Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Uskontosi / elämänkatsomuksesi?

Luterilainen
45
25%
Muu kristitty
13
7%
Ateisti
57
31%
Agnostikko
34
19%
Pakana
17
9%
Joku muu, mikä?
17
9%
 
Ääniä yhteensä: 183

koira
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Marras 06, 2008 2:02 am

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja koira »

combat18 kirjoitti:Eli mitä uskontoja / elämänkatsomuksia käyttäjiltä täällä löytyy?
Mä uskon Jeesukseen mun syntien sovittajana ja pelastajana. Uskon ikuiseen elämään, joka annetaan niille, jotka uskovat Jeesukseen Jumalan poikana ja syntien anteeksiantajana. Oon siis kristitty :)
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

bluerein is back ja isommalla egolla
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2420
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Chopper kirjoitti:bluerein is back ja isommalla egolla
Eilen huomasin mielenkiintoisen uuden nimimerkin: tietoisuus.info, mutta en tiedä minne katosi.. Kuulostaa jonkinlaiselta opilliselta tietoisuudelta :roll:
-Siis uskon sovittavani syntini itse. Ja että luonnossa on elämää :D
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Chopper kirjoitti:bluerein is back ja isommalla egolla
Ei, ei tule. Ei enää ikinä. :evil:
Paskanen tukka
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Tuli vaan mieleen, että Minfoon esimerkiksi Bluereinillekin olisi sopinut seuraava kuva avattareksi...
Kuva
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

En tarvitse uskontoa tai "ismejä".Nämä kaksihan ovat melkein kuin veljekset.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Uskotko VAHVASTI siihen ettet tarvitse mitään ismejä? :wink:
Nothing is quite what it seems
wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Minä olen varmasti uskossa heikko :)
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Mukava kuva^ Motiivittomalla :lol: .
Kuva
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Jackdaw
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: To Syys 04, 2008 11:02 pm

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja Jackdaw »

shintolaisuus,mut eläimii miettien seuraan vähän tuota jainalaisuutta :lol:
Maailma on vaarallinen paikka.Ei siksi että on ihmisiä jotka tekevät pahaa,vain siksi että on ihmisiä jotka seisovat vieressä eivätkä tee mitään--
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja kaia »

Agnostikko olen.

En usko kristinuskon opetuksiin. Erosin kirkosta vähän aikaa sitten.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja esmes- »

luin hauskan ajatusleikin toiselta palstalta, kopioin sen tähän ku on uskonnosta kyse:
Que hora es? kirjoitti: 16.7.2009 21:22
Hmm. Minua on usein ihmetyttänyt, miksi nämä jeesusbussilaiset tunkevat julistamaan sanomaansa esim. tangomarkkinoille, rokkifestareille ja prideihin, vaikka varmasti varsin hyvin tietävät ärsyttävänsä monia kyseisiin tapahtumiin osallistuvia. En keksi siihen mitään muuta syytä kuin sen, että he ovat niin vakuuttuneita omasta erinomaisuudestaan, että katsovat oikeudekseen tulla sinne julistamaan omaa ainoaa totuuttaan.

Olen monesti leikitellyt ajatuksella, että rokkarit, homot ja ateistit yhdistäisivät voimansa ja menisivät raamattuporukoiden kesätapahtumiin huudattamaan hevirokkia ja jakamaan anti-jeesuslappuja. Mahtaisi siitä tulla kauhea haloo ja itku, kun uskonvapautta näin loukattaisiin. Mutta meidän syntisten uskonvapautta saa rikkoa tunkemalla melkein suuhun julistamaan asiaansa. Mutta joo.

Jos sitä parannusta on ihan pakko julistaa, niin sen voisi aloittaa vaikka skinheadeista, helvetinenkeleistä ja muusta yhteiskuntaan sopeutumattomasta aineksesta, ja jättää rauhalliset kesätapahtumakävijät rauhaan. Vaan siihen ei uskossaan vahvimmiltakaan taida löytyä kanttia. Ongelmahan noiden ääriporukoiden suhteen on nimittäin se, että niiltä saattaa äkkiä saada nenänsä kipeäksi…
:lol:
kukahan aloittais ensimmäisenä vastaiskun.. oon joskus itsekseni miettiny et ois hyvä olla joku paperilappunen tai lehti antaa vastalahjaksi näille vartiotornien ja muiden jakelijoille..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja Hexan »

^Mua ärsyttää aivan mielettömästi se, että vappukulkueet pilattiin liittämällä mukaan joku saatanan jeesus-marssi. Vappu on täysin pakanalliset juuret omaava kevään juhla, tuhansia vuosia vanhempi kuin kristinusko, ja sellaisena myös pysyi ennen 90-luvun älynväläystä.

Olisikin sopivaa, jos vastapainoksi perustettaisiin pakana-kulkue, jossa osallistujat tanssisivat alasti kukkaseppelet päässään ja maljoja nostellen. Cool idea, eikö?! :D

Ja itse kysymykseen vastaan, että taidan keikkua jossain agnostisismin ja pakanuuden välimailla..
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja esmes- »

http://www.youtube.com/watch?v=Da2CV97D3eA
aaaargh, sori ot, oli ihan pakko :twisted:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Uskonnollinen suuntauksesi, jahka sellainen löytyy?

Viesti Kirjoittaja apollo »

esmes- kirjoitti:kukahan aloittais ensimmäisenä vastaiskun..
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musii ... ikula_jone

Jone Nikula potki kännissä Jeesus-bussia
29.06.2009 09:06

Musiikin monitoimimies Jone Nikulan viikonloppu ei sujunut soppuisissa merkeissä helsingin Tuska-metallimusiikkifestivaaleilla, vaan mies riehui festivaalialueella potkien kristillisen järjestön Suomi Jeesukselle -bussia.

Silminnäkijöiden mukaan yhteiskristillisen Joosua missio -järjestön bussi sai tuta niin Jonen saappaan potkuista kuin huudoista, joissa hän paikallaolleiden mukaan kirosi Jumalaa.

Bussissa istui tapahtumien aikaan kuski, joka painoi kaasua, mutta tämä ei saanut Jonen raivoa laantumaan vaan rokkimies seurasi liikkuvan bussin perässä potkien ajoneuvoa lisää
.
Vastaa Viestiin