Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti:Onko kysymyksesi se, että onko minulla jotain tekemistä tytön katoamisen kanssa???

Esitän asian positiivisesti: oletko nauttinut ilokaasua?

Minulla on tekemistä tämän asian kanssa sen verran, että olen seurannut tapausta päivästä 2 alkaen aktiivisesti internetissä.

Itkin ensin monena päivänä ja etsin positiivisia uutisia.
Niitä ei löytynyt.

Sitten tajusin itkeväni enemmän kuin tytön äiti. Aloin ihmetellä reissuja popelaan ja hillitöntä rahan keruuta.
Katsoin Katen haastatteluja ja järkytyin kerta toisensa jälkeen enemmän ja enemmän.

Mutta jatkoin seuraamista positiivisella mielellä.

Ajan ja tutkimusten etenemisen, sekä sen vaistoni, myötä aloin uskoa siihen mihin uskon edelleen:

vanhemmat jättivät brittitapaan pienet lapsensa yksin ja Madeleinelle sattui onnettomuus.

Lääkäreinä, uraihmisinä, hieman hölmöinä, he itseään ja kaksosiaan ''suojatakseen'' lavastivat sieppauksen.

Lääkäreinä= tietäen kuolin ajan määrityksen jälkeen olevansa enemmän kuin vastuussa tyttönsä kuolemasta

Uraihmisinä= omaisuus, ura, poliittinen ura vaakalaudalla negatiivisen uutisoinnin jälkeen (tapaus olisi yltänyt ainakin brittilehtien tabloideihin ja 'mustamaalannut' heidän mainettaan)

Hölmöinä= ei kukaan täysjärkinen tee noin!

Eli siis ei. Minulla ei ole mitään tekoa tytön katoamisen kanssa. Mutta olen sitä mieltä, että syyllinen, oli se vaikka oma äiti, on saatava vastuuseen teostaan.

Mistään rikoksesta ei saisi päästä kuin koira veräjästä. Ei, vaikka kyseessä olis vahinko.
Eikä ainakaan silloin, jos rikos on kohdistunut pieneen viattomaan lapseen.

Tyydyttikö vastaus?
Järjestysmies Juntunen kiittää. On se hyvä että joku järjestysä täälläki.

En ole ilokaasu-immeisiä ollenkaan. Olempa vaan tarkka lukemisissain.

Sitten tajusin itkeväni enemmän kuin tytön äiti.

En usko että olet nähnyt Katen kaikki itkut? Vai oletko?

Rikoksista ei kukaan saisi päästä 'kuin koira veräjästä'; tästä olen aivan samaa mieltä kanssasi.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tutkiskelija kirjoitti:Pat Brown, kuulu rikosprofiloija, kirjoittaa ihan vakavissaan kahdesti että McCannit ovat aivan hyvin voineet kuskata Madeleinen Englantiin. Joko ruumiin matkalaukussa tai tuhkana.

Hän kirjoittaa että kuivassa hiekkapitoisessa maassa ruumis muumioituu, kevenee ja muuttuu melkein hajuttomaksi.

"Would it really be possible for one of the McCanns to cart the body of their daughter back to England? Yes, absolutely. Because of the climate in Portugal, it is possible that should they have buried Maddy in a shallow grave in a sandy substrate, her body would have mummified. Mummification is a desiccation of the corpse where the fluids drain into the ground and the rest of the body dries up. There is relatively little odor associated with a mummified body. If this occurred, the body would be easier to transport; it would be lighter and drier and lacking the horrible smell of a corpse. Such a body could easily be placed in a sealed bag and placed in a suitcase. Screening of stowed luggage is not likely to uncover a body inside of a suitcase and when the traveler reaches the other end and goes through customs, they enter the “Have nothing to declare line,” and just walk through (unless they exhibit concerning behavior that raises a red flag and launches a search of the luggage). As to the McCanns, I seriously doubt they were searched upon arrival, not with all the press surrounding them and the mass of curious onlookers, reporters, and VIPS lurking about. For example, Gerry McCann returned to England on June 19, just four days after an exhaustive search for Madeleine was called off. This search was in an arid, desolate area (the kind of climate which might encourage the mummification of a body) near a town called Odiaxere. A letter from an unknown sender had stated she could be found there in a shallow grave. Four days later, Gerry is on a plane home. I don’t know if he took any luggage with him, anything more than a rucksack (which I don’t know the size of). He only stayed for the day, purportedly to attend some meetings."

http://patbrownprofiling.blogspot.com/s ... y%20McCann

Pat Brouwnin sivuilta saa lukea paljon samankaltaisia ajatuksia joita monella on ollut tälläkin palstalla McCanneista.

Pat Brown kutsuu McCaneja narsisisteiski, etenkin Gerryä ja kieltämättä heistä huomaa narsisistisia piirteitä.

http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/tunnista-narsisti/

Pat Brouwn tarjoaa McCanneille apuaan selvitellä PJ:N kanssa asioita jos he ekrta ovat syyttömiä. Eipä taioda McCannit olla halukkaita ottamaan sitä apua vastaan.
No on siinä ainakin Pat Brouwnilla tekemistä jos siitä uupuu, mutta niin turhaa touhua.

Apu MacCanneille kyllä on aivan hyvä asia, mutta ilman profilointi-juttuja sitten.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Arvatkaa kuka:
Kirkoissa on kylmäsäilytystilat, joissa ruumis säilyy muutamia viikkoja haisematta. Riippuu tietysti, millaiset siellä oli, olivatko ne nykyaikaiset. Kylmiö on vastaava.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^kas kas ...taas me yhdymme:
kaivoin samaa ja ainoa minkä tuntien työn jälkeen kirkon klmätiloista löysin, on tämä:
Marsalkka
Sherlock Holmes

Onko siis jokin sääntö, että pappi ei saa antaa avaimia kirkkoon sekä kirkon satojen neliöiden kylmätiloihin?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.

En tiedä mistä tuon olet alkujaan kaivanut, mutta muualta en tuota löytänyt.
Jatkan kuitenkin edelleen etsintää, koska haluan vastata kysymykseesi oikein :)
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

oikea vastaus on X-tine, MUTTA OLET ITSE TUONUT TUON IKUISEN FAKTAN KANNATTAJANA ENSIN KENTILLE!

Onnea siitä :)
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Ai että on nauratttanut.
Marsalkka luennoi meille kackelbergistä, vihaa mustamaalausta, osoittaa sormella ja veetuilee. Ja siinä sivussa syöttää immeisille paskoo 'palsatan ainoana kriittisenä totuuden torvena'. :)
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Ai että on nauratttanut.
Marsalkka luennoi meille kackelbergistä, vihaa mustamaalausta, osoittaa sormella ja veetuilee. Ja siinä sivussa syöttää immeisille paskoo 'palsatan ainoana kriittisenä totuuden torvena'. :)
Täytyy nyt vielä selvittää, onko tuo ensimmäinen viittaus noihin kirkon kylmätiloihin. On mahdollista, että olen tuossa kommentoinut jonkun aiemmin esilletuomaa kylmätilateoriaa. Voisitko vielä kertoa, miltä päivältä tuo viestini oli? Ja vaikka ketjun ja sivun, jolta viestini löytyy?
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:MUTTA OLET ITSE TUONUT TUON IKUISEN FAKTAN KANNATTAJANA ENSIN KENTILLE!
Asiaa tutkitaan. Katsotaan paljastuuko tämäkin kackelsbergiksi.
Marsalkka
Horatio Caine

No kackelsbergiahan se oli.

Tämä viesti löytyy ketjusta 2 ja on postitettu 20.1.2008:
3. Kirkoissa on kylmäsäilytystilat, joissa ruumis säilyy muutamia viikkoja haisematta. Riippuu tietysti, millaiset siellä oli, olivatko ne nykyaikaiset. Kylmiö on vastaava.

Tämä löytyy ketjusta 3 ja on postitettu 16.9.2008:
Onko siis jokin sääntö, että pappi ei saa antaa avaimia kirkkoon sekä kirkon satojen neliöiden kylmätiloihin?
Tutkitaanpa vielä, löytyisikö vielä vanhempia postauksia aiheeseen liittyen. Ties mitä nimimerkkejä sieltä vielä löytyykään...

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Marsalkka
Horatio Caine

Tässä lisää aiheesta:
Minuakin kyllä kiinnostaisi tuo kylmäsäilytystila, koska etelän maissa kuollut haudataan parissa päivässä kuolemasta, ja tuon ajan omaiset valvovat ruumiin vierellä.... jotta kylmäsäilytystilassako?!
Postitettu 20.1.2008

Arvatkaa kuka? Olisi selvästi pitänyt luottaa tähän kirjoittajaan enemmän tässäkin asiassa!

Tähän tulikin sitten tällainen kiehtova vastaus:
Portugalissa on periaatteessa ihan yhtä hyvää tekniikkaa kuin Suomessakin. Kylmäsäilytys toimii, jos on sähköä. (Tosin ei aina.)
MissHolmes
Ben Matlock

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 6796e19919

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 9d32a2db9a

Molemmat ketjua 2.

Kyllä tuo 'satojen neliöiden' on ihan sinun omaa ominta.... sanoisinko provoksi tarkoitettua...
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Kyllä tuo 'satojen neliöiden' on ihan sinun omaa ominta....
Ahaa! Keskustelemme nyt tuosta "satojen neliöiden"-asiasta, mikä tosiaankin on tässä olleellisinta. Päättelin, että kyllä niiden täytyy melko suuria olla, jos niihin voi lapsen kätkeä vaikkapa muutamaksi viikoksi. Mutta luotin tosiaan vääriin ihmisiin. Voin toki nyt myöntää, että arvioni osui todella pahasti pieleen. Ehkäpä joku muukin kylmäsäilytystiloihin liittyvä arvio oli hieman pielessä.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Olisi pitänyt luottaa heti tämän kirjoittajaan:
Minuakin kyllä kiinnostaisi tuo kylmäsäilytystila, koska etelän maissa kuollut haudataan parissa päivässä kuolemasta, ja tuon ajan omaiset valvovat ruumiin vierellä.... jotta kylmäsäilytystilassako?!
Marsalkka
Horatio Caine

kaivoin samaa ja ainoa minkä tuntien työn jälkeen kirkon klmätiloista löysin
Mukavaa, että näitä alkoi nyt löytyä lisää...
MissHolmes
Ben Matlock

Ok.
Rauha!

Minä en todellakaan ollut katolisten hautausperiaatteista tietoinen.
Eikä nopsaan geettämällä edes löytynyt mitään. Ehkäpä juuri siksi, että raadot pidetään kotona ja kuopataan pikaisesti ;)
Mutta on hienoa, että taas on viisastuttu vartin verran.

McCannien käytös minun teoriassani viittaisi siis siihen, että ovat hyvin 'etelänmaalaisimielisiä' :) :)

Mutta viimeksi jäimme kai siihen, että kyselin sinulta kyseenalaistatko sinä koirien ''löydöt''?

Eli luotako sinä siihen, että paikalla olleet koirat ''ovat oikeassa''?
Asunnossa on ollut ruumis ja sieltä löytyi verta.
Erittelemättä sen kummemmin kenen.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Minä en todellakaan ollut katolisten hautausperiaatteista tietoinen.
En minäkään. Uskoin heti, että paikallisissa kirkoissa on hyvin suuret kylmätilat, joihin kuollut lapsi voidaan huolettaa piilottaa muutamaksi viikoksi säilöön.
Mutta viimeksi jäimme kai siihen, että kyselin sinulta kyseenalaistatko sinä koirien ''löydöt''?

Eli luotako sinä siihen, että paikalla olleet koirat ''ovat oikeassa''?
Asunnossa on ollut ruumis ja sieltä löytyi verta.
Erittelemättä sen kummemmin kenen
Jaa-a. Enää en ole ihan niinkään varma. Huomaan, että henkilöt jotka ovat vankkumattomasti kertoneet faktaa koirista, ovat aiemmin erehtyneet pahasti eräissä kylmätila-asioissa, joita myös on esitelty faktana. Täytyy vielä perehtyä tarkemmin noihin koira-asioihin.
Vastaa Viestiin