Sirpa vs. Mike Manner - salaliittoteoriat

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Sirpa vs. Mike Manner - salaliittoteoriat

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Sipatti kirjoitti:Onko Manneri ikinä kuullut kunniasta?
Uskollisuus kunniamme. Olen.
Jotkut ovat kunnian miehiä toiset eivät. Kriminaalit ovat yhteiskunnan paskaa...
Totta, mutta siitäkin leiristä saattaa löytyä niitä ensin mainittuja.
niillä ei ole kunniaa eikä ne ole Miehiä!
Aika rankka yleistys.
Sama voisi päteä kovin moneen "kunnon kansalaiseenkin".
Mies ottaa vastuun ja moraalin tosissaan.
Mies kantaa vastuunsa ja jokainen vastatkoon itsestään netissä heiluessaan.
Elävässä elämässä ensimmäinen kohta ei muutu, mutta jälkimmäinen muokkaantuu muotoon "...ja huolehtii lähimmäisistään".
Joillakin vaan ei ole mitään menetettävää ja ovat tämän valtakunnan vapaamatkustajia.
No älä muuta sano. Kaikenlaisia sitä.
Miten siinä kävisi jos joku rakoilisi rivistä ja hyppäisi oravanpyörästä.
On siellä krimeissäkin toki poikkeuksia. Yleisesti ottaen halveksittavaa paskaa koko sakki.
Ööö... Menikö minulta jotain ohi? En voinut välttyä ajatukselta, että ihan niin kuin jälkimmäinen lause olisi kumonnut ennen mainitun?

Ps.Miten tää liittyy nyt tähän Välkki-WinCapital-evp.Kenraali-Jukos-Madleine-Costa de Sol-venäläisten rahanpesu juttuun?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher

Tätä yritin sanoa:

Siis tosiasiat ovat tosiasioita, jos puhutaan vallankaappauskesta, vastustus tekee siitä poliittisen kuohunnan, mutta tosiasioina ne ovat olemassa ilman tuota kuohuntaakin - siis teknisesti. Jos kyseessä on vallankaappaus, se on vallankaappaus, ei niin että jossakin toisessa maassa sitä pidettäisiin vallankaappauksena. Jos näin on, ei siinä auta valtakunnanoikeuskaan.
...

Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
karramurmur
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja karramurmur »

Miken suu pitäis pestä saippualla.ainaki ton ensimmäisen viestin perusteella.tai sormet jollakin tässä tapauksessa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

karramurmur kirjoitti:Miken suu pitäis pestä saippualla.ainaki ton ensimmäisen viestin perusteella.tai sormet jollakin tässä tapauksessa.
Se oli poimittu tuolta foorumilta ihan eri topicista ja mainitsin jo asiasta heti ko. viestin kirjoittamisen jälkeen täällä "Mikä ärsyttää minfolla"-topicissa, että tuollainenkin tuli sitten kirjoitettua... :roll:
Paloi käpy, kun ihan sama (siis ihan sama) mitä tapahtuu, niin Sirpa löytää syyn jostain salaliitosta mihin kietoutuu tuo edellisessä viestissäni mainittu vyyhti...
Minä luulen, että syy löytyy Sirpan syömättömistä reseptilääkkeistä.

Mutta joo, ei ollut fiksusti tehty. Siltikään tämä topici ei käsittele sitä, että miten käytöstavaton ja tahditon nuori :lol: mies minä olen.
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tosiasiahan on että maailma on väärällään kaikenlaisia salaliittoteorioita,etenkin jenkit on varsinaisia experttejä tällä alueella.Sirpan jutuissa noin niinkuin asioita ja medioita seuranneena ei ole päätä eikä häntää,täynnä perusteetonta spekulaatiota,tyypillistä sontaa jolla niitä niinsanottuja teorioita yritetään perustella.Mielestäni asiat pitää aina perustaa faktoihin ja tässä tapauksessa kaikkine kenraaleineen,itsareineen,maakauppoineen ja öljyyhtiörahoineen kaikki on mahdollisimman kaukana niistä todellisista faktoista.Joten Sirpa...plaa plaa!
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Joo joo Manneri voitti tämän väittelyn....perusteli niin hienosti että oksat helevettiin...vituttaa vaan tommonen sekoilu ja pelleily kun syyttömät kärsii....pyydän anteeksi purkaustani...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Sipatti kirjoitti:Joo joo Manneri voitti tämän väittelyn....perusteli niin hienosti että oksat helevettiin...vituttaa vaan tommonen sekoilu ja pelleily kun syyttömät kärsii....pyydän anteeksi purkaustani...
Taisi viedä voiton juu.Mutta ketkäs "viattomat" tästä nyt on kärsiny?Palstan lukijat?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Tuo Damieni se aina ilmestyy kun meikä aktivoituu....who cares a fuck?....Sinä kärsit ei varmaan muut?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Sipatti kirjoitti:Tuo Damieni se aina ilmestyy kun meikä aktivoituu....who cares a fuck?....Sinä kärsit ei varmaan muut?
No anteeksi.Sinähän avaat jatkuvalla syötöllä uutisista ketjuja ja kommentoit niihin mitä...?
Harvemmin mitään järkevää.Luuletko siis että minulla on jokin salaliitto juuri sinua vastaan?
Pahoittelen.En ilmesty mistään.Olen seurannut tätä palstaa jo pitkään.En vain viitsi avata naamaani jos
en tunne että minulla olisi mitään sanottavaa.Ko. ketjuhan nyt koski sinun ja mannerin väittelyitä,
johon muut ovat kertoneet mielipiteensä.Miksi siis hyökkäät minua kohti?Osui ja upposi? ;)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kumma juttu: kahden aktiivinikin kaksi alkukirjainta ovat samat :?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Elä edes viitsi Damieni...vai oletko vain joka paikassa "sattumalta"?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Sipatti kirjoitti:Elä edes viitsi Damieni...vai oletko vain joka paikassa "sattumalta"?
En toki.Minulla kun on elämää koneen ulkopuolellakin. :)
Ps. Nämä nyt ei varmaan kuulu tähän ketjuun.
Ja se on Damien, ei Damieni. ;)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Kylli kirjoitti:Kumma juttu: kahden aktiivinikin kaksi alkukirjainta ovat samat :?
Lisäksi jutut on silleen hassusti samallalailla...
Sipatti
Lauri Hanhivaara

No hyvä sitten niin...olen vain jo aikaisemminkin kiinnittänyt huomion sinun kärkkäisyyteesi kommentoida kirjoituksiani jotenkin negatiivisesti...ehkä vain kuvittelen...
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

On todellakin totta, että salaliitto on lähempänä totuutta kuin uskommekaan !!! M.Koivisto oli jo kohtaamassa virkaurallaan näitä avunantajia, mutta sai ne vältettyä rankan valtioiden välisen puukaupan ansiosta. Asia ei ole uusi, koska näyttöä tästä on jopa vuosisatojen takaa !!
Silti näkisin tuon koko koneiston olevan suurin syy siihen, että mafialla on sormensa pelissä - ei näitä italiankielisiä sukunimiä muuten vilisisi katukuvassa. Kenties joskus totuus paljastuu, sitä ennen voimme vain tyytyä rasvaiseen ruokaan.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Vastaa Viestiin