``Rotusota``

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Tuleeko Rotusota

Ei
8
36%
Kyllä
11
50%
Ei ole olemassa rotuja mutta on rotusyrjintää?
3
14%

Ääniä yhteensä: 22

combat18
Martin Beck

``Rotusota``

Viesti Kirjoittaja combat18 »

No mitä mieltä olette siitä tuleeko tänne samanlaisia rotusotia kuin muihinkin pohjoismaihin.
Kyllähän se on väistämätöntä kun tänne koko ajan otetaan rättipäitä ja muita rikastajia,
mutta onneksi äärioikeisto on kasvussa ja vahvempana kuin ikinä pohjoismaissa.
http://www.kansallinenvastarinta.com/ar ... ollisuuden
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: ``Rotusota``

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

combat18 kirjoitti:mutta onneksi äärioikeisto on kasvussa ja vahvempana kuin ikinä pohjoismaissa.
http://www.kansallinenvastarinta.com/ar ... ollisuuden
Aaarghahahah! :D
Niin kauan kun tuollaista toimintaa ajaa ja sen "kantavina" voimina on sinun kaltaiset palikat, niin aika hiljaista.
Vaikka ajatus on hyvä, niin kukaan ei halua seurata idiootteja, vaan tarvitaan ihan vakavasti otettavia esiintyjiä ja fiksuja kavereita johtamaan toimintaa...
Nyt tuo touhu on rinnastettavissa suoraan palloa nussivaan apinalaumaan.

Tää oli... -
http://www.kansallinenvastarinta.com/id ... e_lyhyesti
...Realistiset on tavoitteet ja varsinkin toimintaperiaatteet millä niihin pyritään :lol:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Toivottavasti ei. Rotuongelmat Euroopassa syntyy erilaisten kulttuurien yhteentörmäyksestä ja niissä eriintyvistä erilaisista elämän tavoista.

Minua huolestuttaa se, että monet tavikset eivät osaa tehdä eroa tummaihoisten somalien ja vaikkapa etiopialaisten tai kenialaisten välillä. Uskon, että jälkimmäiset kaksi ryhmää sopeutusivat Suomen oloihin paremmin kuin islaminuskoiset somalit. Kun somalit tehtailee rikoksia suomessa niin sitten se saattaa leimata kaikki tummemmat ihmiset. Ironista on, että juuri näitä somppuja meille lappaa tuhansittain. Ihan kuin meille tekemällä pyrittäisiin tekemällä tekemään ongelmia tuomalla juuri sitä porukkaa joka kaikkein huonommin sopeutuu tänne.
odin
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja odin »

blaa blaa blaa..mitäköhän vitun rotusotia kompaddi nyt taaskin tarkottaa? mun elin aikanani pohjoismaissa ei ainakaan oo ollu yhtään rotusotaa, ainoastaa rotujen välisiä kahakoita/tappeluja.... sä elät jotain ihmeellistä mielikuvitus elämää oman pääsi sisällä ja todellisuudessa sussa ei oo yhtään munaa nousta barrigaadeille!!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ruotsiin muutti sankoin joukoin väkeä Suomesta n.1960 -1970 luvulla. Olen useampaankin silloin muuttaneeseen tutustunut. Kovasti on ihmetyttänyt aina se katkeruus ja viha/inho mitä he tuntevat näitä myöhemmin tulleita "muukalaisia" kohtaan. Jotenkin jutuissa haiskahti sellainen fiilis, että koska Suomalaiset itse oltiin vähän "vähätetellyssä" asemassa ja maineessa Ruotsissa, niin haluttiin kokea jonkun olevan vielä meitä "huonomman".
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Tähän kysymykseen ei voi todeta kuin - paskanmarjat -.

*poistettu asiatonta lautamiestekstiä*tm
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Kovasti on ihmetyttänyt aina se katkeruus ja viha/inho mitä he tuntevat näitä myöhemmin tulleita "muukalaisia" kohtaan.
Liityisköhän tuo mitenkään rikostilastoihin?

Siinä ei paljoa naurata, kun valtio on niin fiksu, että ne alkaa raahaamaan suojiinsa jostain Ex-Yugojen alueelta enenmmän tai vähemmän sekaisin olevaa väkeä sekä vuosien sotakokemuksen omaavaa ja itselleen oikeutta etsiviä entisiä sotilaita, niin sen tietää mitä siitä tulee...
Siihen sitten vielä somalialaisia pyssyveikkoja, jotka on ajelleet kotimaassaan päivät pitkät ympäriinsä ryöstellen ihmisiä ja heiluen pyssyjensä kanssa muutama laivalasti, niin hyvinhän se meni.

Onneksi täällä suomessa ei ylletty ihan tuohon, vaikka kaukaa se ei liipannutkaan...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kataja
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kataja »

Rikostilastojen perusteellahan suomalaisten luulisi tuntevan hengenheimolaisuutta Ruotsissa muiden maahanmuuttajien kanssa, sillä perinteisesti suomalaisperäiset ovat kyllä pitäneet noissa tilastoissa vahvaa edustusta, elleivät he sitten ole suuttuneet asemansa heikentymisestä. Sittemmin sukupolvet ovat ruotsalaistuneet, joten en tiedä vieläkö Ruotsin vankiloissa suomen kielellä pärjäisi, mutta aiemmin kyllä.
Evil...eye...will fall
Vastaa Viestiin