Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

oho... :o mieshän polttaa päreitään ilmeisesti takassa....
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:oho... :o mieshän polttaa päreitään ilmeisesti takassa....
Jatkat käänteisen henkilöspekulaation linjaa.

Miksi esität arvailuja toisten kirjoittajien sukupuolesta? Syyllistyt palstan sääntöjen rikkomiseen jälleen kerran. Et voi mitenkään tietää, olenko mies vai nainen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

:mrgreen: Vai että taas käänteistä spekulaatiota. Ei moinen testosteronin uho kovin yleistä naisilla ole ja sitäkin voi sitten ihmetellä että jos nainen olet niin miksi nimimerkkisi on viitannut jo vuosia mieheen.

Ja kun et parempaan pysty, niin käännät keskustelun tuolla keinolla. Jatkossa sua siis pitää kutsua sukupuolettomaksi, kun ei tiedä mikä olet?

Sitäkö haluat? :roll:
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

Yrität vähätellä sääntörikkomustasi. Jatkat edelleen samalla linjalla yrittäen lypsää tietoja toisten kirjoittajien henkilöllisyydestä. Tätä tapaa käytit röyhkeästi jo Muuralassa. Syntilistasi on loputtoman pitkä.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Sinä kerrot että olen udellut sinulta(!) useiden henkilötietoja kun en ole udellut keneltäkään, en koskaan liittyen bodomiin ja sitä sivuaviin forumeihin.

Jos nyt sitten leikitään sinun sääntöjesi mukaan ja leikillämme hyväksymme tämän lanseeraamasi käsittämättömän termin kuin "käänteinen henkilöspekulaatio" niin voisinhan minäkin hivenen ihmetellä sitä että miksi puhut minusta kuin olisin käynyt ammattikoulun? Eikö tuo ole juuri sitä känteistä henkilöspekulaatiota mistä minua jatkuvasti syytät, oi sukupuoleltasi ja iältäsi tuntematon maza?
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Sinä kerrot että olen udellut sinulta(!) useiden henkilötietoja kun en ole udellut keneltäkään, en koskaan liittyen bodomiin ja sitä sivuaviin forumeihin.

Jos nyt sitten leikitään sinun sääntöjesi mukaan ja leikillämme hyväksymme tämän lanseeraamasi käsittämättömän termin kuin "käänteinen henkilöspekulaatio" niin voisinhan minäkin hivenen ihmetellä sitä että miksi puhut minusta kuin olisin käynyt ammattikoulun? Eikö tuo ole juuri sitä känteistä henkilöspekulaatiota mistä minua jatkuvasti syytät, oi sukupuoleltasi ja iältäsi tuntematon maza?
Sinulla menee nyt sekaisin huumori ja systemaattinen urkkiminen. Sinun tapauksessasi minua vuosi vuoden jälkeen ihmetyttää, miksi sinua ylipäätään kiinnostaa, keitä muut kirjoittajat ovat? Jollain kostoretkellä sinä ilman muuta olet. Mikä lie syynä.
supernova
Martin Beck

En muuten ole millään retkellä enkä ole koskaan tehnyt mitään systemaattista tai edes hajanaista urkintaa ihmisiä kohtaan. Mua kiinnostaa vaan se kuka on/oli bodomin kiilusilmä.

Ja minä en ole koskaan ajatellut että sinä olisit tai joku läheisistäsi missään tekemisissä Bodomin veritöiden kanssa.

Asenteesi asiaan tuntuu vähintään vainoharhainen.

Lisäksi tunnut tiedostaneen tohtori Göbbelsin opit propagandaan:
Kun kerrot valheen kerro iso.
Uudelleen ja uudelleen toistetusta valheesta tulee totta.
Propagandan väitteet on suunniteltava tyhmimmän kadunmiehen käsityskyvyn mukaan.
Maza
Jane Marple

Kiemurtelusi alkaa saada jo naurettavia piirteitä. Vastauksesi vain vahvistavat sitä totuutta, jonka jokainen palstoilla ollut veteraani jo tietää. Olet enemmän kuin kukaan muu leveillyt muka-tiedoillasi milloin kenestäkin toisesta kirjoittajasta. Olet harrastanut myyräntyötä levittämällä näitä muka-tietoja lähettämälle muille yksityisviestejä, joissa olet pullistellut "arvokkailla" tiedoillasi. Sinua pidetään kuitenkin täytenä pellenä, joka jälleen kerran vahvistaa sitä, että amis-taustalla ei älyllinen toiminta onnistu.
supernova
Martin Beck

a) näytä yksikin kohta missä olen leveillyt muka tiedolla koskien bodomin tapausta

b) näytä toteen yksikin tapaus missä olen urkkinut jonkun muun palstalaisen henkilöllisyyttä. Nyt on oiva tilaisuus kaivaa esiin niitä syväkurkkujasi. Pharao ei kelpaa varsinaan jos hänellä ei ole näyttöä.

c) ylläpidolla lienee mahdollisuus tarkastaa väitteesi muiden kanssa käymistäni yksityiskeskusteluista. Sieltä löytynee yhden ihmisen tiedotkin ja samassa viestissä käy ilmi etten ole niitä pyytänyt.

d) jokainen joka tällä palstalla kirjoittavista tietää sähköpostiosoitteni kertokoon sen, koska mun sähköpostiosoite täällä on vaan ylläpidon tiedossa ja tämän järjestelmäalustan. Ylläpidolle eli Raidille muistaakseni olen sen meilin kertonut ja se on muotoa [email protected]

e) Tuo esiin yksikin ystäväsi joka on kertonut että olen myyrän työtä harrastanut väittäen omaavani tästä keissistä mitään ekstratietoa joka ei ole ollut yleisellä keskustelufoorumila

f) Kaupunki, missä asun ja elän liene tullut selväksi viesteistäni. Minkä takia sinä jatkuvasti puhut jostain ammattikoulutaustasta, joka olisi suoranaista henkilöspekulaatiota. Ei edes käänteistä sellaista joka on sinun lanseeraamasi määrite. Varsinkin kun ole koskaan ollut kirjoilla ammattikoulussa.

Eli jos sun sääntöjesi mukaan pelataan niin kuka pitäisi bannata?

Nyt, tässä ja julkisesti kerron että minulla ei ole mitään sisäpiirin tietoa bodomin keissistä. Ainakaan mitään mikä ei olisi tullut tiedotusvälineissä esiin.

Tähän on yksi poikkeus. Minulla on hallussani Assmanin sotavankeudesta suvulleen lähettämä kortti. Sen olen lähettänyt skannattuna meilitse nimimerkille hessu 52. Jos ylläpito haluaa käsiinsä tämän todisteena, niin sen voin heille meilata. En kuitenkaan julkisesti julkista korttia. Jos ylläpito katsoo asian sitä vaativan niin he saavat tämän kortin skannattuna ja voivat siten ottaa siihen asiaan kantaa.

Mutta nyt saa tämä taholtasi ystäväsi pharaon kanssa tapahtunut paskanheitto taholleni riittää.

Oliko joku kohta liian vaikeasti kirjoitettu sinulle niin ettet sitä ymmärrä? Jos oli niin kerro mikä, niin selvennän kyseistä kohtaa.

Minä kun en jaksa enää perseestä revittyä kieroiluasi.

Ylläpito: Haluatteko sen kortin skannattuna mistä äsken mainitsin? Hessu52 on sen jo nähnyt, häneltä kysymällä saa siitä todisteen tai siis todistajan.
Maza
Jane Marple

Pitkällä vuodatuksellasi yrität tehdä tehtyä tekemättömäksi. Se ei kuitenkaan onnistu.

En ala kopioimaan tänne yhtään mitään, koska jokainen pitkään rivissä ollut tuntee tapauksesi. Muuralan palstan myyräntyöstäsi ei sitäpaitsi ole enää mitään jäljelläkään.

Ylläpitoa tuskin kiinnosta tonkia toisten viestejä, eikä niiden julkaisu olisi edes laillistakaan. Naurettavaa on edes pyytää moista.

En ole väittänyt sinun tietävän mitään sisäpiirin tietoa. Sinulle ei ole itse asiassa minkäänlaista tietoa. Kaikki esittämäsi väitteet esim. minun henkilöllisyydestäni ovat täyttä roskaa ja sehän on se pääasiallinen syy, miksi tänne ylipäätään kirjoitan.

En ole kiinnostunut postikorteistasi.
supernova
Martin Beck

Ei kai maza ole alkanut nyt itse jänistämään.

Jos vuodatukseni on sinusta pitkä, tuskin olet saanut luettua edes tex willeriä.

Muuralan tekstit tosin ovat netistä kadonneet mutta ei ne ole lopullisesti kadonneet vaikkei mula niitä oliskaan.

Missä yhteydessä olen pyytänyt ylläpitoa julkaisemaan yksityistä viestienvaihtioa? Olen vaan antanut luvan selata minun yksityisviestit jos he niin haluavat.

Muuralan palstan myyräntyöstäni ei tietenkään ole jälkeäkään, ei bittiavaruudessa eikä kenenkään arkistoissa koska sellaista ei ole.

Sisäpiirin tietoa minulla on, tosin melko vähän. Voin iskeä pöytään sellaisen kortin joka ainakin todistaa assmanin olleen sotavankeudessa neuvostoliitossa.

Kyllä minä sinusta vaikenen kun lakkaat puhumasta selkeää paskaa asian tiimoilta.

EDIT: Poistettu henkilospekulaatiota - RAID
Maza
Jane Marple

Re:

Sinä olet meistä kahdesta se, joka on bannattu Murhainfosta yksityistietojen julkaisemisesta. Se on vain yksi osoitus tästä taipumuksestasi. Muuralassa hararstit samaa vahingollista toimintaa jatkuvasti.

Lisäksi olet ainoa kirjoittaja, joka on katsonut asiakseen rehennellä MURHA-palstalla omalla käsiaseellaan uhkaavaan sävyyn.
supernova
Martin Beck

Re: Supernova vs. Maza

Jos nyt en väärin muista niin sinut on bannattu kaiken kaikkiaan bodom-keskuslteluista lukuisia kertoja.

Se ettei sinulla ole useampia banneja tänne on sinänsä ihmeellistä ja myös mielenkiintoista.

Sinä esität jatkuvasti valeita minuun liittyen. Käsittääkseni sekin on kiellettyä.

En nyt muista että mitä kaikkea muuralassa on puolin ja toisin sanottu, mutta se on selvää että sua siellä dissas käytännössä kaikki muut paitsi ne jota palstan ylläpito ei poistanut multinikkinäsi ja jotka olivat hyvin satunnaisia kirjoittajia.

Sen asian kertominen, että on kantolupa käsiaseelle, ei tee siitä rehentelyä kun kyseessä oli keksustelu jossa puhuttiin kantoluvista, niiden saamiseen liittyvistä seikoista sekä ampumisesta urheiluna. Pidätkö sitä rehentelynä jos totean että on mulla myös hirvilaillinen metsästyskivääri, pienoiskivääri ja ilmapistooli? Ai niin ja haulikkokin on. Kaikki luvallisia. Tämä nyt lähinnä kertoo etten ole joutunut selkkauksiin virkavallan kanssa.

Ja on mulla helvetin hyvä akustinen kitarakin, paljon parempi kuin mitä soittotaitoni vaatisi. Onko tääkin rehentelyä? Olen myös kertonut etten pelkää hautausmaita yöllä. Rehentelyä? Jos olisin pohjanmaalta olisin ehkä todennut että joskus mulla oli ristuksen vanha peugeotti. Sitäkin pitäisit varmaan rehentelynä.

Herää nyt jo todellisuuteen sukupuoleton (netissä oman ilmoittamansa mukaan) maza
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

Minua ei ole bannattu sen takia, että olisin levitellyt julkisesti toisten kirjoittajien oletettuja henkilötietoja. Minua ei kiinnosta täällä kirjoittajien yksityiselämät. Sinulla kiinnostus niihin on kuitenkin lähes sairaalloista.
supernova
Martin Beck

minä en ole levitellyt sinun, enkä kenenenkään muun yksityisyyttä loukkaavaa tietoa.

Muistaakseni olet viimeksi saanut täältä bannin useiden pykälien rikkomisesta, oliko ollut nyt pykälät 4, 7 ja 9 ja muistelisin että tuo rangaistus sulle määriteltin 8 viikon pituiseksi.

Mistä lähtien on kiinnostukseni ollut sairaanloista yhden nimimerkin kohdalta jonka sain yksityisviestissä muuralassa? Jos oot valinnut täällä väärän ja vanhan nimimerkin ja kirjoitustyylisikin on sama, niin olen kyllä siihen aika syytön.

Olet myös maininnut ettei muuralassa kirjoitettu päde enää täällä. Miksi siis nyt tukeudut johonkin muuralan aikaisiin asioihin?
Vastaa Viestiin