Timo T.A Mikkosen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: T.A Mikkosen ihmeellinen elämä.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

apollo kirjoitti:LOKA: en saanut unta ja tulin hengailemaan tänne palstalle hetkeksi. Ja sinä olit mennyt laittamaan tuon kuvan. Kiitti vaan unettomasta yöstä ;)
:lol: :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Katsoin ohjelman, sillä T.T.A. Mikkonen on kestoinhokkisuosikkini. Mukavaahan se on lapsille elää tuollaisessa luonnonkauniissa ympäristössä kaikkine tervehenkisine touhuineen... Mitalin toinen puoli kuitenkin on propagandan kuuleminen aamusta iltaan, -siitä kuinka koko muu maailma on Mikkosia vastaan ja kuinka sairaita arvoja muulla maailmalla on. Millaisia noista lapsista tulee, jos päivät täyttää aivopesu ja kuinka he selviävät kodin ulkopuolisessa maailmassa, kun ne vanhemmilta opitut asenteet ja näkemykset törmäävät toiseen todellisuuteen jatkuvasti?

Mielestäni vanhempien työ pitäisi erottaa kotielämästä, siinä näyttäisi olevan Mikkosten pahin virhe lasten suhteen. Mieleen jäi 6- 7- vuotiaan kysymys, jonka olisi voinut odottaa tulevan 3- 4- vuotiaan suusta: "Onko se vakavaa, jos tukka syttyy palamaan?"
Mickey
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Mielenkiinnolla odotan poikien koulutaivalta, voi sitä opettaja parkaa.
Mickey
Sabrina Duncan

http://www.yle.fi/player/player.jsp?id=341116&locale=
Katsokaa tämä pätkä ja hämmästykää. Uskomaton nainen ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Kehtaa väittää, että sosiaalisia taitoja on, jopa julkisesti kehuttu.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Mickey kirjoitti:Katsokaa tämä pätkä ja hämmästykää. Uskomaton nainen ei minkäänlaisia käytöstapoja.
...Kyvytön keskustelemaan asiallisesti asioista ja tahditon vailla käytöstapoja.

Lapsista on sanottu, että he ovat itsekkäitä otuksia syntyessään - Ensin on "minun nälkäni" ja sen jälkeen "minä ja minun nälkäni".
Jotenkin tuo sopii myös ko. rouvaan.

Surullista.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Surkuhupaisa pariskunta kieltämättä nämä Mikkoset.
Mutta ärsyttävän provokatiivinen tietenkin on myös ajatus siitä, että päivähoidosta kasvaisi parempia ihmisiä..
Ruotsissa on siis asiaa tutkittu. Pitää muistaa, että Ruotsissa on satsattu päivähoitoon ja lapsista ehdottomasti suurin osa hoidetaan päiväkodeissa. Kotihoitoa ei ole esimerkiksi juuri lainkaan tuettu. Voisi olettaa, että ne harvat Ruotsalaislapset jotka eivät ole päivähoidossa, ovatkin jotenkin erityisistä olosuhteista lähtöisin. (Missäköhn päiväkodissa hoidettiin aikoinaan kuninkaallisen perheen lapset??)
Edelleen olen sitä mieltä, että asioiden jatkumon ja laadun kannalta on suurin merkittävä seikka hyvät ihmissuhteet ja turvallisuus. Aivan sama missä ne toteutuvat.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Juliet Jones
Axel Foley

Tampereen Tyttö kirjoitti:Surkuhupaisa pariskunta kieltämättä nämä Mikkoset.
Mutta ärsyttävän provokatiivinen tietenkin on myös ajatus siitä, että päivähoidosta kasvaisi parempia ihmisiä..

.. Edelleen olen sitä mieltä, että asioiden jatkumon ja laadun kannalta on suurin merkittävä seikka hyvät ihmissuhteet ja turvallisuus. Aivan sama missä ne toteutuvat.
Pätkäisin TT:ltä nuo pääkohdat. Varmasti on niin, että joillekin lapsille kunnallinen päivähoito tarjoaa jotakin sellaista, mihin kotona ei pystytä. Useimmat vanhemmat rakastavat lapsiaan, mutta kasvattajiksi meistä kaikista ei ole. Joissakin kodeissa kasvatus on niin vapaata, ettei turvallisuutta tuovia rutiineja kertakaikkiaan ole.
Päivähoito kotona voi olla ideaali toisaalta, onhan se ihanaa kun oma äiti tai isä huolehtii, ruokkii ja leikittää. Ei kovaa meteliä, eikä tiukkaa aikataulutusta, päivän voi viettää vaikka yhdessä siellä kalliolla makkaraa paistaen, elokuvissa, yhdessä lukien tai shoppaillen..

Muuten, Myrskylän kunnanvaltuustossa istuu Kokoomuksen listoilla varavaltuutettuna Nina Mikkonen. Muistelinkin rouvan lähteneen aikoinaan (taisi olla Timon edellisen liiton päättymisen aikaan..) ehdolle politiikkaan samaan aikaan kuin x- rouva Tuire Mikkonenkin lähti.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Nina vaikuttaa vähän erikoiselta ja yliampuvalta mielipiteissään. Päiväkodissa lapsi oppii toimimaan ryhmässä myös niiden kanssa, joiden kanssa ei ole ylimpiä ystäviä. Koulussa joutuu kuitenkin sopeutumaan ja on aika iso askel kotivekaran mennä kouluun ja ihmetellä, että täällä on muitakin ihmisiä eikä itse ole se kaiken keskipiste. Päiväkodissa pääsääntöisesti lapselle pistetään kuria ja opetetaan oikeudenmukaisuutta ja tarjotaan yleissivistyksen perusteita. Monet oppivat jopa lukemaan päiväkodissa. Siellä ei myöskään ole aikaa viivytellä ja kiukutella, vaan asioilla on omat aikansa jolloin ne pitää tehdä. Vaatteet päälle ripeästi, ei pelleilyä ruokapöydässä jne.
Paavo Arhinmäki on äijä!
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Hui, katsoin ekaa kertaa nuo rouva Mikkosen haastattelut Mickeyn laittamasta linkistä. Kovin hämmentävää oli, säikähdin monta kertaa tuon aamu-tv:n pätkän aikana, ja kohdassa "minä olen sosiaalisesti lahjakas!" hätkähdin oikein kunnolla. Ei tosiaan ole käytöstapoja tälle naiselle juuri opetettu. Olisikohan sitä oppia saanut alkujaan vaikka siellä päiväkodissa? Arviot keskustelukumppanin älystä olivat törkeitä, käytös hyökkäävää, vastaanottavaisuus nolla... Myöskään mitään äidillistä lämpöä ei hänestä huokunut vaikka kovasti väitti muuta. Pelottava äiti. :shock:

Kun natsikortti heilahti heti kättelyssä, mieleen muistui että eikös myös T.T.A:n entinen vaimo Tuire käyttänyt samantapaisia argumentteja ollessaan aviossa tämän perhearvojen puolesta puhuvan petturimiehen kanssa? Sittemmin onkin ollut toista mieltä. Ja Nina oli muuttunut hurjasti kovemman ja julmemman oloiseksi siitä, kun hän edellisen kerran oli julkisuudessa Mikkosen salarakkaana. "Majurin" vaikutuspiirissä elämisen syytä, luulen.
ruoska
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Dr Lecterin ja Timo T.A:n ajatusmaailma on suorastaan hämmästyttävän samankaltainen...
Juliet Jones
Axel Foley

ruoska kirjoitti:Dr Lecterin ja Timo T.A:n ajatusmaailma on suorastaan hämmästyttävän samankaltainen...
"Meidän" Tohtorinko? No ei..

Lehdissä muuten kerrottiin eilen, että T.T.A. Mikkosen firmalta on karhuttu toissa vuoden tilinpäätöstietoja jo pitkään. Viimeisimmät tiedot taitavat olla vuodelta 2005.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... n_timo_t.a.

Tuoreimman kaupparekisteriin toimitetun tilinpäätöksen mukaan Oy Timo T.A. Mikkonen Communications Inc. -yrityksen liikevaihto oli 31.12.2005 päättyneellä tilikaudella hieman yli 100 000 euroa. Velkoja yrityksellä oli 308 845 ja ne ovat kiinni Myrskylän-kodissa ja sen tontissa.

Ilta-Sanomien mukaan Pilvilinna-nimisen omakotitalon ja sen 2,4 hehtaarin omistaa Mikkosen firma, jonka toimialaksi on kaupparekisteriin merkitty muun muassa viestintäalan markkinointi ja mainospalveluiden myynti.

Lehti kysyi Mikkoselta mitä tuotantoja firmalla on meneillään, mutta niistä mediapersoona vaikeni.

– Toimeen on tultu siitä huolimatta, mitä suomalainen media on meille suonut.

Utelut kaupparekisteriin toimittamattomista tiedoista saivat Mikkosen kiihtymään.

– Kaikki tiedot ovat siellä. Ne mitkä ovat julkisia, ovat julkisia.

Mikkosen kirjanpitäjä aikoo toimittaa tuoreemmat tilinpäätöstiedot kaupparekisteriin.
Huvittaa tuokin, että joutuu nyt itse äänestelemään ohjelmansa jatkon puolesta..
Mikkoset äänestävät itse ohjelmaansa jatkon turvaamiseksi
12.3.2009 15:09
A A Helsingin Sanomat
http://uutiset.msn.hs.fi/viihde/artikke ... 00?ref=msn
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Äänestän JAA :twisted:
Mickey
Sabrina Duncan

Komedia saa jatkoa Nelosella. Nyt se omahyväinen itsensäkehuminen vasta alkaakin.
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Mickey kirjoitti:Komedia saa jatkoa Nelosella. Nyt se omahyväinen itsensäkehuminen vasta alkaakin.
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa?
Itketään yhdessä :( :cry:
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kui minusta tuntuu että tuosta ohjelmasta on nelosen ohjelmakarttaan tehty jo alun alkaenkin useamman jakson suunnitelma. Tuo äänestyshomma on vaan hemmetin hyvää rahastusta ja Mikkosille julkisuutta siinä samalla.

Ja nyt kun avautumaan aloin.. niin miks hemmetissä ihmiset ylipäätään äänestään kännykällään jotain ohjelmaa vastaan??
Hitto minulla on ainakin televisiossa kaukosäädin jonka kautta kanavaa ja ohjelmaa saa vaohdettua ihan ilmaiseksikin.
"Yöperho on koteloitunut"
Vastaa Viestiin