Sukeltaja löysi miehen ruumiin merestä Ruoholahdenrannasta

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Onko kellään nyt sitten faktaa siitä, notta millaisesta betonista ne Saastamoisen monot oli rakennettu?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Mike Manner kirjoitti:
otus kirjoitti:Betoni suojataan tai tehdään vesitiiviiksi :lol: :lol: :lol: , niimpä näyttää, niimpä näyttää :lol: :lol:
Rakenteissa asia on noin, mutta Late ei tosiaan ole ilmeisesti ottanut asiaa huomioon... Lisäksi tästä aiheesta voidaan väitellä tälläisten sinun laisten palikoiden kanssa hamaan loppuun saakka, jos kukaan ei pääse selailemaan poliisin papereita, joista selviäisi niiden ns. betonimonojen paino jne...

Ja tuli mieleen, että otuksenkin pää on ilmeisesti myös vesisuojattu. .
Hei, älä trollaa!, sitäpaitsi olet/tte jo hävinnyt keskustelun..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Blues kirjoitti:No voi ny helevetti teidän kanssanne... Puikaa ny nää fysiikanlait vaikka yksärein senki pöllöt.
Sorry :oops:
Oikeesti käy jo ärsyttää eräs hörhö
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

otus kirjoitti:Hei, älä trollaa!, sitäpaitsi olet/tte jo hävinnyt keskustelun..
No niin muuten ollaan. Hyvä että huomasit kertoa asian, oltais varmaan muuten jatkettu tätäkin lässytystä herra ties miten pitkään.
Onneksi olit taas oikeassa ja tiesit tämänkin jutun.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
otus
Axel Foley

Chopper kirjoitti:
Blues kirjoitti:No voi ny helevetti teidän kanssanne... Puikaa ny nää fysiikanlait vaikka yksärein senki pöllöt.
Todellaki ärsyttää parit vänkääjät, jotka eivät halua myöntää tosiasioita , sori vaan.
Blues
Rico Tubbs

Chopper kirjoitti:
Anteeksi saatte heti, kun joku kertoo, että millaiset sementtimonot sillä Paulilla sitten oikein oli ;)
Viimeksi muokannut Blues, Su Helmi 15, 2009 9:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
otus
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:
otus kirjoitti:Hei, älä trollaa!, sitäpaitsi olet/tte jo hävinnyt keskustelun..
No niin muuten ollaan. Hyvä että huomasit kertoa asian, oltais varmaan muuten jatkettu tätäkin lässytystä herra ties miten pitkään.
Onneksi olit taas oikeassa ja tiesit tämänkin jutun.
Huoh, viimeinkin myönsivät, no nyt voin lopettaa voittajan mielin, olinhan oikeassa.
Blues
Rico Tubbs

^
No, millaiset monot ne sitten oli?
Kai te nyt tiedätte sitten kun siitä väänsittekin?
Minäpä tiedän ;)
otus
Axel Foley

Blues kirjoitti:^
No, millaiset monot ne sitten oli?
Kai te nyt tiedätte sitten kun siitä väänsittekin?
Minäpä tiedän ;)
Blues sinä Murha.infon armoitettu valonkantaja ja faktan antaja, valistathan meitä?

Uskon silti, että ihan kunnon möntit ollut jaloissa, kun on kerran vanha kunnon O.G L.J ollut asialla..
Make_
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Make_ »

Vittu tällästä keskustelua on rassaava lukea, otus voi painua vittuun viisastelemasta joka helvetin aiheesta kun ei ole mitään tietoa eikä mitään annettavaa mihinkään asiaan. Käsittämätöntä ettei moderointi poista tällästä idioottimaisuuden huipentumaa ketjusta! Vai antaako moderaattorit kenties tämä forumin rakenteelle jotain hyvinkin oleellista? Miettikää tekin vähän siellä ruutujen takana jotka sivua ylläpidätte, millaista haluatte keskustelun olevan ja millaista ette.
otus
Axel Foley

Make_ kirjoitti:Vittu tällästä keskustelua on rassaava lukea, otus voi painua vittuun viisastelemasta joka helvetin aiheesta kun ei ole mitään tietoa eikä mitään annettavaa mihinkään asiaan. Käsittämätöntä ettei moderointi poista tällästä idioottimaisuuden huipentumaa ketjusta! Vai antaako moderaattorit tää jotain oleellista? MIettikää tekin jotka sivua ylläpidätte vähän, millaista haluatte keskustelun olevan.
Ei se sun hommas ole ketään täältä käskeä vittuun painumaan..

Eikö mulla ollut muka antaa mittee tietoa, kun sitä kysyttiin..

Taidat olla vaan hieman känkkäränkkä nyt..

Hyvää yötä Make_, toivottavasti huomenna uusi yritys ja päivä parempi.

Ps: Jatko haukkumiset osastoon: Otus Vs muut
Make_
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Make_ »

No voit olla ihan varma että mä en ala jankuttamaan jossain vitun otus vs muut ketjussa... haha, ihan varmana kyllä, JES!

Tämän muuten hyvän forumin touhu alkaa ottaan päähän et joka toisessa ketjussa on tietty nimimerkki jauhamassa täyttä paskaa ja vittuilemassa toisille. Mä sanon nyt toistakymmentä vuotta keskustelupalstoja seuranneena että tämän palstan vois hoitaa puolet paremmin, tälläset otukset hevonvittuun niin rikosten ASIALINJA pysyy hyvänä.

Kun moderaattorit lukevat tätä, niin suosittelen linjan muuttamista, muuten tämä forumi ei ole pitkä-ikäinen juttu kun kukaan ei kohta enää jaksa lukea.

Tämä on fakta.
Viimeksi muokannut Make_, Su Helmi 15, 2009 10:19 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
otus
Axel Foley

Make_ kirjoitti:No voit olla ihan varma että mä en ala jankuttamaan jossain vitun otus vs muut ketjussa... haha, ihan varmana kyllä, JES!

Tämän muuten hyvän forumin touhu alkaa ottaan päähän et joka toisessa ketjussa on tietty nimimerkki jauhamassa täyttä paskaa ja vittuilemassa toisille. Mä sanon nyt toistakymmentä vuotta keskustelupalstoja seuranneena että tämän palstan vois hoitaa puolet paremmin, tälläset otukset hevonvittuun niin rikosten ASIALINJA pysyy hyvänä.
Tuo on sitten OFF-TOPIC:ia ja TROLLAAMISTA, ja vielä lautamies osion ulkopuolella, joten mieti vielä kertaalleen sanasi..

Ps: Kyllähän sun pitäis tietää jo toistakymmentä vuotta näitä hommia seuranneena, että tämänkin palstan sääntöjä kannattaa noudattaa?
Blues
Rico Tubbs

Lopettakaa nyt ihan oikeasti tuo vitun vikiseminen ja keskittykää tähän keissiin.
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Asiaan, pojat!

Onks mitään tietoa kuka tää merestä löydetty vainaja on? Luulis omaisten ilmoittaneen kadonneeksi vai oliko ihan yksinäinen persoona. Ei vaikuta itsemurhaan taipuvaiselta, kun kerran repunkin oli ottanut mukaansa, jotenkin se kertoo jatkuvuudesta (vau, eikö oo syvällistä pohdintaa).

Jos joku on tuon miehen mereen tyrkännyt, ei sitä ikinä saada selville.

Miten tulee taas kuitenkin mieleeni Turku ja Aurajoki...
Vastaa Viestiin