Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
tmk666
Neuvoja-Jack

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

surfergirl kirjoitti: Koko Tukiaisen suku on kätevää noitten kännyköiden kanssa. Kun sisarukset olivat Nelosen Maria-ohjelmassa Johanna kertoi että hänen ollessaan sairaalassa hän poistui ruumiistaan ja demonit pitelivät häntä katossa, mutta onneksi hän sai kännykän ja soitti isille niin isi puhui kännykässä demonien kanssa ja sanoi niille suorat sanat.
Joo niin tuntuu olevan,miksiköhän Tuksu ei nauhoittanut isin ja demonien keskustelua,siitähän se vasta olis lööpit saatu.
Samassa ohjelmassa muuten Tuksu kertoi olleensa niin huonossa kunnossa ettei päässyt sängystä ylös,"en pystynyt muuta kuin katselemaan sängyn pinnoja" tjsp. Oli sitten kuitenkin pystynyt kaivamaan kännykän jostain soittelemaan kavereille ja ties kelle,vaikka ei päässyt edes sängystä ylös :shock: Liekö sitten Jeesus ollu jeesaamassa sen luurin kanssa,Tukiaisen siskoksethan on niin uskovaisia ettei tuskin suomesta sen uskovaisempia ihmisiä löydykkään :lol: Säälittäviä on nämä siskokset ja heidän sadut.
One,two,fuck you!
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

^Miten niin säälittäviä? Mulla ei ole ollut viikkoihin niin hauskaa kun tuota katsellessani! :D
tmk666
Neuvoja-Jack

Nylonköysi kirjoitti:^Miten niin säälittäviä? Mulla ei ole ollut viikkoihin niin hauskaa kun tuota katsellessani! :D
Toi on jo niin säälittävää että menee naurettavuuden puolelle,kyllä mullakin hauskaa oli ei käy kieltäminen. Oli kyllä myös jonkin asteinen myötähäpeän tunne koko Tukiaisten haastattelun ajan,mistä lie johtui.
One,two,fuck you!
Nylonköysi
Agentti Scully

tmk666 kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:^Miten niin säälittäviä? Mulla ei ole ollut viikkoihin niin hauskaa kun tuota katsellessani! :D
Toi on jo niin säälittävää että menee naurettavuuden puolelle,kyllä mullakin hauskaa oli ei käy kieltäminen. Oli kyllä myös jonkin asteinen myötähäpeän tunne koko Tukiaisten haastattelun ajan,mistä lie johtui.
Minä joskus olen ihmetellyt, että miksi en tunne ollenkaan myötähäpeää tuon vetyperodoksidi-ihmeen puolesta. Mutta syy on varmaan se, että Tuksu on niin epätodellinen. En kykene uskomaan, että se on tosissaan, vaikka se on. :oops:
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Myötähäpeä on muutenkin aika turha tunne, ainakin minun mielestäni. Tuksun puolesta en sitä varsinkaan tunne, juuri siksi että hän vaikuttaa oikeasti olevan tosissaan. Hän on päättänyt olla sellainen kuin on, tai ehkei se edes ole päätöksen asia vaan sille ei vain voi/halua voida mitään. Miksi pitäisikään, kun ei hän ole tehnyt mitään pahaa kenellekään. Minusta Tuksussa on nimenomaan hienoa se, ettei hän piiloudu nurkkaan hokemaan että "olen läski, olen ruma, olen tyhmä, vihaan itseäni enkä mene enää ikinä ulos" vaikka niin naisten muka pitäisi tehdä, jos ovat erehtyneet luulemaan itsestään jotain. Sillä tavalla naisten odotetaan pysyvän ruodussa.

:evil:
Nylonköysi
Agentti Scully

^Minusta Tuksu on kuin hahmo jostain tv-sarjasta. Olen alkanut epäillä, että hänen taustallaan onkin käsikirjoittaja.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin...eikös se mennyt niin, että aikanaan kohua aiheuttanut Rakel Liekkikin paljastui tekaistuksi hahmoksi jonka tarkoitus oli olla ns. elävä taideteos??? jos meitä kustaan jälleen silmään ja Tuksuke on myös tällainen "live-taideteos"?

niin ja tietty olisi niiden tuksua hoitaneiden lääkärien ollut kohteliasta kertoa tytölle itselleen, että raju infektio ja teholla käytettävät sedatiivat aiheuttavat useille ihmisille hyvin elävän tuntuisia harhoja...eli siis ne demonit...on siellä päänsisällä niin kuin tämä kuviteltu julkisuus ja kunnioitus mediassa... :roll: tyttö parka...
tmk666
Neuvoja-Jack

Kalessin kirjoitti:
niin ja tietty olisi niiden tuksua hoitaneiden lääkärien ollut kohteliasta kertoa tytölle itselleen, että raju infektio ja teholla käytettävät sedatiivat aiheuttavat useille ihmisille hyvin elävän tuntuisia harhoja...eli siis ne demonit...on siellä päänsisällä niin kuin tämä kuviteltu julkisuus ja kunnioitus mediassa... :roll: tyttö parka...
Niinniin mutta ku Tuksun isiki jutteli puhelimessa niitten demonien kanssa,pakko olla totta. Tuksun iskän pitäs mun mielestä jossain lehdessä (7) kertoa mitä se on niitten demonien kanssa oikein jutellu,mua kiinnostaa suunnattomasti.
One,two,fuck you!
surfergirl
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Maria-ohjelmassa Johanna selitti, että demoni oli möreällä äänellä kysynyt iskältä että mitä sä haluat. Nyt joku Johannan kännykkään vastannut bassohoitsu ihmettelee että kuis hänestä nyt on demoni tullut... ei Tehyn lakonkaan aikana tämmöistä...
Nylonköysi
Agentti Scully

surfergirl kirjoitti:miksi nää uudet Ilkan tekstarit on henkilökohtaisia mutta vanhat eivät olleet?
Koska Tuksu on jo julkkis! Aiemmin ei ollut.
surfergirl
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Ta daa! Laulavat Tukiaisen siskokset! Tätä onkin jo jouduttu odottamaan ihmeen kauan. Johannan elokuvadebyytti tuli niin nopiassa tahdissa, mutta nyt vihdoin urkenevi musiikkiurakin.
Lehti: Tukiaisen sisarukset aikovat levyttää duona
2.3.2009 20:13
Johanna ja Julia Tukiainen mielivät musiikkiuralle, kertoo Hymy-lehti.

Julia ja Johanna Tukiainen aikovat seuraavaksi kokeilla laulajanuraa. (KARI PEKONEN)
Lehden mukaan sisarukset ovat perustaneet Dolls Sisters Duo -nimisen kokoonpanon.

Duon on tarkoitus levyttää Kuuluisuus on mua varten -niminen kappale, jonka ovat kirjoittaneet Tuija Järvinen ja Esko Koivumies.

Alunperin kappeleen esittäjäksi oli kaavailtu pelkästään Johannaa. Tuija Järvisen mukaan mieli muuttui viime viikkoisen Maria-ohjelman jälkeen. Kyseisessä tv-showssa molemmat siskokset lauloivat Johannan säestyksellä kappaleen Paljon onnea vaan.

- Sisarten yhteistyö näytti pelaavan ja ideani oli kerralla valmis. Kaksin aina kaunihimpi, sanoi Järvinen Hymylle.

Dolls Sisters Duon on tarkoitus ruveta työstämään kappaleensa demoa heti kun hankkeen rahoitus on saatu varmistettua.

IL
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Demonit halusi pizzaa.
Kohublondi Johanna Tukiainen avautuu uusimmassa Hymy-lehdessä yliluonnollisista kokemuksistaan. Johannan mukaan myös pikkusisko Julia on joutunut pahojen henkien hyökkäyksen kohteeksi.

Uskostaan avoimesti puhunut Johanna Tukiainen kertoo lehdelle sisarusten Jollaksen-kodissa vierailleista riivaajahengistä.

Kaikkein voimakkain pahan läsnäolon kokemus lienee Julia-siskolla, joka tanssiryhmän vetäjän mukaan joutui demoneiden hyökkäyksen kohteeksi keskellä yötä.

– Häneltä tempaistiin peitto pois päältä. Huoneessa oli neljä henkeä naisen muodossa. Demonit vaativat Juliaa tekemään ruokaa, Johanna kertoi ja jatkoi Julian alkaneen peloissaan paistaa pakastepizzaa yön pikkutunneillla.

– Julia pakeni kauhuissaan keittiöön ja alkoi paistaa pakkasesta löytämäänsä pizzaa. Henget istuivat sohvallamme. Julian katsahtaessa jossain vaiheessa taakseen olivat naishahmot kadonneet, Johanna kertaa.

Kohutanssija uskoo pahojen voimien konkretisoituvan "ennemmin hartaille ihmisille kuin ateisteille".

(MTV3)
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... en_johanna
"Yöperho on koteloitunut"
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Näille siskoksille pitäis hommata M1:set tilanteen kartoittamiseksi.
Ihmisiä on ohjattu tarkkailuun pienemmilläkin perusteilla...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

PaulaDrew kirjoitti:Myötähäpeä on muutenkin aika turha tunne, ainakin minun mielestäni. Tuksun puolesta en sitä varsinkaan tunne, juuri siksi että hän vaikuttaa oikeasti olevan tosissaan. Hän on päättänyt olla sellainen kuin on, tai ehkei se edes ole päätöksen asia vaan sille ei vain voi/halua voida mitään. Miksi pitäisikään, kun ei hän ole tehnyt mitään pahaa kenellekään. Minusta Tuksussa on nimenomaan hienoa se, ettei hän piiloudu nurkkaan hokemaan että "olen läski, olen ruma, olen tyhmä, vihaan itseäni enkä mene enää ikinä ulos" vaikka niin naisten muka pitäisi tehdä, jos ovat erehtyneet luulemaan itsestään jotain. Sillä tavalla naisten odotetaan pysyvän ruodussa.

:evil:
Tämä oli kyllä varsin virkistävä kommentti kaiken paheksunnan ja ivan (johon itsekin olen syyllistynyt) joukossa.
tmk666
Neuvoja-Jack

Solmu kirjoitti:Demonit halusi pizzaa.
Kohublondi Johanna Tukiainen avautuu uusimmassa Hymy-lehdessä yliluonnollisista kokemuksistaan. Johannan mukaan myös pikkusisko Julia on joutunut pahojen henkien hyökkäyksen kohteeksi.

Uskostaan avoimesti puhunut Johanna Tukiainen kertoo lehdelle sisarusten Jollaksen-kodissa vierailleista riivaajahengistä.

Kaikkein voimakkain pahan läsnäolon kokemus lienee Julia-siskolla, joka tanssiryhmän vetäjän mukaan joutui demoneiden hyökkäyksen kohteeksi keskellä yötä.

– Häneltä tempaistiin peitto pois päältä. Huoneessa oli neljä henkeä naisen muodossa. Demonit vaativat Juliaa tekemään ruokaa, Johanna kertoi ja jatkoi Julian alkaneen peloissaan paistaa pakastepizzaa yön pikkutunneillla.

– Julia pakeni kauhuissaan keittiöön ja alkoi paistaa pakkasesta löytämäänsä pizzaa. Henget istuivat sohvallamme. Julian katsahtaessa jossain vaiheessa taakseen olivat naishahmot kadonneet, Johanna kertaa.

Kohutanssija uskoo pahojen voimien konkretisoituvan "ennemmin hartaille ihmisille kuin ateisteille".

(MTV3)
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... en_johanna

Nyt alkaa vaikuttamaan sille että Tukiaisen siskosten kannattais vähentää hallusinogeenien käyttämistä.
Ei kai ne nyt jumalauta voi muuten itekkään uskoa noihin juttuihin,saati sit luulla että joku muu uskoisi.
One,two,fuck you!
Vastaa Viestiin