Kymen Sanomat kirjoitti:http://www.kymensanomat.fi/Online/2009/ ... 36637844/4
Metsolalaisesta asunnosta löytyi kuollut pariskunta
16.2. 14:24
KOTKA. Metsolalaisesta asunnosta löytyi tänä aamuna kuollut pariskunta, vuonna 1956 syntynyt mies ja vuonna 1957 syntynyt nainen.
Alustavien tietojen mukaan kuolemiin saattaa liittyä pariskunnan rouvan löytämä pullo. Mies oli kertonut omaisilleen vaimon löytäneen lauantaina 14. helmikuuta pullon, jonka hän oli sitten nauttinut yhdessä puolisonsa kanssa.
Poliisilla ei tällä hetkellä ole tietoa siitä, mitä ainetta pullo sisälsi. Poliisi löysi nestettä asunnosta ja selvittää, mitä se on.
Pariskunta kuolleena Kotkassa - mitä oli pullossa?
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Pariskunta kuolleena Kotkassa - mitä oli pullossa?
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Etanolia terästettynä metanolilla?
Löytöviinoja ei tietenkään saisi nauttia, mutta olen itsekin tähän pari kertaa syyllistynyt. Teini-iässä löydetty luumuviinapullo oli jopa ikään kuin aseteltu löytäjää varten lumipenkan päälle.
Löytöviinoja ei tietenkään saisi nauttia, mutta olen itsekin tähän pari kertaa syyllistynyt. Teini-iässä löydetty luumuviinapullo oli jopa ikään kuin aseteltu löytäjää varten lumipenkan päälle.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
siivikkala
- Jack Taylor
ei varmasti jäisi varmaan kyllä joku jo koittanutkin ainakin semmosta epäiltiin tämän jutun yhteydessä http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... %F6j%E4rvi
Re: Pariskunta kuolleena Kotkassa - mitä oli pullossa?
Älä syö keltaistalunta. äläkä varsin juo keltaisestalumesta löytämääsi pulloa tyhjäksi
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009021 ... 0_uu.shtml
Kotkassa kuolleen pariskunnan kuolinsyy selvisi
19.2.2009 15:57
Alustavien tietojen mukaan pariskunnan kuoleman on aiheuttanut etyleeniglykoli.
Pariskunta löytyi kuolleena asunnosta
Etyleeniglykolia käytetään muun muassa autojen jäähdytysnesteissä jäänestona.
IL
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009021 ... 0_uu.shtml
Kotkassa kuolleen pariskunnan kuolinsyy selvisi
19.2.2009 15:57
Alustavien tietojen mukaan pariskunnan kuoleman on aiheuttanut etyleeniglykoli.
Pariskunta löytyi kuolleena asunnosta
Etyleeniglykolia käytetään muun muassa autojen jäähdytysnesteissä jäänestona.
IL
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Re:
Ei tainnut Kotkan seutuvilla olla, vaikka allekirjoittanutkin on aikanaan yhden vesipullon ryssiltä ostanut.Chopper kirjoitti:Eikös Kotkan seudulla ole ollut enemmänkin vastaavia tapauksia? Muistanko väärin että mm. vuosia sitten useampi ihminen sairastui juotuaan myrkkuviinaa Kymenlaakson alueella.
Muisteleisin, notta Imatra olisi lähemmällä sitä seutukuntaa, jossa porukkaa nyykähteli venäjänviinoihin.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Missäs päin se "vihreän captain morganin" tapaus oli joitain vuosia sitten?
Ja sitten asiantuntijoille kysymys.
Autojen jäänestoaineen (glygolin) tunnistaa sini/vihreästä väristään ja makeasta maustaan.
Kuinka on näiden "myrkkyviinojen" laita? Ilmiselvästi niiden glygoli ei ole sinistä tai vihreää väriainetta sisältävää, mutta maistuuko sekin kielenkärjellä makealta kuten jäänestoaine? Eli onko glygolissa etanoliin verrattuna makea ominaismaku, vai onko sekin jäänestoaineeseen lisätty ominaisuus?
(ps. maistettu on, mutta niin vähän ettei mennyt kuin ulkonäkö)
Ja sitten asiantuntijoille kysymys.
Autojen jäänestoaineen (glygolin) tunnistaa sini/vihreästä väristään ja makeasta maustaan.
Kuinka on näiden "myrkkyviinojen" laita? Ilmiselvästi niiden glygoli ei ole sinistä tai vihreää väriainetta sisältävää, mutta maistuuko sekin kielenkärjellä makealta kuten jäänestoaine? Eli onko glygolissa etanoliin verrattuna makea ominaismaku, vai onko sekin jäänestoaineeseen lisätty ominaisuus?
(ps. maistettu on, mutta niin vähän ettei mennyt kuin ulkonäkö)
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Re: Re:
[/quote]
Ei tainnut Kotkan seutuvilla olla, vaikka allekirjoittanutkin on aikanaan yhden vesipullon ryssiltä ostanut.
Muisteleisin, notta Imatra olisi lähemmällä sitä seutukuntaa, jossa porukkaa nyykähteli venäjänviinoihin.[/quote]
Kyllä täällä Haminassa (Kotkan naapurikaupunki jos joku ei tiedä) on vieläkin toiminnassa(ei tosin enää niin aktiivisena?) niin kutsuttu ''Punainen Tori'' joka sijaitsee siis rekkaparkin yhteydessä. Sieltä venäläiset rekkakuskit myyvät nuorille viinaa, tupakkaa etc.
Ei tainnut Kotkan seutuvilla olla, vaikka allekirjoittanutkin on aikanaan yhden vesipullon ryssiltä ostanut.
Muisteleisin, notta Imatra olisi lähemmällä sitä seutukuntaa, jossa porukkaa nyykähteli venäjänviinoihin.[/quote]
Kyllä täällä Haminassa (Kotkan naapurikaupunki jos joku ei tiedä) on vieläkin toiminnassa(ei tosin enää niin aktiivisena?) niin kutsuttu ''Punainen Tori'' joka sijaitsee siis rekkaparkin yhteydessä. Sieltä venäläiset rekkakuskit myyvät nuorille viinaa, tupakkaa etc.
Sitä muistelin kuulleeni,tosin taitaa olla Kymenlaakson sekä Etelä-Karjalan kaikki kaupungit VenäläistenHauras kirjoitti: Kyllä täällä Haminassa (Kotkan naapurikaupunki jos joku ei tiedä) on vieläkin toiminnassa(ei tosin enää niin aktiivisena?) niin kutsuttu ''Punainen Tori'' joka sijaitsee siis rekkaparkin yhteydessä. Sieltä venäläiset rekkakuskit myyvät nuorille viinaa, tupakkaa etc.
"punaisia toreja". 6-tien varrellakin levähdysalueetkin villinä Venäläisistä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Jeps, tais kaverin isän ensimmäinen vaimo kuolla niihin itäviinoihin.
Kyllä varmaan Kotkassakin on porukkaa kuollut, mutta muisteleisin sen "buumin" olleen kuiten Imatralla tai Lappeessa, ei Kotkassa.
Itse olen tosiaan aikanaan ostanut vettä, ja myös soittanut Kotkan vesilaitokselle moisesta...
Itse olen tosiaan aikanaan ostanut vettä, ja myös soittanut Kotkan vesilaitokselle moisesta...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kyllä Kotkan seudulla tapahtui tämmöinen aiemminkin. Metsola niminen asuinlähiö ja porukka, joka oli hankkinut pullonsa pimeesti. Muistaakseni aika moni heitti veivinsä, myös mun äidin työkaverin mies menehtyi tässä porukassa. Tästä on aikaa varmaan sen 10 vuotta.Blues kirjoitti:Ei tainnut Kotkan seutuvilla olla, vaikka allekirjoittanutkin on aikanaan yhden vesipullon ryssiltä ostanut.Chopper kirjoitti:Eikös Kotkan seudulla ole ollut enemmänkin vastaavia tapauksia? Muistanko väärin että mm. vuosia sitten useampi ihminen sairastui juotuaan myrkkuviinaa Kymenlaakson alueella.
Muisteleisin, notta Imatra olisi lähemmällä sitä seutukuntaa, jossa porukkaa nyykähteli venäjänviinoihin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
^ Sitähän minä muistelin että siinä meni useampi henkilö ja juurikin Kotkan seudulla mutta en jaksanut viisaampien kanssa ruveta väittelemään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Glykoli on tosiaankin maultaan makeaa. Metanoli ja isopropanoli sitten ovat siitä ikävämpiä että niitä ei maun tai vaikutuksiensa perusteella voi erottaa etanolista, paitsi siis siten että tappava annos on pienempi. Epätoivoisille vihjeenä, että sekä glykoli- että metanolimyrkytyksestä voi selvitä nauttimalla etanolia, jos jostain syystä muuta hoitoa ei ole saatavilla.