Sariola ja matkaaja - kommentteja ko. nikkien kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

MissHolmes
Ben Matlock

Re: Sariola ja matkaaja - kommentteja ko. nikkien kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:D Puuttumatta mitenkään polkujen suuntiin tai muuhun :wink: , yhdyn siihen että nimimerkki matkaaja käyttäytyy sääntöjen vastaisesti, sotkee keskustelua, nimittelee ja osoittelee sormellaan, joutumatta siitä kuitenkaan mitenkään vastuuseen.

Hän työntää samanlaista sopaa bodom -ketjuun, Madeleine -ketjuun, Ulvila -ketjuun ja ties minne.
Nimimerkillä lienee siis ehkäpä maailmankaikkeuden parhaat näkijäkyvyt, koska kyvyillään pystyy jopa väittämään minun tietävän Madeleinen kohtalon:
Hän pystyy siis jopa näkemään nimimerkin taakse. :shock: :shock: :shock:

Jos minä saisin päättää, bannaisin hänet elinkautisesti. Turhasta keskustelujen sotkemisesta, järkyttävästä ihmisten syyllistämisestä ja sekoilusta, sekä sairaaloisesta itsensä korostamista. Ankeaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Matula kirjoitti:Koska sinä Mätälokki oikeasti tajuat, että me ollaan kaikki yksi ja sama ihminen ja multinikeiltään vain sinua ja Sariolaa vastaan. Ja Gusse on muuten syyllinen.
Koetahan kirjoitella säännöllisesti Boom-ketjuun, niin voit lahjoillasi yletä Paskilloniakin idioottimaisemmaksi räyhääjäksi.
Pasilan mies.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti::D Puuttumatta mitenkään polkujen suuntiin tai muuhun :wink: , yhdyn siihen että nimimerkki matkaaja käyttäytyy sääntöjen vastaisesti, sotkee keskustelua, nimittelee ja osoittelee sormellaan, joutumatta siitä kuitenkaan mitenkään vastuuseen.

Hän työntää samanlaista sopaa bodom -ketjuun, Madeleine -ketjuun, Ulvila -ketjuun ja ties minne.
Nimimerkillä lienee siis ehkäpä maailmankaikkeuden parhaat näkijäkyvyt, koska kyvyillään pystyy jopa väittämään minun tietävän Madeleinen kohtalon:
Hän pystyy siis jopa näkemään nimimerkin taakse. :shock: :shock: :shock:

Jos minä saisin päättää, bannaisin hänet elinkautisesti. Turhasta keskustelujen sotkemisesta, järkyttävästä ihmisten syyllistämisestä ja sekoilusta, sekä sairaaloisesta itsensä korostamista. Ankeaa.

Mun täytyy taas sanoa, että en todellakaan voi mitään noillekaan ajatuksille, valitan. :lol:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Matkaajan "näyt" viittaavat pahoihin mielenterveysongelmiin. Mitä luultavammin on useita mielisairaalareissuja takana, sittemmin avohoidossa vahvalla lääkityksellä. Mitään järkevää hän ei ole palstalle tuonut.

Eiköhän sun matkaaja ole aika poistua, ei kukaan sinua täällä tarvitse.
---------
Allekirjoitus.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hauki on kala, tekee pesän puuhun ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Ottamatta kantaa kenenkään kirjoituksiin totean kaikilla olevan oikeus mielipiteisiinsä.
Psyykkisesti terve ei arvioi kirjoittajaa, vaan esitettyjä mielipiteitä.
Mitä enemmän on näkökulmia, sen helpompaa on zoomata ydinasiat.

8)
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Matlock kirjoitti:Koetahan kirjoitella säännöllisesti Boom-ketjuun, niin voit lahjoillasi yletä Paskilloniakin idioottimaisemmaksi räyhääjäksi.
Miksi sä itse luulisit että moni vakituinen kirjoittaja ei ole enää vakituinen kirjoittaja? Minä olen kirjoittanut eri Bodomjuttuja eri nettisivuille jo ennen viimeisintä tutkintaa ja tämä palsta on ensimmäinen jonne en enää yksinkertaisesti koe mitään halua/tarvetta kirjoittaa. Miksiköhän? Awa sanos että Hymm.

edit, jotta kellään ei jää epäselväksi, haluan edelleen kritisoida ainoastaan moderointilinjaa joka on surkea, sanoisin epäsynonyyminä että jopa perseestä. Moderaattoreilla ei ole hajuakaan tapauksesta joten ketjuihin saa suoltaa mitä tykkää. Myöskin tämä lautamieshaukkuminen on mennyt överiksi.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Wagnerin kanssa samoilla linjoilla, ja olen huomannut, että myös minua, joka en katso että Gustafsson olisi syyllinen murhatekoihin, on alettu kovasti 'haukkumaan' ja häätämään foorumilta pois. Mutta sen ymmärtää kyllä,ja minä nyt olen niin 'kovissa liemissä keitetty', että tuo mitä nyt on tullut, on pientä huulten värinää, ja niihin ei kannate sen kummemmin kantaa ottaa.

Ja tiedoksi, että me näkijät emme noteeraa tuollaista haukkumista lainkaan, sillä se sekoittaa energiat sillä tavalla, että ei voi niihin puuttua. Ja tiedämme mistä ne tulevat. Ja lisään vielä, että tapahtuipa mitä tahansa 'haukkujille', minä en niitä tapahtumia sitten ole järjestänyt, eli ne sillä tavalla palautuvat lähettäjälleen. Joten eiköhän jatketa entiseen malliin!

Wagner, mitä laitettais seuraavaksi? 8)

p.s. Ja jos äytyy kovin hurjaksi, niin kyllä foorumikirjoituksista voi kanteita nostaa. Se on myös oikeus, ja käytän kyllä siten sitä, jos tarve vaatii.

-m
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:

p.s. Ja jos äytyy kovin hurjaksi, niin kyllä foorumikirjoituksista voi kanteita nostaa. Se on myös oikeus, ja käytän kyllä siten sitä, jos tarve vaatii.

-m

Mitä jos laittaisit välillä jotain kouriintuntuvaa, en sano että olisit sen kummempi huuhaahuijari, mutta noita näkyjä nyt voi keksiäkin kuka tahansa.

Käytä ihmeessä oikeuttasi. Mistä ajattelit sen nostaa, ja matkaajanako?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
matkaaja
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:

-m

Mitä jos laittaisit välillä jotain kouriintuntuvaa, en sano että olisit sen kummempi huuhaahuijari, mutta noita näkyjä nyt voi keksiäkin kuka tahansa.

Käytä ihmeessä oikeuttasi. Mistä ajattelit sen nostaa, ja matkaajanako?
No se oli vitsi; en tietenkään nosta kanteita, kun ei ole aihetta. Mistä nostaisin kanteen?? 8)

Kuulehan papi. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin solvata jotakuta täällä forumilla, niin jätä sekin sikseen. Luulin sinua vähän fiinimmäksi tyypiksi.

Minulla on vapaus toimia niinkun toimin. Kukaan ei ole niin tollo että laittaisi tänne nimiä varsinkin kun ovat elävässä elämässä vielä. (piste) Ja YV:tä en kirjoita, kun mistä minä tiedän keitä YV:den takana on. Ei tule kauppoja.

Jos poliisi on kiinnostunut, tulkoot kyselemään. Mutta ei koirien kanssa, eikä varsinkaan yllärihyökkäyksillä. Sivistyneessä maassa toimitaan sivistyneesti.
papillon
Perry Mason

matkaaja kirjoitti:

No se oli vitsi; en tietenkään nosta kanteita, kun ei ole aihetta. Mistä nostaisin kanteen?? 8)

Kuulehan papi. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin solvata jotakuta täällä forumilla, niin jätä sekin sikseen. Luulin sinua vähän fiinimmäksi tyypiksi.

Minulla on vapaus toimia niinkun toimin. Kukaan ei ole niin tollo että laittaisi tänne nimiä varsinkin kun ovat elävässä elämässä vielä. (piste) Ja YV:tä en kirjoita, kun mistä minä tiedän keitä YV:den takana on. Ei tule kauppoja.

Jos poliisi on kiinnostunut, tulkoot kyselemään. Mutta ei koirien kanssa, eikä varsinkaan yllärihyökkäyksillä. Sivistyneessä maassa toimitaan sivistyneesti.

Kyllä siinä pikkuhiljaa käy niin että se vitsi olet sinä itse, jos jatkat vedättelyjäsi näkyilyihisi vedoten.

Miksi teet niin? Huomionkipeä vai? No, sitä olet saanut, se vaan olla negattivisvoittoista, jos et pääse asiaan. :lol:
matkaaja
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti:

Kyllä siinä pikkuhiljaa käy niin että se vitsi olet sinä itse, jos jatkat vedättelyjäsi näkyilyihisi vedoten.

Miksi teet niin? Huomionkipeä vai? No, sitä olet saanut, se vaan olla negattivisvoittoista, jos et pääse asiaan. :lol:
No siinä tapauksessa poistun Bodom-ketjusta nyt heti. Kuvittelin aluksi että voisin mm. sinuun papi luottaa, ja se aiheuttaa nyt ongelmia energioissani, joten en halua enempää niitä sotkea. Bodom-tutkinta matelee paikoillaan, mutta miksi?

Toivotan menestystä Bodom-tutkijoille, ja keskustelijille foorumilla. :wink:
papillon
Perry Mason

No perkeles, meni sitten energiat sekaisin kun toivoin jotain konkreettista. :lol:

Paha juttu. Mene ihmeessä rauhoittumaan, tule sitten uusin voimin ja selkein sävelin.

Toisaalta sinähän taisit antaa ymmärtää tietäväsi tappajan, eli senhän voisi kertoa vaikka eregiakentät olis heittänyt huppista.

Mikä pidättelee? Kun kerran varma on? :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tähänkö on tultu? :nauruunkuolio:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

matkaaja kirjoitti:Ja YV:tä en kirjoita, kun mistä minä tiedän keitä YV:den takana on. Ei tule kauppoja.
matkaaja kirjoitti:Ja tiedoksi, että me näkijät emme noteeraa tuollaista haukkumista lainkaan, sillä se sekoittaa energiat sillä tavalla, että ei voi niihin puuttua. Ja tiedämme mistä ne tulevat. Ja lisään vielä, että tapahtuipa mitä tahansa 'haukkujille', minä en niitä tapahtumia sitten ole järjestänyt, eli ne sillä tavalla palautuvat lähettäjälleen. Joten eiköhän jatketa entiseen malliin!
Uhkailetko sinä kenties? Ja ihan mielenkiinnosta: miten nämä energiat oikein menevät, kun et voi laittaa YV:tä kun et tiedä, kuka on YV:n takana (etkö siis näe sitä?). Mutta kuitenkin annat ymmärtää, että pystyt järjestämään näille (meille) tuntemattomille nettihenkilöille "tapahtumia". Kulkeeko "tapahtumaenergia" laajakaistaa pitkin vai miten se tuntemattomaan kohdentuu?

Voiko aamuinen työstä myöhästymiseni olla tällainen "tapahtuma"? Alkaa jo huolestuttaa. Missä myydään suojuksia läppäriin? Käykö talousfolio?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Mariacka kirjoitti:Missä myydään suojuksia läppäriin? Käykö talousfolio?
Kuparikatto , iltarukous ja salaojitus riittävät, kunhan ne on ukkoselta suojattu.
Virsikirja ja Raamattu makuuhuoneen hyllyssä parantavat suojaa merkittävästi.
Erityisesti kannattaa muistaa riitävä rakkaus kasvikuntaa kohtaan, erityisesti jos
olohuoneessa on kaktuksia tai verannalla Pelargonia patsaan vieressä.
Kuparipiuhoitus pitkin pihaa lisää suojaa, joskin sitä ei tule upottaa kohtiin, joissa on kivi- tai pronssikautisia hautoja, jotka tyypilisesti tunnistaa ikivanhoista luista, katkenneista ja ruostuneista miekoista ja niiden kultaisista kahvoista, joissa ei ole edes kultasepän leimoja: ovat siis arvottomia, mutta kivoja kimmeltämässä perennapenkissä. Toimii ne verkonpainoinakin, yllättävän raskaita.
Mansikkamaata tehdessä tuli esiin runsain mitoin pronssikoruja, joista tuli mitä mainioimpia pilkkejä kuumentamalla ja takomalla.
8)
Vastaa Viestiin