Pelastaisitko tuntemattoman lapsen vai lemmikkisi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kumpi?

Tuntematon lapsi
128
59%
Oma lemmikkisi
88
41%
 
Ääniä yhteensä: 216

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bleddyn kirjoitti:Ai tässä olikin oikeat ja väärät vastaukset. Ihan käsitin, että mielipidettä kysyttiin. Vähän olisi kyllä pitänyt tarkentaa, kun nyt kävikin sitten niin ikävästi, että joillain taisi mennä herne nenään. :lol:
Loka kirjoitti:Vaikka se olisi naapurin doku 70 vee Reino, se lähtis mun messiin silmääkään räpäyttämättä jos vaihtoehtona olisi omat koirat. Kyllä voikin puuttua ihmisiltä JÄRKEÄ.
Näköjään. :roll:
Jos minuun viittaat, ei mulla mitään herneitä ole. Olen vain todella ihmeissäni kuinka järkevä ihminen voi ajatella noin, ts. en pidä sinuakaan enää sen suuremmassa arvossa oletuksella että ajatusmaailmamme ovat aika helvetin erilaiset jos koirasi vie ihmisen hengen tilanteen tullessa eteen. That's all. Ei sen kummempia herneitä eikä muitakaan rehuja.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että tähän on vain yksi oikea vastaus. Ne jotka toisin vastaavat, heille suosittelen ajan varaamista psykiatrille jotta nämä ihmisyys -ja empatia-asiat saavat ehkä joku päivä oikeat mittasuhteet.

Edelleen, Bleddyn pelastaisit rekkusi etkä tätä mahdollista Reinoa. Mun mielestä sulla jos kellä puuttuu Järkeä ja tilalla on jotain lapsekasta koirarakkautta.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mitä hittoo se tuntematon kersa ja oma lemmikki tekee samassa talossa ja muita ei mailla eikä halmeilla? Onko joku hylännyt lapsensa vieraaseen taloon vai jättänyt yksin omaansa?Miksi sitten mun lemmikki pääsi sisälle?Jos taas hoidin vierasta lasta niin missäs olivat omat lapseni?
Jos jos jos jos...
Eli kuinka todennäköistä ees olisi vastaava jossittelu tilanne todellisessa elämässä :arrow: 1/1000000
Yhtä todennäköisti voisin siis voittaa lotossa.Tästä syystä pystyisin pelastamaan molemmat,vaikka Rapier ei niin toivokkaan tai haluaisi tapahtuvan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Neroimmat varmaan tajusivat asian pointin, joka on toisen kirjoittajan ajatusmaailma, ei suinkaan todellinen tilanne jossa olet koirasi ja vieraan lapsen kanssa kaksin talossa, joka syttyy tuleen? :shock:
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Loka kirjoitti:^Neroimmat varmaan tajusivat asian pointin, joka on toisen kirjoittajan ajatusmaailma, ei suinkaan todellinen tilanne jossa olet koirasi ja vieraan lapsen kanssa kaksin talossa, joka syttyy tuleen? :shock:
^no aivan mutta eine Reinotkaan tähän kuulunu ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Loka kirjoitti:Jos minuun viittaat, ei mulla mitään herneitä ole. Olen vain todella ihmeissäni kuinka järkevä ihminen voi ajatella noin, ts. en pidä sinuakaan enää sen suuremmassa arvossa oletuksella että ajatusmaailmamme ovat aika helvetin erilaiset jos koirasi vie ihmisen hengen tilanteen tullessa eteen. That's all. Ei sen kummempia herneitä eikä muitakaan rehuja.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että tähän on vain yksi oikea vastaus. Ne jotka toisin vastaavat, heille suosittelen ajan varaamista psykiatrille jotta nämä ihmisyys -ja empatia-asiat saavat ehkä joku päivä oikeat mittasuhteet.
Aivan samaa mieltä. Täytyy olla sairas ajatusmaailma, jos eläin menee ihmisen edelle.
Viimeksi muokannut kukkuu, Su Helmi 08, 2009 7:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Chopper kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Neroimmat varmaan tajusivat asian pointin, joka on toisen kirjoittajan ajatusmaailma, ei suinkaan todellinen tilanne jossa olet koirasi ja vieraan lapsen kanssa kaksin talossa, joka syttyy tuleen? :shock:
^no aivan mutta eine Reinotkaan tähän kuulunu ;)
Ei todellakaan, mulle on katsokaas aivan sama onko se ihminen 2 vee vai 70 vee, henki on kuitenkin itsessään niin paljon arvokkaampi kuin eläimen. Siksi otin esille "Reinon," ettei se pistäisi ketään ajatusmalliin jotta pelastaisin pienen sievän kiharapilvisen tyttölapsen ennen mustaa koiraa. Kyse ei ole siitä, vaan puhtaasti arvotuksesta.
Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Loka kirjoitti:Edelleen, Bleddyn pelastaisit rekkusi etkä tätä mahdollista Reinoa. Mun mielestä sulla jos kellä puuttuu Järkeä ja tilalla on jotain lapsekasta koirarakkautta.
Mikäs ihmeen humaaniuspuuska täälläkin joitakin vaivaa? Joka toisessa ketjussa ollaan kyllä valmiita tekemään ties mitä hirveyksiä toisille ihmisille, mutta tässä sitten jeesustellaan. :roll:

Mistään lapsekkaasta koirarakkaudesta tässä nyt ei ole kyse. Minä pelastan mieluummin perheenjäseneni kuin Reinon, Nico-Petterin tai Jenna-Jaminan. Jos jollain on tämän kanssa ongelmaa, niin voi voi.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2381
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Pelastaisin tuntemattoman lapsen :)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
cayenne
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 5:15 am

Viesti Kirjoittaja cayenne »

silentservice kirjoitti:Ei kukaan voi olla niin itsekäs, että antaisi (edes vieraan) ihmislapsen kuolla lemmikkinsä sijaan.
Joo, ja toivottavasti kukaan ei ole niin itsekäs, että antaisi toisen lemmikin kuolla oman lapsensa sijaan. :lol: :wink:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Uskon ja TOIVON, että pelastaisin sen lapsen. Itselläni paljon kokemusta lemmikeistä, pitkäaikaisistakin, mutta jokin inhimillisyys toivottavasti voittaisi tuollaisessa tilanteessa.
Nothing is quite what it seems
Zeggeri
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 12:42 am

Viesti Kirjoittaja Zeggeri »

no kumman pelastaisitte oman lapsen vai tuntemattoman koiran?

tiedän että täällä on osa niin häiriintynyttä porukkaa että tuntemattoman rakin pelastais.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Bleddyn kirjoitti: Mistään lapsekkaasta koirarakkaudesta tässä nyt ei ole kyse. Minä pelastan mieluummin perheenjäseneni kuin Reinon, Nico-Petterin tai Jenna-Jaminan. Jos jollain on tämän kanssa ongelmaa, niin voi voi.
Lapsekkaasta koirarakkaudesta ei todellakaan ole kyse. Kyse on nyrjähtäneestä ajatusmaailmasta, jonka tekee vaaralliseksi se, etteivät nämä vastaavasti ajattelevat edes ymmärrä omaa tilaansa.
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Kumman pelastaisit: lapsesi raiskaajan vai lapsesi rakkaan lemmikin?
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^^ Syöhän monessa perheessä koirat paljon parempaa ruokaakin kuin saman perheen lapset. :roll: Köyhänä opiskelijana ostin ihan viimeisillä markoillani ennemmin kissalleni ruokaa kuin söin itse.

Mutta tilanne on toinen nyt kun on perhettä. Elukat ovat toki perheenjäseniä, mutta eivät missään nimessä tasa-arvoisesti lasten kanssa, eivät voi olla. Samoin ihminen on ihminen enkä voi ajatella eläintä edes rinnastettavan lapseen. Ja vähiten tuollaisessa joko-tai -valintatilanteessa.

^Kotipeikko tuossa heitti pahan kysymyksen. Periaatteet joutuu koetukselle.
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Zeggeri kirjoitti:no kumman pelastaisitte oman lapsen vai tuntemattoman koiran?

tiedän että täällä on osa niin häiriintynyttä porukkaa että tuntemattoman rakin pelastais.
Ja mistä sinäkään mitään tiedät? Taidat itse olla häiriintynyt kun viitit ees kysellä moista.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin