Sukeltaja löysi miehen ruumiin merestä Ruoholahdenrannasta

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mitähän siellä repussa on ollut?
Tiedän erään tapauksen, jossa aikanaan saaresta, rospuuttoaikana mantereelle kouluun menneet lapset putosivat jäihin. Lapset saatiin pelastettua, mutta potkukelkka ja toisen lapsen reppu menivät. Reppu löytyi, lähes 30 -vuotta myöhemmin tämän repun kadottaneen silloisen miehen lohiloukusta. Kirjat olivat ihan ok, ja muut tavarat, ainoastaan ruokaa varten olleet setelit olivat kadonneet.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

otus kirjoitti:
Tiistaina 14.7.1992 löytyi Kotkasta, Hallan satama-altaasta, helsinkiläinen Pauli Saastamoinen ammuttuna. Ruumiiseen oli asennettu painoja, nk. betonimonot, mutta voimakas kaasuuntuminen nosti ruumiin pintaan. Ruumiin löysi sattumoisin paikalle osunut ohikulkija. Vettyneen ruumiin nostossa tarvittiin palolaitoksen apua. Uhrilla oli löydettäessä päällään pilkkihaalarit.
Et sillee..
Osaat myös varmaan kertoa Paulin nk. betonimonojen painon tuon lehtijutun perusteella?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Mike Manner kirjoitti:
otus kirjoitti:
Tiistaina 14.7.1992 löytyi Kotkasta, Hallan satama-altaasta, helsinkiläinen Pauli Saastamoinen ammuttuna. Ruumiiseen oli asennettu painoja, nk. betonimonot, mutta voimakas kaasuuntuminen nosti ruumiin pintaan. Ruumiin löysi sattumoisin paikalle osunut ohikulkija. Vettyneen ruumiin nostossa tarvittiin palolaitoksen apua. Uhrilla oli löydettäessä päällään pilkkihaalarit.
Et sillee..
Osaat myös varmaan kerto Paulin nk. betonimonojen painon tuon lehtijutun perusteella?
Älä enää yritä! sullahan on selkeesti tässä hommassa jo ns.paskat housuissa, meinatko, että Late (suomen ainoa nykyajan todellinen sarjamurhaaja ja "alan" älykkö vielä siinen aikaan) & mahd joku avittaja? olisi niin hölmö, että olisi laittanut Patelle, jotkut 5kg monot jalkaan? Huoh..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Mike Manner
Jessica Fletcher

^Käsittääkseni "Late" ei ole kumminkaan mikään sementtimies ammatiltaan.
Mites sille märälle sementisankolle käy, kun se heitetään mereen?
Mitenkähän kauan "Late" on hautonut sitä raatoa autotallissaan, ennen kuin on heittänyt sen Kotkan satama-altaaseen?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
otus
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:^Käsittääkseni "Late" ei ole kumminkaan mikään sementtimies ammatiltaan.
Mites sille märälle sementisankolle käy, kun se heitetään mereen?
Mitenkähän kauan "Late" on hautonut sitä raatoa autotallissaan, ennen kuin on heittänyt sen Kotkan satama-altaaseen?
Hei miten olis ns,pikasementti, Einstein..
Sitoutumisaika
110-180 minuuttia
http://www.finnsementti.fi/sementit/pikasementti.htm

Ei sitä oo tarvinnu kauaa siel autotallis kovetella.. , mutta eihän sitä aasi ymmärrä, eikä muuten edes muuli..
Mike Manner
Jessica Fletcher

^Lässyn lässyn lää, läpäti lää...
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Sen lisäksi suolainen merivesi syövyttää betonia.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
otus
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:^Lässyn lässyn lää, läpäti lää...
Huutaa se itkien, jolla on "laastit" housuissa..
otus
Axel Foley

Chopper kirjoitti:^ Sen lisäksi suolainen merivesi syövyttää betonia.

Ei vittu, tää on kuin Pertti Pasasen Naisen Logiikka, ihan paras :lol: , johan ne sillatkin sortuisivat ei jumalauta :lol: :lol: :lol: :lol:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ ne suojataan tai tehdään vesitiiviiksi,tuskin "late" on betonikenkiin esim. nähnyt moista vaivaa.

EDIT: Poistettu nimittelyita - RAID
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher

Otus^ Miten vaikea ihmisen on tunnustaa olevansa väärässä?
Jos aihe nyt noin paljon kiinostaa, niin käy hakemassa teurastamolta 80kg. sianruho, pue sille äitisi hääkolttu niskaan ja vanha koulureppusi selkään, pukkaa avantoon 30kg. painon kanssa ja ala seurata jatkoa.
Viimeksi muokannut Mike Manner, Su Helmi 15, 2009 8:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
otus
Axel Foley

Chopper kirjoitti:^ ne suojataan tai tehdään vesitiiviiksi,tuskin "late" on betonikenkiin esim. nähnyt moista vaivaa.
Betoni suojataan tai tehdään vesitiiviiksi :lol: :lol: :lol: , niimpä näyttää, niimpä näyttää :lol: :lol:
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

No voi ny helevetti teidän kanssanne... Puikaa ny nää fysiikanlait vaikka yksärein senki pöllöt.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
otus
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:^Miten vaikea ihmisen on tunnustaa olevansa väärässä?
Jos aihe nyt noin paljon kiinostaa, niin käy hakemassa teurastamolta 80kg. sianruho, pue sille äitisi hääkolttu niskaan ja vanha koulureppusi selkään, pukkaa avantoon 30kg. painon kanssa ja ala seurata jatkoa.
Sä voit kokeilla tuota vaikka jonkun läskin ämmän ruhoon mun puolestani.. On se helvetin vaikeaa kahden Sementtipään myöntää olevansa väärässä ja häviävänsä puhtaasti 6-0 tämän keskustelun.
Mike Manner
Jessica Fletcher

otus kirjoitti:Betoni suojataan tai tehdään vesitiiviiksi :lol: :lol: :lol: , niimpä näyttää, niimpä näyttää :lol: :lol:
Rakenteissa asia on noin, mutta Late ei tosiaan ole ilmeisesti ottanut asiaa huomioon... Lisäksi tästä aiheesta voidaan väitellä tälläisten sinun laisten palikoiden kanssa hamaan loppuun saakka, jos kukaan ei pääse selailemaan poliisin papereita, joista selviäisi niiden ns. betonimonojen paino jne...

Ja tuli mieleen, että otuksenkin pää on ilmeisesti myös vesisuojattu.

EDIT: Poistettu asiattomuuksia - RAID
Vastaa Viestiin