Oletko lukenut ajatuksenimaija turjukka kirjoitti:Samanlaiset tuntemukset minullakin on palstan suhteen. Ja sen omankin aktivoitumisen tämä tekniikan väliaikainen toimimattomuus estää tehokkaasti. Hyvä, kun edes viitsii lukea ne vähätkin postaukset läpi...Ilmeisesti ärsyttää se, että minfolle on uudistuksen myötä iskenyt hiljaisuus, eikä missään ole enää ketään koskaan, eikä uusia juttujakaan tule luettavaksi. Kenelläkään ei yksinkertaisesti tunnu olevan mitään todellista annettavaa tällä hetkellä.![]()
Lisäksi ärsyttää jo etukäteen se, että mulla on ensi viikonloppuna pitkä vapaa, mutta niillä ihmisillä, joita mä itse haluaisin silloin tavata, on muuta ohjelmaa
Vielä ärsyttää se, että oma nikki on alkanut näkyä tässä(-kin) ketjussa liian usein.
Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Naapurin pennut PERKELE. Älä tule lähemmäs parveketta, jos parvekkeella oleva koira nostaa karvojaan, perääntyy ja haukkuu: sitä pelottaa ja se on epävarma. Kehotuksista huolimatta äpärät eivät menneet takaisin tielle vaikka kiltisti pyysin, piti vielä koiraa säikytellä kerran kiellon päälle. PERKELE. Ihmisten ei pitäis vaan lisääntyä.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Milloinkohan sitä oppisi pitämään suunsa kiinni, jos ei muuten niin yhteisen hyvän vuoksi? 
- Juliet Jones
- Axel Foley
Idioottien ei pitäisi.serialist kirjoitti: Ihmisten ei pitäis vaan lisääntyä.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Onhan tässä opettelemista alkuun, mutta ei ärsytä oikeastaan enää. Hiljaista kyllä on, mutta ainakin omalta osaltani se johtuu muusta tekemisestä ja aivotoiminnan hetkellisestä hitaammasta kaudesta. Tai toivottavasti hetkellisestäChopper kirjoitti:Oletko lukenut ajatuksenimaija turjukka kirjoitti:Samanlaiset tuntemukset minullakin on palstan suhteen. Ja sen omankin aktivoitumisen tämä tekniikan väliaikainen toimimattomuus estää tehokkaasti. Hyvä, kun edes viitsii lukea ne vähätkin postaukset läpi...Ilmeisesti ärsyttää se, että minfolle on uudistuksen myötä iskenyt hiljaisuus, eikä missään ole enää ketään koskaan, eikä uusia juttujakaan tule luettavaksi. Kenelläkään ei yksinkertaisesti tunnu olevan mitään todellista annettavaa tällä hetkellä.![]()
Lisäksi ärsyttää jo etukäteen se, että mulla on ensi viikonloppuna pitkä vapaa, mutta niillä ihmisillä, joita mä itse haluaisin silloin tavata, on muuta ohjelmaa
Vielä ärsyttää se, että oma nikki on alkanut näkyä tässä(-kin) ketjussa liian usein.![]()
???
Lisäksi nyt ei ole oikein ollut sellaisia päivänpolttavia uutisia, tapahtumia tmv., että olisin innostunut aktiivisemmin kommentoimaan. No, kun kevät hiljalleen saapuu, niin kaikki maanikot heräävät..
Alkaa toi lumen tulo pikkuhiljaa riittämään,lumisade ÄRSYTTÄÄ aivan saatanasti!!!
Samoin alkaa ärsyttää minfoon kirjoittavat tyypit joiden pitää useimpiin ketjuihin kommentoida jotain,ihan vaan kommentoinnin ilosta vaikka ei ole MITÄÄN sanottavaa. Esim."
niin munki mielestä". Voi prkl!
Samoin alkaa ärsyttää minfoon kirjoittavat tyypit joiden pitää useimpiin ketjuihin kommentoida jotain,ihan vaan kommentoinnin ilosta vaikka ei ole MITÄÄN sanottavaa. Esim."
One,two,fuck you!
Jos osaisin, luettelisin kaikki maailman kirosanat, ottaa nimittäin niin helvetisti päähän Bonesin 3. kauden loppu. Joo, se on fiktiota ja joo, se ei ole totta, MUTTA SILTI JUMALAUTA!!!! 
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Miten se loma?Howler kirjoitti:Jos osaisin, luettelisin kaikki maailman kirosanat, ottaa nimittäin niin helvetisti päähän Bonesin 3. kauden loppu. Joo, se on fiktiota ja joo, se ei ole totta, MUTTA SILTI JUMALAUTA!!!!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Opettelen koko loman niitä kirosanojaMike Manner kirjoitti:Miten se loma?
Vakavasti, kiitos Mike, tuo rauhoitti.
... Vähän. Ehken suunnittelekaan noiden tekijöiden murhaamista.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Mietinkin jo, että syntynyttä mielipahaa varmaankin silleen kivasti siloittaa tuo maaginen lomaHowler kirjoitti:Opettelen koko loman niitä kirosanojaMike Manner kirjoitti:Miten se loma?![]()
Vakavasti, kiitos Mike, tuo rauhoitti.
... Vähän. Ehken suunnittelekaan noiden tekijöiden murhaamista.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lainaus + Virke- kirjoittajat.
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Joo ja nyt repes perkele kalsaritkin
Onneks tulee kesä eikä sellasia tarvii. Toisaalta taas sitten tulee syksy sekä talvi ja sellaisia juuri tarvitsee.. Aaaaaargh! Mulle voi sitten lähettää ehjiä vähän käytettyjä sekä miesten että naisten kalsareita kokoa XL.
Onneks tulee kesä eikä sellasia tarvii. Toisaalta taas sitten tulee syksy sekä talvi ja sellaisia juuri tarvitsee.. Aaaaaargh! Mulle voi sitten lähettää ehjiä vähän käytettyjä sekä miesten että naisten kalsareita kokoa XL.
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Sä oot ärsyttävä pervo!!11!!Cotton kirjoitti: Mulle voi sitten lähettää ehjiä vähän käytettyjä sekä miesten että naisten kalsareita kokoa XL.
Paskanen tukka
Mua ärsyttää kun tunnen ylläolevassa viestissä avatarina olevan henkilön Oulun seudulta. Tai sitten on kyse kaksoisolennosta. 
Nothing is quite what it seems
Häh, ai tuon saparotytön? Sehän on se näyttelijä tiistai-iltaisin tulevasta NSCI TutkijoistaMaybrick kirjoitti:Mua ärsyttää kun tunnen ylläolevassa viestissä avatarina olevan henkilön Oulun seudulta. Tai sitten on kyse kaksoisolennosta.
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.