tärkeän syyn sille miksi mielenosoitus järjestetiin?
Koska henkilö joutui istumaan n.2.5kk tutkinnassa, eli oikeudenkäyntiin asti.
Siis ihan hirveetä. Eihän tuolla sitten tosiaankaan ole itkupotkuraivarien kanssa mitään tekemistä.
Hyvä, olet kerrankin oikeassa. Sen kanssa sillä sen sijaan on tekemistä, että kyseessä oli suhteellisen kohtuuton asia.
paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:
Saat toki. Selaa vain omaa viestihistoriaasi.
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Arvelinkin, ettei löydy.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:
Mutta tosiaan, kahden ja puolen kuukauden tutkintavankeus vahingontekoepäilystä hyvin kevyin perustein on melko "hirveetä",
Eikö epäilyille ollut kunnon perusteita? Kummallista, että paskaperseluuseri silti tunnusti.
Niin, tiedätkö, minkälaisia syytteitä ko. henkilö tunnusti/kiisti?
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Eikö epäilyille ollut kunnon perusteita? Kummallista, että paskaperseluuseri silti tunnusti.
Tuhrimisia.
paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Saisinko tästä puolustelusta esimerkkejä?
Arvelinkin, ettei löydy.
Älä nyt hätäile hyvä mies. Saatat muistaa, jos oikein kaivelet muistilokeroitasi.
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti: Koska henkilö joutui istumaan n.2.5kk tutkinnassa, eli oikeudenkäyntiin asti.
Siis ihan hirveetä. Eihän tuolla sitten tosiaankaan ole itkupotkuraivarien kanssa mitään tekemistä.
Hyvä, olet kerrankin oikeassa. Sen kanssa sillä sen sijaan on tekemistä, että kyseessä oli suhteellisen kohtuuton asia.
Kuten sanoin: Ihan hirveetä!
paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Saisinko tästä puolustelusta esimerkkejä? Eikö epäilyille ollut kunnon perusteita? Kummallista, että paskaperseluuseri silti tunnusti.
Tuhrimisia.
Oletko tietoinen, että "tuhrusta" napsahtava syyte ei ole vakio?
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti: Saat toki. Selaa vain omaa viestihistoriaasi.
Arvelinkin, ettei löydy.
Älä nyt hätäile hyvä mies. Saatat muistaa, jos oikein kaivelet muistilokeroitasi.
Ei tarvitse kaivella muistilokeroita kun voi kaivella viestejä. Ei löydy. Mutta anna tulla vain esimerkkiä, jos löydät. Vaikka kyllähän sinä jo olisit esimerkkiä laittanutkin, jos sellaista löytyisi.
paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Arvelinkin, ettei löydy.
Ei tarvitse kaivella muistilokeroita kun voi kaivella viestejä. Ei löydy. Mutta anna tulla vain esimerkkiä, jos löydät. Vaikka kyllähän sinä jo olisit esimerkkiä laittanutkin, jos sellaista löytyisi.
En usko millään, että kaivelit juuri kaikki 3700+ viestiäsi.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Marsalkka kirjoitti: Mm. Vantaan Korsossa eräs herra päätyi omaan ratkaisuunsa ja tästä eräs toinen herra manaili yhteiskuntaa. Saatat muistaa, jos oikein kaivelet muistilokeroitasi.
Korsossa maalataan niin paljon, etten kyllä tällaista tapausta muista. Varsinkaan noin huonoilla vihjeillä. Mutta oon ihan otettu siitä, että sä muistat. Ja muutenkin kiva, että sä ymmärrät. Ehkei liian löysä pottakasvatus ole tuhonnut sua ihan tyystin.

Ja muuten asioista oikeasti kiinnostuneille mielenkiintoinen sivusto täällä:
http://nollatoleranssi.info/
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Fiktiivistä jorinaa:

-Joo, mut kato kyl mä oon sitä mieltä, et noit stogei voi spreijjaa, ku eihä ne niinku kenenkää oo. Ja makeemman näkösiiki ne o ku duunaa tägit niihi.

-Joo, mä oon Kukka. Emmä tiiä antoks faija vai mutsi mulle nimen ja mist se tulee, kai faijan harrastuksist, emmä tiiä. Mut vitun makeet vallata kapitalistien hylkäämii taloi ja sillee. Nyt mä olin jonku tyypin rosikses, tai ainaki siel ulkopuolel heittää läppää, sen mutsiki oli. Emmä tiiä kuka se oli, mut vitun makeet oli, käytiin sit skeittaa sen jälkee.

-Ai tää kahvipannumyssypipo, joo kato me ollaan niinku Bob Marley, niinku vapait ja sillee. Me haistatetaan paskat yhteiskunnalle ja vedetään blossit vaan ja sit kato yöllä mennään taas spreijjaa. Ei me kato välitetä, kauniit maalauksii vaa ja tägei pelii. Stevarit aina perässä, heh.

Sitten asiaa:

Telkien taakse vaan ja isot korvaukset. Oppivathan elämään.

edit:typo
A man's got to do what a man's got to do.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Luulin että täällä keskusteltiin tuhrimisesta. Olisin tullut avautumaan kalsarien pesusta...

Mutta puhe olikin töhrimisestä!

------->
*poistuu mieli apeana*
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Marsalkka
Horatio Caine

katupoika kirjoitti:
Ja muutenkin kiva, että sä ymmärrät.
Tottahan toki!
Vastaa Viestiin